Even kennis maken

• popalzaid
      popalzaid
      Totaal
      Mensen van de online pokerwereld,

ik groet u' (ok ik hou op zo officieel te doen)
      Ik heet Naser en ik ben vandaag net een uurtje geleden begonnen met een bijzondere reis en avontuur(hopelijk).

Ik heb al meerdere malen poker gespeeld op school en in de kroeg, soms winstgevend en soms niet.

Maar vandaag besloot ik om toch online poker te proberen. En ik moet zeggen dat ik deze site een 10 moet geven voor de duidelijke instructies en vriendelijke members.

En ik denk dat als ik dit een tijdje volhoud met jullie , ik veel van jullie leer en dat ik aardig wat plezier kan beleven.

Dus een proost voor mijn nieuwe avontuur en moge de poker goden me hierbij helpen!

ps. als jullie wat belangrijke dingen te vertellen hebben voor een noob als mij dan hoor ik het graag.
  • 13 antwoorden
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door popalzaid
      en vriendelijke members.
      Wacht maar tot je de Moderators ontmoet :evil: :D

Nee, het valt wel mee hoor. Ze bijten alleen in het begin, maar daarna ook niet meer :D

In ieder geval welkom en ik hoop dat je 't naar je zin zal krijgen hier!!

Succes!

PS: Belangrijke dingen, check het nieuws voor alle coole acties die Poker Strategy heeft!
    • elrio
      elrio
      Bronze
      Wat ben je van plan te gaan spelen?

Cashgames: SSS, BSS, FL?
      SNG of MTT ?
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Welkom ! Veel succes
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Welkom en succes met het doornemen van de artikelen die helpen zeker om een goede BRM op te bouwen. Verder hoop ik dat je plezier hebt in het spel dat is het belangrijkste.
    • popalzaid
      popalzaid
      Totaal
      Dankuwel vrienden,
      eantwoorden:

Ik wil met de SSS methode beginnen en over een tijdje met meerdere tafels totdat mijn BR( ik ben al aardig bekend met de begrippen :D ) naar een hogere limiet kan gaan.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Oorspronkelijk gepost door popalzaid
      en vriendelijke members.
      Wacht maar tot je de Moderators ontmoet :evil: :D
      lool :D
      Welkom popalzaid. Ik zou aanraden om alles eens goed te lezen en dan wat te experimenteren met de verschillende vormen van poker zoals elrio ze opnoemt. Hou juist je BR wat in de gaten en als ie laag staat speel dan wat SSS. Das redelijk winst guaranteed.
    • popalzaid
      popalzaid
      Totaal
      Ik weet neit wat SNG en MTT betekent

kan iemand zo vriendelijk zijn om het me uit te leggen?
      alvast bedankt,
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Sit 'N Go en Multi Table Tournament
    • popalzaid
      popalzaid
      Totaal
      Is dat winstgevend?

Of is het beter om eerst een paar dagen SSS te spelen?
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Als SSS'er kan ik natuurlijk SSS aanraden.
      Het is een makkelijke manier om de basis-dingen goed onder de knie te krijgen allemaal.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      SNG of Sit 'n' Go is een tournament met een beperkt aantal deelnemers. Van zodra het aantal deelnemers zich ingeschreven hebben start het tournament. Het start dus niet op een vast tijdstip.

MTT of Multi Table Tournament is een tournament dat op een vast tijdstip start en met een "onbeperkt aantal deelnemers" (er is altijd wel een maximum maar dit ligt heel hoog).

Een SNG van meerdere tafels (dus 10+ man) wordt een Multi Table SNG genoemd ;) .

Het is sowieso het best om te beginnen met SSS omdat het de gemakkelijkste manier is om poker te spelen & te leren kennen ;) .
    • popalzaid
      popalzaid
      Totaal
      Dank je Elias en De Kuip,

dus op zich kan ik altijd wel met een Sit n Go T. meedoen?

En hoe groot is de kans om winstgevend te spelen? en wat voor buy in ? of staat het er bij hoeveel je moet inkopen?
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Buy in hangt af van welke Sng je hebt er van allerlei verschillende soorten,aantal spelers, en buy ins. Hoe winstgevend ze zijn hangt natuurlijk af van hoe goed je speelt. Of wat dacht je :D . Sowieso moet je beter zijn dan de gemiddelde speler anders maak je geen winst natuurlijk. En je mag nooit voor een te groot bedrag tov. je bankroll inkopen. Je moet er namelijk rekening mee houden dat je, zelf al speel je goed, je er een heel stuk op een rij kan verliezen.

Maar maak het jezelf gemakkelijk en begin met SSS ;)