top 100 uitbetaling

• 11 antwoorden
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      Mijn top 100 uitbetaling is 50$, mooi meegenomen, wel nog niet eerder gezien?

Krijgen we nu elke maand uitbetaald als we in de top 100 staan?

edit:
      lady4tuna doe dat droevig gezichtje ma weg, jij krijgt tenslotte meer als mij en je staat niet eens in de top 100 :P
      of zou dat door je naam komen?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door lady4tuna
      hi,

Een vraagje mijn balance bij top 100 uitbetaling is 75 dollar, als ik dit wil overboeken kan ik alleen kiezen uit titan of partypoker en geen mansion?Hoe kan dit ?
      hoi lady,

ik heb het nog even nagekeken. de uitbetaling van deze bonus in inprincipe alleen mogelijk naar deze 2 pokerrooms, party en titan dus.
      Je hebt op deze beide rooms nog geen account? of wel een account maar een die niet aan PS gekoppeld kan worden?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
      Mijn top 100 uitbetaling is 50$, mooi meegenomen, wel nog niet eerder gezien?

Krijgen we nu elke maand uitbetaald als we in de top 100 staan?

edit:
      lady4tuna doe dat droevig gezichtje ma weg, jij krijgt tenslotte meer als mij en je staat niet eens in de top 100 :P
      of zou dat door je naam komen?
      yup, ladies first he :D

de benaming van de header boven de bonus komt hier niet goed uit :D
      het is geen bonus voor je stand in de top 100, het is de uitbetaling van de summerfrenzy.
    • Mezmy
      Mezmy
      Bronze
      Waarom krijgen we dit trouwens?
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mezmy
      Waarom krijgen we dit trouwens?
      http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/Maximaal-5-extra-per-vriend-nog-een-maand_06141
    • lady4tuna
      lady4tuna
      Bronze
      Ik heb al een account bij titan en partypoker, kan ik deze accountgegevens gewoon invullen in mijn ps? Of moet ik nieuwe accounts aanmaken... wat waarschijnlijk niet kan?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      je titan account kun je evt nog laten koppelen aan pokerstrategy (of iig bestaat er een kans dat dit kan)
      bij partypoker gaat dit soweiso niet.
      hoe dan ook zul je wel je geld krijgen.
      maak hiervoor even een ticket aan voor de support afdeling, dit kan HIER. (in het engels)

geef hierin aan:
      dat je deze bonus wilt uitbetalen. Dat je echter al een Party en titan account hebt. Dat je je titan account wilt laten koppelen (geef daar dan even de account info van).

ze zullen je daar dan verder helpen, je titan account koppelen indien dit mogelijk is. en anders een andere manier zoeken om het geld op een van beide accounts te krijgen.
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Heb al een ticket aangemaakt krijg als antwoord op 2-07 dat ze geen contact krijgen met Titan wil je het even voor me nakijken want zo schiet het niet op en ik heb het 8 maanden geleden al proberen te koppelen.
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      mijn titan-account is aan pokerstrategy gekoppeld geweest, nu heb ik die bonus overgemaakt en staat er dat titan het verzoek om mij account te koppelen heeft afgewezen... lekker is dat. Heb al een ticket verzonden want bij Titan kunnen ze niets doen zeggen ze..... Beetje appart allemaal.....
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door calimero1981
      mijn titan-account is aan pokerstrategy gekoppeld geweest, nu heb ik die bonus overgemaakt en staat er dat titan het verzoek om mij account te koppelen heeft afgewezen
      huh, je account was gekoppeld en nu niet meer ? je hebt wel ooit strat points gehaald via titan?
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Oorspronkelijk gepost door calimero1981
      mijn titan-account is aan pokerstrategy gekoppeld geweest, nu heb ik die bonus overgemaakt en staat er dat titan het verzoek om mij account te koppelen heeft afgewezen
      huh, je account was gekoppeld en nu niet meer ? je hebt wel ooit strat points gehaald via titan?
      nee, heb via ps alleen op mansion gespeeld, maar wilde graag die freerolls op zondag meespelen, dus wilde hier geld op gaan storten. Maar nu zie ik dat er staat dat mijn titan account niet gekoppeld kan worden aan PS, terwijl deze dat eerst wel was.....

Bij titan kunnen ze er niets aan doen zeggen ze, heb nu een ticket verstuurd en moet zeggen dat ik wel erg benieuwd ben....