Popalzaid gedeactiveert

• 5 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Ik gok omdat je maar 1 account mag hebben... Aan je status te zien, heb je ook met deze naam een account aangemaakt.
    • knavabi
      knavabi
      Bronze
      Dat weet ik , met deze account was ik niet zo serieus bezig. En ik wou dus opnieuw beginnen na een paar boeken te hebben gelezen. Ik kreeg meer motivatie om dit keer mn best te doen.

Maar kan ik niet met de administrator praten ofzo? Ik heb hem al een bericht gestuurd door een ticket aan te maken.
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Dat is voldoende... Je krijgt dan antwoord van de afdeling support die je wellicht verder kunnen helpen.

Overigens kan ik me niet goed voorstellen waarom je een tweede account zou willen aanmaken, behalve als je 2x het startkapitaal wil ontvangen. Uiteraard gaat PokerStrategy hier niet mee akkoord. Daarom geef ik je bijzonder weinig kans, want zo zijn de regels PokerStrategy nu eenmaal. Hier ben je bij het registratie proces mee akkoord gegaan.

Groeten,
      Leo
    • knavabi
      knavabi
      Bronze
      Dat is waar!
      Ik wou de startkapitaal nog een keer krijgen. Maar het geeft niet!
      Ik hoef de startkapitaal niet meer, als ze maar mn andere account maar activeren en deze verwijderen.

Ik ga zelf geld storten , en dus hoeven ze me niet meer die startkapitaal te betalen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi,

je account is inderdaad geblokkeerd omdat het je 2de account was en deze zal denk ik niet snel gedeblokkeerd worden.
      ik snap zoals Leo al zei ook niet heel geod waarom je perse met die andere account verder wil (als het nu toch niet meer om het startkapitaal gaat).
      Op deze account heb je iniedergeval al een x-aantal punten verdiend die je op je andere account niet hebt, voor de rest zit er geen nadeel aan het feit dat je startkapitaal "op" is (?).

maar ok, je kunt het allicht nog eens checken bij de afdeling support