PokerStrategy Freerolls

• 12 antwoorden
    • rrwillem
      rrwillem
      Bronze
      Ok, ik heb onmiddelijk mn taal aangepast. 11 November al meteen een kans om de Nl eer te verdedigen? :o
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Komt er een aparte NL freeroll?
      Kicke zou dat zijn!

Nog een vraagje van mijzelf:
      Wat zijn de restricties van de PS Referrer Freeroll?
      Grtz..
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi

Ok, ik heb onmiddelijk mn taal aangepast. 11 November al meteen een kans om de Nl eer te verdedigen? :o

Ja, als het goed is wel. Ik heb vandaag te horen gekregen dat dit geen probleem moet zijn. De lijsten onvang ik van mijn collega, welke ik dan vervolgens weer via het nieuws communiceer. Dus dan weet iedereen wie ons landje gaat vertegenwoordigen :D

Komt er een aparte NL freeroll?

Ook dat is inderdaad de bedoeling, we zijn op dit moment in overleg met Party Poker. Zodra daar iets van bekend is wordt dit uiteraard ook via het nieuws gecommuniceerd.

Wat zijn de restricties van de PS Referrer Freeroll?

Onderaan in DIT nieuws artikel kun je lezen hoe je je kunt kwalificeren voor elke freeroll.
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Dankje, die gaat naar mijn favorieten :)

Edit:
      De Referrer Freeroll staat hier niet bij :(
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

De Referrer Freeroll staat hier niet bij

Deze staat helemaal onderaan en wordt "Tell-a-Friend" genoemd.
    • stevenm1988
      stevenm1988
      Bronze
      Komen er ook freerolls op partypoker? Ik denk dat er veel mensen enkel daar een account hebben.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Komen er ook freerolls op partypoker? Ik denk dat er veel mensen enkel daar een account hebben.

Dat is inderdaad wel de bedoeling, we zijn op dit moment in overleg met Party Poker. Zodra daar iets van bekend is wordt dit uiteraard ook via het nieuws gecommuniceerd.

En welkom op het forum by the way :D
    • ikwilda
      ikwilda
      Bronze
      Nog een vraagje dan...
      Als er op partypoker ook PS freerolls komen, zullen dit dan ook silver/bronze/gold toernooien zijn?

Zoja, kan je dan bijvoorbeeld op Titan EN op Party deze toernooien kunnen spelen?
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Als er op partypoker ook PS freerolls komen, zullen dit dan ook silver/bronze/gold toernooien zijn?

Hoe het er precies uit komt te zien op Party is nog niet zeker. Er vindt op dit moment overleg plaats met Party. Ik doe dus ook nog even geen uitspraken totdat ik iets concreets te melden heb. :)
    • Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Waarom sta ik niet op de lijst voor de Bronze freeroll van aanstaande zondag? Begin ik MTT's eindelijk een beetje leuk te vinden, word ik geboycot :( ;)
    • mauricepns
      mauricepns
      Bronze
      Zijn er ook gesprekken over Freerolls/Toernooien voor FTP ? :D
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Hoi,

Waarom sta ik niet op de lijst voor de Bronze freeroll van aanstaande zondag?

Je staat er wel op, maar niet op de Engelse deelnemerslijst :D . Er stond per ongeluk de Engelse deelnemerslijst bij. Dit heb ik ondertussen veranderd en nu sta je wel op de lijst. Zie HIER

Zijn er ook gesprekken over Freerolls/Toernooien voor FTP ?

Ik heb hierover navraag gedaan, maar ben nog in afwachting van antwoord. Zodra ik hier iets meer over weet, kom ik direct even erop terug.