AAArgh SSS sessie

• RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Ik krijg m'n BR echt niet meer omhoog de laatste weken. Gisteren nog beetje winst met SSS gemaakt maar vandaag zware pech.

SSS op NL20. Van de stuk of 6 keer all-in heb ik drie keer een bad beat gehad. Met AKo verlies ik van AQo door Q op turn, Met AKs verlies ik van A9o die eerst een pair maar uiteindelijk een nutflush! hit en ook nog verlies ik met AA van TT met all-in op de flop en dan een tien op de turn. Tijdje daarvoor verloor ik natuurlijk wel gewoon met TT van AA. Sta meteen weer op 3 buy-ins verlies. Slingeren nu al weken tussen de 100 en 130 euro heen en weer.
  • 5 antwoorden
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Das zuur realpunica... Wat wel eens wil helpen, is een vid van jezelf maken terwijl je speelt en tegelijk commentaar geven waarom je een bepaalde play maakt. Je hoeft deze natuurlijk niet te uploaden, maar het is iig een goede manier om ervoor te zorgen dat je goed over je plays nadenkt. Bovendien is het ideaal om achteraf je sessie te reviewen.

Hier een linkje naar Camtasia: http://www.techsmith.com/camtasia.asp
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Het verhaal gaat verder...AKs raise en krijg een caller. 8 J K op de flop, dus ik bet verder, de ander raised en ik all-in, ik had toch al een groot deel van m'n stack erin. Hij showed 8 8, dus hij ligt voor en ik heb pech m'n TPTK te hitten als hij 'n setje hit. Op de turn nog een acht, om nog eens extra te benadrukken dat ik moet verliezen vandaag, hij wint met quads. X(
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Ah, geduld wordt beloond. Stond dus op min 4 buy-ins, ofwel min $16, maar nu opeens woeste comeback. Met AA gewonnen en +$6 uitgecashed, met JJ gewonnen en +$2 uitgecashed en met AA een monsterpot gewonnen en zo van $4 gewoon in één keer $14 gemaakt. Gewoon weer terug op lichte winst. Hoewel ik, als ik twee van de drie verloren bad beats gewoon gewonnen had, had ik echt een vette winst van 4 of 5 buy-ins gehad, maar goed, ik mag nu niet meer klagen natuurlijk. :)
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Volgens mij speel jij op Titan....
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Klopt