0.10/0.20 Qq

• zvl
      zvl
      Silver
      0,10/0,20 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with Q:diamond: , Q:heart:
      UTG raises, 4 folds, Hero 3-bets, 4 folds, UTG caps, Hero calls.

Flop: (9,50 SB) 4:club: , 8:diamond: , 2:diamond: (2 players)
      UTG bets, Hero calls.

Turn: (5,75 BB) 3:diamond: (2 players)
      UTG bets, Hero calls.

River: (7,75 BB) A:heart: (2 players)
      UTG checks, Hero bets, UTG calls.

Final Pot: 9,75 BB
  • 3 antwoorden
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Stack&Bet sizes zouden handig zijn.
      Voor de rest zeker de river checken.
      Kans is dat hij z'n flush aan het slowplayen is en u nog raist op de river en dat wil je niet. Hit hij z'n aas op het einde zal hij waarschijnlijk callen. En hij kan ook nog een straat callen of ev. zelfs raisen.
      Only called by better hand ;) .
    • zvl
      zvl
      Silver
      waarom is stack van belang?
      en bet size is toch .10/.20?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Niet op letten, is zo'n no limit fish :D Af en toe komen die hier langs omdat ze niet doorhebben dat dit fixed limit is.

Ik moet bekennen dat ik de capping range van full ring niet helemaal ken, maar dat zal hier wel JJ+ en AK zijn? De 3-bet preflop is natuurlijk goed met QQ.

De flop is heel goed voor onze hand, we liggen nog voor op JJ en AK, wat meer handen zijn dan KK en AA. Onze standardline met sterke handen (en ook sterke draws) headsup in positie is call flop - raise turn. Zo krijgen we nog wat extra bets uit slechtere handen. Omdat onze hand hier nog heel sterk is call ik ook alleen de flop, maar dan raise ik wel de turn.

Op deze turn hebben we nog wat extra outs erbij gekregen tegen sommige AA of KKs, we hebben hier vaak nog de beste hand, dus is het het beste om te raisen.

De river is close. AK of AA zal hij hier altijd nog eens betten, dus die heeft hij waarschijnlijk niet. Hij kan ook tricky spelen en met die handen check/raisen, maar op een check/raise kun je wel folden als het geen maniac is. We spelen dus eigenlijk altijd tegen JJ, QQ of KK en misschien TT. Daarom denk ik dat een bet wel goed is, hij zal geen van die handen folden, en je ligt 50% voor als je zeker weet dat hij alleen JJ+ capt, wanneer hij ook TT capt lig je hier nog vaker voor en is het zeker een goede bet. Maar wanneer je moeite hebt om te folden op een check/raise zou ik hier denk ik gewoon behind checken ;)