Vervolg PS points halen niet super makkelijk voor iedereen....ivm offtopic in andere thread

• Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Als vervolg op je vraag vieuwer lijkt het me beter ivm de overzichtelijkheid even hier verder te gaan. ik speelde eerste jaar 0.1/0.2 en 0.2/0.4 het meeste en af en toe 0.5/0.1 NL als ik cashgame speelde en verder vooral heel veel SnG's, MTT's tot max $1 . Heb idd heel even silver behaald, maar was deze dan ook snel weer kwijt. Hiermee behaal je bijna geen punten. We hebben allebij een volcontinu baan, de ene week hebben we samen 7 dagen tijd om te pokeren en elke dag een paar uur. De andere week maar 2 dagen bv. Dit zorgt voor hele wisselende punten elke week en een niet te houden balans voor zilver. Zou het daarom liever iets meer gespreid zien.
  • 20 antwoorden
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Tja wat kan ik zeggen. Als je op die limieten speelt, en je speelt niet vaak, dan verdienen ze ook niet veel aan je. Zie niet in waarom je dan hogere status zou moeten krijgen.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Als je gewoon 10NL SSS speelt kan je, als je geen downswing hebt, binnen 10k handjes naar NL25. (5ptbb/100 is een redelijk normale winrate op NL10, je verdient dan in 10k handjes $100 samen met die $50 waarmee je begint is dat $150 en dus kan je dan NL25 spelen. als je 4 tafels speelt, a 50 handjes per uur per tafel moet je 50 uur spelen. Dat is als je met een redelijke regelmaat speelt twee maanden tijd. als het goed is ben je dan ook wel zilver. maar zo niet dan kan je naar nl25 end aar kan je op 4 tafels met een uur of 5 spelen ook al 100 startegy points halen.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      het heeft indd met de limieten te maken.

ik ben op dit moment goud en hoop het te blijven.

en dat doe ik ook maar met soms max 1 uurtje per dag.

alleen pak ik dan wel redelijk was strategypoints doordat ik op hogere limieten speel.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ik speel ook niet zo superveel en speel op NL10 en denk dat ik zelf gemakkelijk gold zou kunnen halen ;) . Speel wel BSS.
    • skimon
      skimon
      Bronze
      Zilver kan toch ECHT geen probleem vormen? Ik ben pas begonnen en had dit reeds na minder dan 2 weken tijdens mijn examens waarvan ik max de helft van de dagen gespeeld heb (maar dan wel behoorlijk intensief). Indien je enkel die lage limieten speelt heb je wss toch nog niet zoveel aan die hogere rankings artikels, de meeste tegenstanders spelen zo fishy dat de stellingen en beweringen toch niet op gaan...
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Ik ben het zo goed als met alles eens, ben inmiddels ook hogere lkimieten aan het spelen en natuurlijk gaan de punten dan ook harder, maar daarintegen spreekt men hier steeds over loyaliteit en regelmaat met pokeren.
      Wij hebben die limieten een hele tijd gespeeld en voor diegene is het gewoon minder haalbaar. Ik ben voorlopig niet van plan hoger te gaan zit nu op 0.1/0.25 Dat is NL25 als ik het goed heb. Hiermee lijkt het wel mogelijk te gaan zijn

Wil NLDpeter wel zeker tegenspeken. Door stappen na 10K handjes, man daar ben ik wel even mee bezig. speelde toen 2 en nu max 3 tafels tegelijk. En je zegt goed, als je geen downswing krijgt en die krijg je in die periode ook gegarandeerd. $100 winst heb ik iig nog niet.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Bij mijn weten is het enige voordeel dat je hebt aan de hogere status dat je:

Meer gevorderde artikels kan meedoen
      Aan hogere freerolls kan meedoen op titan, die dan ook wel moeilijker zijn

