Cognitief taking it serious again;

• Cognitief
      Cognitief
      Bronze
      Blog; A new beginning!

Mijn oude blog Cognitief living on the edge wordt vervangen door dit blog in de hoop een frisse nieuwe start te kunnen maken.

Poker nu zo'n 8 maanden 'serieus' en ben eigenlijk alle varianten van No Limit Hold'em al wel langs geweest. Ik had met de één meer succes als de ander maar kon eigenlijk nooit vasthouden aan een standaard variant.
      Vind het zelf tijd worden dat dit is gaat gebeuren en ga me nu dus ook alleen proberen te focussen op de Rush on Demand toernooien op Full Tilt Poker.

Wat zijn mijn plannen?
      Ik ben eigenlijk nog totaal niet bekend met het fenomeen 'Rush'. Weet wel wat het inhoud maar heb me er nog nooit in verdiept. Mede doordat ik niet op Full Tilt speel. Het wordt dus hoog tijd dat ik me hierin ga verdiepen voordat ik überhaupt aan het woord grinden denk.

Aangezien ik nog een First Deposit bonus heb bij Full Tilt ga ik daarom nu nog niet storten maar pas als ik denk dat ik er klaar voor ben.
      Als ik eenmaal gestort heb ben ik van plan om eerst een paar weken in het ritme te komen en hierna een backing aan te vragen voor waarschijnlijk de $4.40 toernooien.

De komende circa 2 weken ga ik dus nog geen toernooien spelen maar me alleen te verdiepen in de leerstof.

Genoeg informatie dacht ik zo, tijd voor het echte werk!
  • 255 antwoorden
    • Cognitief
      Cognitief
      Bronze
      Meteen mijn eerste vraag aan de ROD's spelers, welke video's et cetera raden jullie mij aan? Standaard MTT video's oid?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Hmm, ROD info is er imo nog niet echt beschikbaar.
      Ik speel redelijk standaard - tight en open steeds meer en meer als blinds upgaan!

Early:

Setvalue + Premium hands vooral proberen.

Vanaf middle moet je vooral proberen veel te reshoven en wat meer beginnen openen IP (SC, broadways).

Ahja, standaard spel dus zeker?

& hit die quickfold button snel, maar fold ook niet te veel, stealen wordt in rush NOG interessanter!

GL iig met bestuderen en spelen, ik neem alvast een bolletje!

Als je wil kun je anders gerust eens een sessie meevolgen. Ik heb nl een backdeal lopen..
    • Cognitief
      Cognitief
      Bronze
      Thanx voor je reply. :]
      En met dat quick folden snel, bedoel je daarmee dat als je een hand ziet die je niet bevalt zo snel mogelijk op quick fold drukken of? :tongue:

Net trouwens maar even met wat playmoney even kijken hoe het spelletje eruit ziet.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ja, dan ga je direct naar volgende speelbare hand.
      Dusja.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Waarom vraag je niet een player transfer voor de 1$ ROD te oefenen wat zodat je je FDB kunt houden voor je backing die je dan bvb verzamelt op moneybookers of neteller en dan een hogere fdb kan vrijspelen?
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      veel succes met de nieuwe onderneming Cog!
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Succes met je ROD avontuur :) ga je zeker volgen
    • Cognitief
      Cognitief
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Waarom vraag je niet een player transfer voor de 1$ ROD te oefenen wat zodat je je FDB kunt houden voor je backing die je dan bvb verzamelt op moneybookers of neteller en dan een hogere fdb kan vrijspelen?
      Goed idee, maar is het wel mogelijk dat als je zelf nog niet gestort hebt wel player transfer aan kan nemen? (Kan me vaag zo'n soort regel oid herinneren :facepalm:)

@ Elder & WesleyTheMan, thanx guys. =)
    • Cognitief
      Cognitief
      Bronze
      Iemand die toevallig nog $5 op Full Tilt staan en heeft interesse om te swappen naar Everest $5? :f_love:
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Cognitief
      Iemand die toevallig nog $5 op Full Tilt staan en heeft interesse om te swappen naar Everest $5? :f_love:
      waarvoor heb je $5 nodig? Je hebt je roll toch op ftp?
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Je mag van mij wel $4.40 hebben om 4 van deze $1.10 ROD's te kunnen spelen.

