Nieuwe format Titan League!!!!

• 12 antwoorden
    • sandmannetje
      sandmannetje
      Bronze
      Super idee !

wordt zondag weer een feest ;D
    • DaKingPatsie
      DaKingPatsie
      Bronze
      prima opzet! maakt het idd allemaal een stukkie spannender
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      leuke opzet sharp, maar vind dit wat minder:

Wanneer iemand ervoor kiest om te spelen op een account die niet gekoppeld is aan PokerStrategy dan zal ik daar niks over zeggen. Dat is een persoonlijke keuze uiteraard.

Is voor mij en denk een hoop andere geen keuze omdat ik de grote rooms niet achteraf kan koppelen aan pokerstrategy.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Maar er blijft toch gewoon een keuze? Je kan simpelweg op de account spelen die wel aan PokerStrategy gekoppeld is. Aangezien je bronze bent, heb je dus ook een account die gelinked is aan PS.
      Wel logishc dat je het wat minder vind ofc, omdat je blijkbaar een voorkeur hebt voor de pokerroom die niet gekoppeld is ;)

Groeten,
      Leo
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ik denk dat dopey gewoon wil zeggen dat als het aan hem lag hij maar al te graag voor pokerstrategy zou spelen, maar dit gewoon niet mogelijk is als je al account had op sommige rooms, en wie speelt er nu niet liefst op z'n favoriete room.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      En wie zijn favoriete room zit nu niet vol met fish?
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Ik denk dat dopey gewoon wil zeggen dat als het aan hem lag hij maar al te graag voor pokerstrategy zou spelen, maar dit gewoon niet mogelijk is als je al account had op sommige rooms, en wie speelt er nu niet liefst op z'n favoriete room.
      juist. als ik het voor elkaar kreeg om op titan winstgevend te spelen tegen al die shortstacks had ik daar zeker gepokerd maar helaas is dat niet zo, en ik heb weinig zin om geld weg te gaan gooien terwijl ik anders geld verdiend had op een andere room. Dus ja, je hebt gelijk, een keus heb je wel, maar elias verwoord t wel goed.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Die shortstacks op titan zijn heel goed te ownen imo. Gewoon tighter spelen. Vooral op lagere limieten spelen die gasten elke hand postflop. Exploit their leaks =)
      Check oop naar ze toe als je gehit hebt en klaar ben je ;)

Imo is het juist makkelijk op titan... Het enige probleem is dat je erg tight moet spelen.

Maar goed, nogmaal; ik snap je wel hoor dopedopey...
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Deel wel dopedopey zijn gedachten. Is zeker geen vrije keuze om niet via jullie te spelen, ben er verdori een ruime maand meebezig geweest mijn Pokerstars account aan PS te koppelen en mocht toen niet eens spelen. Heb er echt wel wat voor over dus ;) Heb dus nu zowel Titan als PS gekoppeld, speel veel maar vind Titan lastig winnen dus durf daar ook niet hoger te gaan spelen. En nogmaals zoals ook in eerder commentaar bij het nieuws gemeld. In mijn eerste jaar poker al had ik alle sites waar ik op speelde (stuk of 10) kunnen koppelen en punten voor ontvangen heb ik uitgerekend dat ik nog niet elke maand de silverstatus zou hebben bereikt, en zeker niet 2 weken voor het Silver toernooi om ook daar met regelmaat aan mee te kunnen doen.
      Geloof me als je cashgames speelt van0.01/0.02 en 0.02/0.04 tot heel af en toe 0.05/0.1 dan kan je uren aan een tafel zitten zonder een punt te verdienen. Vraag me af of jullie er uberhaubt wel is aan hebben gedacht dat er ook mensen op die limieten spelen.
      (edit, natuurlijk vind ik het niet teveel voor een 5K freeroll, maar alleen hoeft dat" is super makkelijk "er van mij niet steeds bij te worden gezegd!)

Verder is het natuurlijk zo in zo EEN GOEDE VERANDERING IN HET FORMAT en een groot deel van de ongelijkheid is recht getrokken. Duidelijk, spelen word goed beloond. Nog 1 kleine aanvulling lijkt me wel noodzakelijk over te hebben. Hoor wel is dat sommige silvermembers er voor kiezen om het laatste toernooi brons niet te spelen, maar silver aangezien het tegelijk is en concentratie dan beter is. lijk me dat in dit nieuwe format de silvers die trouw elke week meedoen aan brons en de laatste verruilen voor silver, nu te kort komen ipv voordeel hebben. Zou het niet mogelijk zijn dat diegene aan kunnen geven dat ze niet in brons meespelen, maar alleen in silver dit dan wel als un 4e of 5e toernooi meetelt?
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Uiteraard is daaraan gedacht, alleen helaas kan niet iedereen tevreden gestemd worden :(
      Wel is het oz, dat wanneer je ietsje langer speelt het makkelijker wordt om dit aantal punten te verdienen. Imo moet loyaliteit wel beloond worden iig.
      Wellicht is het niet voor iedereen supermakkelijk idd ;)
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Dankje, dat was alles wat ik wilde horen ;)
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Punten voor deelname:

Spelen wordt beloond net zoals in de vorige edities. Daarom kun je ook punten verdienen door alleen al deel te nemen aan de freerolls.

Het schema voor de deelnamepunten ziet er als volgt uit en is afhankelijk van hoeveel freerolls er in die maand plaatsvinden:

1 deelname = 10

2 deelnames = 30

3 deelnames = 70

4 deelnames = 125

5 deelnames = 200

Word hierbij ook gekeken naar aktieve deelname? Of alleen registratie? Lijkt me enigs sinds fraudegevoelig anders.