Als je maar af en toe speelt en op lage limieten heb je daar toch geen behoefte aan?
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Zeker wel, deze artikelen nu zijn echt wel heel basis en de freeroll, komop zeg natuurlijk willen we die spelen, als we 2e kunnen worden in de brons dan moet ITM of eigenlijk natuurlijk gewoon de winst daar toch ook te doen zijn.
      En dat we lowlimit's spelen betekend voor jou blijkbaar dat we het niet goed spelen, maar wel is aan gedacht dat we misschien gewoon te gierig zijn hogerop te gaan. Moet je toch ook investeren en flinke downswings kunnen verduren. Ik geef me geld liever elders aan uit. Ken er meer die het al veel teveel geld heeft gekost en hoor hier ook vaak zat mensen flink verliezen. Tenslotte kan niet iedereen alleen maar winnen.
      Houd het klein met een stijgende lijn dan blijft het spel fijn :D
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Ik ben op het moment NL10 SSS winstgevend aan het spelen door alleen de Witte artikelen (basic) toe te passen. De zilveren artikelen heb ik nog geeneens naar gekeken.
      Die moeilijke diepgaande artikelen hebben weinig nut tegen slechte NL10 spelers die zelf pokeren zonder dat ze 'weten wat ze aan het doen zijn' .

En als je echt wilt, dan kan je in een maandje echt wel goud halen door deze zomervakantie ff lekker een paar uur per dag te multitablen. Dan kan je mooi de artikelen op je harde schijf opslaan en kan je ze altijd bekijken wanneer je maar wilt :)
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      hahaha ja is een goede, maar ik werk gewoon hoor grootste deel van de zomer en ga ff op vakantie.
      Enben nu idd NL25 aan spelen op sommige sites en daarom iets dieper proberen te leren. Op UB speel ik NL50 maar dat lukt me alleen daar raar maar waar. :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Heb je een superuser account op UB?
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Als complete beginneling (3 dagen) moet ik zeggen dat je die PS punten toch enorm makkelijk binnenhaalt. Ik speel nu SSS op NL10 en ik haal ongeveer 25 punten per dag binnen. Zondag zou ik zeker zilver moeten zijn. En 100 punten per maand is nu toch niet echt bepaald veel, voor mij (Titan) komt dat overeen met 0.80$ rake te produceren op een dagelijkse basis. Of gaat het hier over het behalen van Gold status? (wat me wel moeilijk lijkt op lage limieten)
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      Hoeveel StrategyPoints (SP) krijg ik?

Dat hangt af van de poker room:

http://nl.pokerstrategy.com/home/rewards/

@ mystique
      De meeste die hier antwoorden zitten op titan of mansion, en daar krijg je dus dubbele SP's tenopzichte v/d andere rooms.
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Heb je een superuser account op UB?
      Zou niet weten wat dat is, dus nee denk het niet.

@Krealog
      Hoe krijg je dat voor mekaar met maar $0.80 rake. Als dat zo was zou het wel lukken, maar ik heb op Titan teveel pech.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
      De meeste die hier antwoorden zitten op titan of mansion, en daar krijg je dus dubbele SP's tenopzichte v/d andere rooms.
      Wat? Dubbele SP's ten opzichte van andere rooms? Dit is nieuw voor mij. Hoe zit dit en wat is de reden?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Is geen waar, je krijgt daar 4SP/$1 rake, en op sommige andere (zoals Full tilt) krijg je maar 2SP/$1 rake.

Mystique; $1 rake = 4 SP, dus 100SP = $25 rake. $25/30(31) ~ $0.80 (0.83) per dag :P
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Is geen waar, je krijgt daar 4SP/$1 rake, en op sommige andere (zoals Full tilt) krijg je maar 2SP/$1 rake.

Mystique; $1 rake = 4 SP, dus 100SP = $25 rake. $25/30(31) ~ $0.80 (0.83) per dag :P
      ²
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze

Ja duidelijk, dat rekensommetje had ik ook wel gemaakt, maar Begreep zijn comment blijkbaar verkeerd. Ik dacht dat hij bedoelde dat ie met 0.80rake per dag 25 PS punten haalde. Vandaar mijn verbazing.
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      5de dag op PS en Silver status bereikt :D
      OP naar GOLD :tongue:
    • 1
    • 2