ID check

• robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Hallo,

Ik heb onlangs (4 dagen geleden) mijn quiz gehaald. De dag erop werd ik gemaild of ik mijn ID even wilde opsturen. Tuurlijk! Ik heb een fotootje gemaakt van beide zijdes en terug gemaild. Ik las op het forum dat sommige mensen bericht kregen dat ze de mail hadden ontvangen. Ik weet niet of ik nu iets fout heb gedaan, of dat ze mij gewoon geen bericht hebben gestuurd dat ze het hebben ontvangen om welke reden dan ook.
      In ieder geval, ik heb geduld zat om te wachten op die 50 dollar, het enige is dat ik hoop dat ik niet voor niets zit te wachten, omdat ze mijn mailtje niet hebben ontvangen! (mail is in ieder geval de deur uit gegaan en niet terug gekaatst, dus moet wel goed zitten toch?)

Gegroet, een pokertalent
  • 13 antwoorden
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Zie DEZE post. :)
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Wat kan wachten toch enorm lang duren haha. Ik heb alle basic artikelen zeker 2x gehad. Ach, een 3e keer kan nooit kwaad zullen we maar zeggen. ;)
    • pokerangel32
      pokerangel32
      Bronze
      Ik wacht inmiddels 7 dagen op mijn $50,- Ik heb een ticket gestuurd waarom dit zolang duurt en als antwoord kreeg ik hierop dat ze mijn copy nooit binnen hebben gekregen. Ik heb hem nu voor de tweede keer verstuurd en ik heb tot dusver nog niets gehoord.

Hmmm begin nu toch een beetje ongeduldig te worden....
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Als security@pokerstrategy.com het goede mail adres is om je ID naar toe te sturen is er toch echt niks fout gegaan hier. Ik heb mijn mail in het engels gestuurd zodat iedereen het snapt. Goed, ik zal hem dan ook nog maar eens verzenden, misschien dat er die dag iets niet goed zat, voor mij is het namelijk ook 7 dagen geleden.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi,

Hou me even op de hoogte of jullie bericht ontvangen op het tweede mailtje.
    • pokerangel32
      pokerangel32
      Bronze
      Ik heb wederom een ticket gestuurd naar PS. Hier kreeg ik als antwoord dat ook de tweede poging niet is gelukt. Ze hebben wederom geen mailtje ontvangen zeggen ze. Ik heb alles nog een keer extra nagekeken en alles klopt toch echt!
      Wat ik jammer vindt is dat je alleen als antwoord op je ticket krijgt: " We did not receive your mail". en daar is dan de kous mee af. Ik ben bang dat een derde keer mijn ID opsturen weinig zin heeft. Wat moet ik nu?

Groetjes Pokerangel32
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Ze hebben nog steeds niks ontvangen, wordt mij verteld. Oké, en nu?
      'Please send it again' staat erbij, maar ik weet niet of dit veel zin heeft, als de eerste keer niet lukt en de tweede keer ook niet, heb ik weinig hoop dat de derde keer wel lukt. Erg vervelend allemaal en ik snap ook beste dat PS ook gewoon liever heeft dat alles goed verloopt. Maarja...
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Wat een reden kan zijn is dat je je ID hebt gestuurd met een ander e-mail adres als waarmee je je hebt geregistreerd bij PokerStrategy. Dit wordt dan niet herkend.

Ook nog even een tip qua bestand: Zorg dat het een JPEG bestand is of iets dergelijks. PDF-jes kunnen ze niet lezen.

Hoop dat jullie hier iets aan hebben.
    • pokerangel32
      pokerangel32
      Bronze
      Het is binnen!

Ik heb voor de derde keer een mail gestuurd met mijn ID in JPG formaat. Ik heb PS gevraagd of ze mijn ticket willen bevestigen zodra ze mijn mailtje binnen hebben gekregen. En jawel!!! Mijn mailtje is aangekomen! Ze hebben binnen 24 uur het geld overgemaakt.

Ik wil graag mijn dank betuigen aan Sharp80 voor de reacties en hulp. Ga nu lekker pokeren en proberen andere spelers wat geld afhandig te maken!

Groetjes!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Graag gedaan en ben blij dat je nu kunt beginnen! :)
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Ik ben nog steeds aan het wachten. maargoed het is nu weekend. Ze hebben iig bevestigt dat het geld eraan komt!!!

Haha, en dan kijk je nog 1 keer, in de hoop....
      En hij is binnen!:D

SSS here I Go!
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Mooi, kun je eindelijk spelen!
      Hou ons op de hoogte hoe het gaat.
    • robbieronalds
      robbieronalds
      Bronze
      Heb nu een uurtje SSS gespeeld en sta nu op +25$ dus hij gaat lekker:D

ik ben nog een beetje aan het kijken hoe ik handen moet posten en welke hand converter makkelijk werkt.

Bedankt iig voor de support!