zoek pokersite zonder PT enzo

• 4 antwoorden
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Euh, waarom eigelijk ?
      Ge moet tot en met NL100 echt geen schrik hebben van mensen die ev. met een Hud spelen. Misschien hoger ook nog niet, dat ga'k deze maand uittesten door zelf zonder AceHUD NL200 een paar shotjes te geven.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      NL50 speel ik ook nog altijd zonder HUD, voorlopig loopt het daar prima voor mij ;)
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      pt, hm of welke andere tracking software dan ook is nergens verboden en waarom zouden ze ook. Je neemt een beslissing op basis van oude gegevens. Als jij voorspelbaar speelt en je speelt op limieten zoals 100 of 200 nl dan lijkt me dat meer jou leak. En trouwens, als je op die limieten speelt, dan lijkt me die 60 euro voor PT3 ook niet zo'n groot probleem.
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      Ik vraag het omdat ik zelf zonder speel, en het ook niet wil installeren.
      Heb vrij weinig moeite met NL100 spelen, zonder extra software.
      Dacht alleen een grotere edge te hebben tegen spelers zonder die software, en nam ook aan dat zo n site minder sterke spelers zou aantrekken :)
      Meende wel eens gelezen te hebben dat er sites zijn die zulke software weren, maar dat ging misschien over software die gebruik maakt van een database (die je niet zelf hebt aangemaakt)
      In ieder geval bedankt voor de reacties.