Enige voorwaarde is dat als je wat wint we het 50-50% splitten!

Tevens kan ik wel met je meekijken als je mikogo hebt en skype.
      Ik speel zelf de $4.40 veel en heb er al 2 geshipped en wat mincashes. maar al met al wel al ruim $850 opgeleverd

Laat maar weten of je het aanneemt.

Heb tevens wel je FTP nick nodig :D
    • Cognitief
      Cognitief
      Bronze

Haha JEUJ!
      Ondanks dat ik hier natuurlijk niks aan heb heb ik wel even het verloop van het toernooi et cetera kunnen checken. Denk dat ik in de middenfase nog het meest te leren heb. Nadat ik in de early fase mooi kon dubbelen werd mijn stack weer ingekort. Na een tijdje ging ik agressiever spelen en dat verliep goed.

@ WesleyTheMan
      Heb mijn roll nog niet op Full Tilt, heb mijn FDB hier nog en wil en wil dit graag later pas gebruiken wanneer ik deftig kan grinden.

@ toxicgod
      Ik vind 't prima, hopen dan maar op een win win situatie voor beide. :f_biggrin:
      Mijn nick is trouwens Cognitief @ FTP
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Je hebt het.
      heb het gestuurd vanaf het acocunt van mijn vriendin!

Good luck.
    • Cognitief
      Cognitief
      Bronze
      Wij hebben een verzoek ontvangen om geld naar uw account over te maken. Het verwerken van dit transferverzoek duurt gemiddeld tussen 24-48 uur.

Lol, duurt dat altijd zo lang? :O
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Nope.

FTP is normaal instant. Althans. dat is mijn ervaring
      check anders je FTP even
    • Cognitief
      Cognitief
      Bronze
      Hmm, erg vreemd. Staat ook niks verder op FTP oid. ?(
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Cognitief
      Hmm, erg vreemd. Staat ook niks verder op FTP oid. ?(
      Dan nog even afwachten. Laat maar weten zodra je het hebt en je gaat spelen. in ieder geval succes.

4 kansen ;-)

En maak notes. wat ze limpen gerust A utg om daarna op een raise te shoven :D
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Aan jouw kant kloppen er een paar dingen nog niet. Heb je je account al volledig? Dus alles volledig ingevuld enzo??

ik heb al vaker met mijn account en die van mijn vriendin transfers gedaan.

Enige wat ik me kan bedenken is dat je nog niet alle personal info hebt staan.

This is an automated message sent from Full Tilt Poker.

Transaction Details:
      Your Player ID: G*****1
      Receiver's Player ID: Cognitief
      Date and Time: 2011-04-03 13:44:47

Transfer Number: 08065CC8
      Amount: $4.40 (USD)

Status: DECLINED

This request to transfer funds from your account has been declined because the minimum player-to-player transfer requirements have not been met.

As the sender, you must meet the following requirements:
      * Your request must be a minimum of $1.
      * You need sufficient successful deposit history with your payment processor.
      * Your account registration must be complete, including a full first and last name, and mailing address.

The receiver of the transfer must have complete account registration, including a full first and last name, and mailing address.

For more information about transferring funds from your account and the requirements, please visit our website at: http://www.fulltiltpoker.com/transfers.php or contact cashier@fulltiltpoker.com
    • Cognitief
      Cognitief
      Bronze
      Thanx, hopen op een leuke ship. :D
      En als je aanwezig bent op de tijd dat ik ga spelen zal ik wel even een mikogo open gooien. =)