Feedback & vragen: Speciale Silver+ MTT coaching EliasVeritas

• Arjon
      Arjon
      Bronze
      Stel hier al je vragen over de speciale MTT coachings van EliasVeritas.

Deze MTT coaching vindt eenmaal per maand plaats en is exclusief voor leden met een Silver status of hoger, dus het zou niet al te moelijk moeten zijn dit te halen!

Enjoy! :)
  • 11 antwoorden
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Coaching is nu weer aan de gang, komt dat zien!

Feedback kan zoals altijd in deze thread geplaatst worden :) .
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Vanavond staat er weer een speciale MTT-coaching (voor Silver+) op het programma met EliasVeritas. De focus ligt voornamelijk op MTT-handen uit de midden- en late fase van een toernooi. Het oorspronkelijke nieuwsbericht, kun je hier nalezen.

Als je dus zelf één van jouw handen besproken wil zien, dan kun je die hier nog steeds tot vanavond posten.

Veel plezier!
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      Hoe bekijk je zo'n coachingsessie. Ik ben silver en ik heb info en zo bekeken maar hoe krijg je het op je scherm te zien
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door fortunewheel
      Hoe bekijk je zo'n coachingsessie. Ik ben silver en ik heb info en zo bekeken maar hoe krijg je het op je scherm te zien
      Als je in de menubalk bovenaan de pagina op 'Coaching' klikt, dan kom je op de overzichtspagina terecht. Als de coaching dan begint, dan kun je op 'deelnemen' klikken en opent de coaching player. Dit overzicht staat ook gewoon onderaan op de homepage.

Als je daarnaast het gratis programma 'Mikogo' installeert, dan kun je ook meekijken op de coach z'n tafel en de handen zien die hij speelt. Zo eenvoudig is het! :)

Bij Engelstalige coachings speelt de coach vaak zonder mikogo. Dan klik je dus ook gewoon op "deelnemen" en zul je informatie zien staan over waar en aan welke tafels hij aan het spelen is. Dan dien je de betreffende tafels zelf te openen en kun je zo volgen wat hij doet, aangezien hij praat over de hand die hij heeft.

Elias coacht echter via Mikogo vanavond of via joinme. Voor dat laatste hoef je niets te downloaden, gewoon de ID ingeven die je in het coachingoverzicht ziet staan en je kunt zijn screen zien!
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Jammer, moet werken!
      De video's zijn interessant, dus de coaching wellicht OOK!
      RocknRoll
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
      Jammer, moet werken!
      De video's zijn interessant, dus de coaching wellicht OOK!
      RocknRoll
      Jammer.
      Ook voor mij is het interessant als leden naar de coaching kunnen komen zodat ik ze wat beter leer kennen.

Hopelijk kan je er de volgende keer bij zijn!
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Had er graag bij willen zijn, maar ik had een info-avond op school en dat duurde 2 uur langer dan verwacht :facepalm:
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Vanavond om 20.00 uur is er een weer een Special Coaching van Elias. Mis het niet!
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Zojuist de coaching van Elias gevolgd. Hij heeft tijdens de coaching zeer duidelijk MTT handen van mensen die in de coaching aanwezig waren toegelicht. Wat mij wel opviel was dat het vrij rustig was bij de coaching. Dat is voor mij natuurlijk hartstikke mooi, aangezien ik dan meer kan vragen en ook meer feedback krijg op handen. Ik vind het erg leuk om ook eens een andere coach te horen, omdat alle coaches toch een eigen kijk op het spel hebben. Dit bevorderd de ontwikkeling van het pokerspel van sng/mtt-spelers, omdat je aan de hand van verschillende meningen, ook meer zelf over het spel gaat nadenken.

Daarom hoop ik dat de coaching van Elias vaker dan één keer per maand gegeven zal worden. Ik denk dat ook de opkomst bevorderd, omdat mensen dan weten wanneer de coaching is. Nu is de opkomst afhankelijk van het nieuwsbericht, waardoor ik denk dat toch vrij weinig mensen op de hoogte waren van de coaching of het alsnog vergeten op het moment dat de coaching is.
    • Schelles
      Schelles
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TheErwin
      Zojuist de coaching van Elias gevolgd. Hij heeft tijdens de coaching zeer duidelijk MTT handen van mensen die in de coaching aanwezig waren toegelicht. Wat mij wel opviel was dat het vrij rustig was bij de coaching. Dat is voor mij natuurlijk hartstikke mooi, aangezien ik dan meer kan vragen en ook meer feedback krijg op handen. Ik vind het erg leuk om ook eens een andere coach te horen, omdat alle coaches toch een eigen kijk op het spel hebben. Dit bevorderd de ontwikkeling van het pokerspel van sng/mtt-spelers, omdat je aan de hand van verschillende meningen, ook meer zelf over het spel gaat nadenken.

Daarom hoop ik dat de coaching van Elias vaker dan één keer per maand gegeven zal worden. Ik denk dat ook de opkomst bevorderd, omdat mensen dan weten wanneer de coaching is. Nu is de opkomst afhankelijk van het nieuwsbericht, waardoor ik denk dat toch vrij weinig mensen op de hoogte waren van de coaching of het alsnog vergeten op het moment dat de coaching is.
      +1 Heel boeiende coaching :)
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Edit: blablabla niks gezegd, ik ben er donderdag bij!

Edit edit edit: "Woensdagavond zal EliasVeritas de focus leggen op MTT-handen uit de midden- en late fase van een toernooi." Vandaar dat ik even in verwarring was. :P