Nieuw Format BOTD al in de pen?

• 6 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      nee we gaan vanavond inderdaad van start met een iets aangepaste format.
      Sharp had al een volledig nieuwsbercht klaar, helaas is deze met een computercrash weer verdwenen. Vanavond of morgen zal hij waarschijnlijk deze opnieuw schrijven en in het nieuws zetten, houd dat dus even in de gaten voor een uitgebreid uitleg.

ik zal het hiet kort neerzetten.

er blijft een team ranking om het team gevoel te houden.
      daarnaast is er een tweetal individuele rankings.

de reporterteams spelen wederom voor de prijzenpot, echter met een verandering tov van vorige editie:
      het prijzengeld wordt nu 50/50 over 2 potten verdeeld. 1 pot voor de teams, 1 pot voor de beste individuele shippers.
      Daarnaast is er nog een individuele ranking op basis van de gemiddelde eindranking in de bod's. Hiervoor tellen de beste 4 BOD's mee. Speel je er dus 5, dan valt je slechtste ranking af, speel je er 3...dan qualify je niet.
      de beste average rankings strijden voor de Tshirts.

Klinkt dit interessant/verbetering?
      binnenkort dus een uitgebreider nieuws hierover.
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Klinkt super, maar je bedoelt hoop ik wel 50/50 verdeeld. 50 voor speler en de andere 50 wordt verdeeld over 2 potten???

Wachten met spanning het gehele nieuwsbericht af. Balen voor Sharp van die crash.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      jaja, dus de reporterteams krijgen 50% van hun ITM zelf.

de overige 50% gaat de prijzenpot in (en dit zijn er dan dus 2).
      dus tis dan iegenlijk 50/25/25.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Was het plan niet dat 10% naar zilver en hoger ging? Als beloning voor spel en zo...
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Klinkt goed!

Ik zoek overigens nog een team voor de nieuwe ronde van de BOD. Kan zelf me buy-in wel betalen. Hoop dat er ergens nog plek is, anders wordt alleen individueel spelen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Sreteb
      Was het plan niet dat 10% naar zilver en hoger ging? Als beloning voor spel en zo...
      nee dat was met de titan league. daar telt 20% van je ITM in de zilver mee voor je score. dus je evt $$ gedeeld door 5, om het wat dat betreft gelijk te stellen aan een bronze cash