Bonus op Titan Poker

• Timbo925
      Timbo925
      Bronze
      Hey :)

Heb een vraagje voor jullie. Ik speel nu al een tijdje op Titan poker en heb al 20€ winst dus het gaat daar goed :D
      Maar wat moet ik doen voor die 100$ bonus vrij te spelen. Heb beetje overal gezocht maar niet te vinden op het forum. Bestaat het mss niet ofzo want dat kan ook :p

Groetjes Timbo en Play smart at the tables ;)
  • 24 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey timbo.

op titan krijg je inderdaad ook $100 extra wanneer je je startkapitaal daar ontvangen hebt. Deze speel je vrij in stappen van $10 voor elke $35 aan rake die je genereert. Er is geen tijdslimiet voor het vrijspelen van deze $100 extra bonus en deze blijft dus actief tot het moment dat je hem volledig gecleared hebt.

hoeveel rake je tot nu toe gegenereerd hebt, zou je altijd kunnen navragen bij de live support van titan, zij kunnen het dan voor je opzoeken.
    • Timbo925
      Timbo925
      Bronze
      Bedankt voor je antwoord :)

Kun je je rake ook niet berekennen door je aantal StrategyPoints te delen door 4.
      Want 1$Rake = 4 StrategyPoints :D
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Voor elke 35$ krijg je 10$ teruggestort maandagmiddag

nu is er een speciale actie bezig, krijg je voor elke 25$ 10$ terug

En die strategy points truck gebruik ik ook :p
      altijd per 140 strategy points kan je wat poen verwachten :)
    • Timbo925
      Timbo925
      Bronze
      das echt wel leuk mag dus morgen wat centjes verwachten :D
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Dat is gewoon ongeveer net zoveel als de standaard rakeback op fulltilt :P
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door eruk
      Dat is gewoon ongeveer net zoveel als de standaard rakeback op fulltilt :P
      op full tilt krijg je standaard 27%
      deze actie komt neer op 40% rakeback, dus hij is wel aanzienlijk beter (alleen tijdelijk helaas :D )
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Heeft iedereen op Titan die bonus? Het enige wat ik heb zijn die eerste 50$ waarvoor ik 2500 TP moet krijgen om ze vrij te spelen
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Maar zonder deze speciale actie komt het neer op 28,6% rakeback ;(
    • Timbo925
      Timbo925
      Bronze
      bllijven deze rakeback actie altijd gelden?? of zit er een maximum op dat je kan terug krijgen?
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Zo in zo die extra maar 2 maanden, zie summertime nieuws.
    • wafelenbak
      wafelenbak
      Bronze
      Hoort deze bonus niet bij mijn bonussen te staan? Ik vind er nergens iets van terug bij cashier, of kan ik ervan uitgaan dat het zo ook wel goedkomt?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      de summertime bonus geld inderdaad 2 maanden. De bonus staat niet in je account bij je bonusoverzicht.

dit omdat het geen vast bonus bedrag is. Je krijgt gewoon 40% van je gegenereerde rake terug betaald. Het wordt overigens ook niet perse in stappen van $10 uitbetaald. wanneer je $45 rake genereerd krijg je $18 terug gestort.
    • wafelenbak
      wafelenbak
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      de summertime bonus geld inderdaad 2 maanden. De bonus staat niet in je account bij je bonusoverzicht.

dit omdat het geen vast bonus bedrag is. Je krijgt gewoon 40% van je gegenereerde rake terug betaald. Het wordt overigens ook niet perse in stappen van $10 uitbetaald. wanneer je $45 rake genereerd krijg je $18 terug gestort.
      Dus in feite overkoepelt deze summertime bonus de eerder vooropgestelde 50$ + 100$ bonus van pokerstrategy zelf?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      ja min of meer. Aangezien de summertime bonus een betere deal is dan de 10$ per 35$ rake uit je oorspronkelijke $100 extra deal.

meer hierover kun je HIER lezen
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Kun je mij vertellen hoeveel Titan punten je nodig bent om $1 bonus te clearen?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      bij de normale reload bonussen krijg je $10 voor elke 600 titan points.
      bij deze actie is je bonus echter niet direct afhankelijk van je titan points maar van je rake.
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Dus ik kan er ook nooit achter komen hoeveel bonus ik gecleared heb...
      Ik vind dit echt ongelooflijk irritant moet ik zeggen!
      Dit is echt een minpuntje van PS en Titan (ook enige tot nu toe trouwens ;) ).

