NL100 AQs allin on flop?

• HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      saw flop | saw showdown

Button Hero ($98.50)
      SB SB ($43.62)
      BB ($20)
      UTG UTG ($140.13)
      UTG+1 ($18.50)
      MP ($90.40)
      MP ($99.15)
      CO-1 CO-1 ($95.55)
      CO ($100.67)

Preflop: Hero is on the Button with Q:spade: A:spade:
      UTG calls 1, 3 folds, CO-1 calls 1, 1 fold, Hero raises to 5, SB calls 4.50, 1 fold, UTG calls 4, CO-1 calls 4.

Flop (21.00) 4:heart: Q:heart: 4:diamond:
      SB checks, UTG checks, CO-1 bets 5.25, Hero raises to 18.37, SB calls 18.37, UTG raises to 50, 1 fold, Hero raises to 93.50, SB moves all-in for 20.25, UTG calls 43.50.

Turn unknown

River unknown

(geen reads, ik zat pas aan deze tafel)
  • 18 antwoorden
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Helaas weet ik al wat het geworden is dus geef mijn mening niet ;)
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      je kan je mening toch nog altijd geven, wat had jij gedaan op de flop?
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Fold na de reraise van UTG van 50.
    • dustje
      dustje
      Bronze
      fold ^^
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Had hem denk ik gefold al was ik misschien ook wel zo eigenwijs om te callen. Maar denk nadat hij na 50 had gegooid hem gefold zal hebben.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      stoere reraise van utg twee lui allin uiteindelijk, op t 1e gezicht: kgeloof eig niet dat er 1, een 4 zal hebben maarja gezien de actie dat ze één vier hebben of mb zelfs twee is gezien de actie goed mogelijk, 1 zal wel een flushdraw hebben en het een mooie pot vinden,
      Kken Nl100 niet maar ik vind fold beter je hebt een bet jouw reraise, die wordt gecalled en dan een checkraise, dat is wel heel sterk.
      Kgeloof zelfs nog wel in 44 of het is een rasdebiel

50$ is teveel om profitabel te callen denk ik plus hij heeft nog meer achter, ik zou folden vanwege je stack.

Kmis helaas de uitslag, ben benieuwd naar de uitkomst!
      ik ga voor 4x of 44 voor de winnaar van de pot.
      tenzij ze met qq flatcallen op Nl100 maar die sluit ik zeker uit
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Denk dat je hier tegen die 4-bet toch zult moeten folden, je krijgt immers wel heel erg veel actie op dit board.

@ Marty uitslagen staan er niet bij omdat deze de beoordeling mogelijk kunnen beinvloeden.
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      easy fold?

maar je zal wel gewonnen hebben, anders stond het hier wss niet :D

zit er lijkt me zowieso 1 op een FD en met 3 limpers kan er best een een 4 hebben lijkt me maar ik heb gedronken dus nevermind iig ik denk dat je best wel achter staat en anders wel gebeat word op de turn of river door een harten of een kaart die een fullhouse maakt een J oid w/e

edit;

nevermind maar 3 s[pelers, iik zie morgen wel als ik nuchter ben hoi
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      oké, goeie reacties want..

Ik verwachtte een flushdraw van de SB, omdat hij halfstack was wou ik er wel voor gaan, echter UTG (bigstack) doet nu ook een check/raise en de enigste hand, waar ik toen aan dacht, die me zou verslaan is quads 4-en.

Omdat ik de gok wel wou wagen of hij al dan niet quads 4-en had, ben ik ook allin gegaan.

Eerlijk gezegd is dit een grote leak, die me veel kan kosten als dit regelmatig moest gebeuren, omdat ik hier allin ga met TP/TK tegen 2 personen die hoogstwaarschijnlijk zullen meegaan.

In het vervolg ga ik geen 2x maar minstens 3x nadenken vooraleer ik allin ga op de flop ;)

(uitslag kan je hier bekijken)
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Flop fold na de 3bet van UTG. TPTK is niet goed genoeg om voor stacks te spelen. Ik denk niet dat hij hier 3bet met een mindere Q. Zonder stats/reads leg ik hier weg en wacht ik op een beter moment.

Ook nog zit de SB in de hand die waarschijnlijk een FD heeft. Ik denk niet dat je hier vaak genoeg voorligt om een push profitabel te maken.
    • dustje
      dustje
      Bronze
      mja ik snap die call niet echt, wanneer je van 1 iemand actie krijgt kun je hem nog op een flushdraw zetten, maar met zoveel actie beat je vrij weinig meer en dat iemand hier trips 4-en of beter heeft is helemaal niet onwaarcshijnlijk
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      ^^ doe de uitslag dan strax maar als iedereen zijn zegje heeft gedaan ben wel benieuwd, die een heeft een flushdraw lijkt me in veel gevallen
    • Disability
      Disability
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door martyk32
      ^^ doe de uitslag dan strax maar als iedereen zijn zegje heeft gedaan ben wel benieuwd, die een heeft een flushdraw lijkt me in veel gevallen
      In de ledenthread van HoofdVogel (link staat ook in zijn laatste post hier) staat de uitslag. ;)
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      hey kzag het net, lekker snugger van me :)
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      hahahaha wat een suckout maak je daar, runner runner. daar zul je goed ziek van zijn na je prachtige call met q4 suited
      Wat verschrikkelijk lelijk zeg :)

Naja meestal zijn wij de lui met de suckout tegen, is het weer eens goedgemaakt, niet tevaak doen hoor ;)

superhand!

misschien moet ik de tekst eronder veranderen, "but I had top pair top kicker" :D
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      @ hoofdvogel - Op welke site heb je deze hand gespeeld?
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      TILTAN ;)
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Fold na de reraise van UTG van 50.
      Inderdaad, dit is zo'n sterke move van Villain en ik verwacht hem hier minstens een 4 te tonen. Er zijn betere situaties om je chips in het midden te schuiven: fold.