Ik stort $500 en heb dus recht op een First Deposit Bonus van $600.
      Ten eerste komt deze NIET in "my account" te staan, dus moet ik aan online support vragen hoeveel ik nog kan clearen.
      Ten tweede hebben jullie nu wel een leuke actie, maar ik vind het niet helemaal eerlijk tenopzichte van de spelers die net hun eerste storting gedaan hebben.
      IEDERE PS speler krijgt die summer bonus, ook al hebben ze in het verleden hun FDB al gecleared.
      De summer bonus stackt wel met ALLE ANDERE BONUSSEN!
      Ik clear mijn FDB maar krijg niet extra, beetje jammer.
      Natuurlijk hou ik er meer geld aan over omdat de summer bonus beter is, maar had ik mij 2 mnd geleden ingeschreven @ Titan, bonus gecleared, had ik nu dus een echte summer bonus ipv deze halve..
      Ik zie dit echt als een gemiste kans om eerlijk te zijn, en ik vind het ook niet echt eerlijk.

Natuurlijk is hier niets aan te doen, jammer helaas, had je je maar 2 mnd eerder moeten registeren, maar ik wil het toch even gezegd hebben ;)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi,

ik moet zeggen dat ik de commotie niet zo snap. (ik snap je punt wel), maar probeer het zo te zien:

- We hebben een bonus voor onze members onderhandelt bij titan poker, zodat al onze members extra $ krijgen.
      - Het is niet een onderlinge competitie ofzo, dus als JIJ meer krijgt dan je normaal zou krijgen is dat toch fijn
      - Alle members die hun bonus nog niet gecleared hadden of nog niet eens een Titan account hebben, hebben hetzelfde probleem. (ook mensne die gebruikmaken van een van de vele reloadbonussen)
      - Alle members die net ergens anders een first deposit hebben gedaan en daar dus een bonus hebben, kunnen helemaal niet van deze 40% rakeback actie gebruikmaken, omdat ze anders hun first deposit op de andre site misshcien neit vrij kunnen spelen.

je krijgt nu gewoon een extra bonus op je first deposit bonus, das toch relax? probeer naar jezelf te kijken niet naar anderen, voor jou is dit beter dan de oude deal :D

ik zie wel wat je wilt zeggen, maar ik zie dit niet als een probleem omdat het voor JOU nu een betere deal is. En anders kan PS nooit meer met onze pokerrooms onderhandelen voor een betere deal/actie periode, omdat er met onze vele members altijd wel iemand is die net een bonus heeft of whatever.
    • Lupp0
      Lupp0
      Bronze
      Wat betreft de commotie valt het wel mee hoor ;)
      Ik irriteer me enkel aan het feit dat ik niet kan zien in "my account" hoeveel bonus ik nog heb te clearen.
      Verder gaf ik er alleen maar meer uitleg over ;)

(ook mensne die gebruikmaken van een van de vele reloadbonussen)
      Kijk dat was dus een beetje mijn punt, je kan wel reload bonussen clearen terwijl je ook gebruik maakt van de Summer bonus.

En het is natuurlijk wel heeeeel makkelijk om te zeggen
      Alle members die net ergens anders een first deposit hebben gedaan en daar dus een bonus hebben, kunnen helemaal niet van deze 40% rakeback actie gebruikmaken, omdat ze anders hun first deposit op de andre site misshcien neit vrij kunnen spelen
      Kun je net zo goed gelijk de mensen erbij opnoemen die helemaal niet online pokeren hehe lol :P
      Ik snap wel wat je bedoelt, en begrijp het ook.
      Natuurlijk is dit een goed aanbod van Titan, werelds zelfs.
      Zeker voor de mensen die er totaal GEEN bonus te clearen hebben raad ik aan daar te gaan spelen! :P
      Echter is het gewoon erg jammer dat je wel een reload bonus kan clearen maar niet je FDB, dat punt snap ik gewoon niet.
    • 1
    • 2