tricky handje

• nonnemingere
      nonnemingere
      Bronze
      is hier de flopbet genoeg, bord is niet zo gevaarlijk?

Wat is volgens jullie de range van villain hier? is dit een auto-call, en zoja is het nog steeds een auto-call als ik nog 30 achterhad.

Preflop: Hero is MP3 with 9 :diamond: , 9 :spade: (Comment)
      UTG+1 calls $0.25, 3 folds, Hero raises to $1.25, CO folds, BU calls $1.25, 2 folds, UTG+1 calls $1.00.

Flop: ($4.10) 9 :club: , Q :heart: , :spade: 4 (3 players) (Comment)
      UTG+1 checks, Hero bets $2.50, BU folds, UTG+1 calls $2.50.

Turn: ($9.10) 7 :club: (2 players) (Comment)
      UTG+1 checks, Hero bets $6.25, UTG+1 calls $6.25.

River: ($21.60) K :club: (2 players) (Comment)
      UTG+1 bets $16.00, Hero raises to $13.88 (All-In).

Final Pot: $51.48
  • 9 antwoorden
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      het gaat erom is UTG+1 loose of tight?

preflop goed bet
      flop goed bet, tegen erg loose speler 2.75 a 3$ betten
      turn goed bet tegen tighte speler, tegen loose speler 7$ betten

river villain tight -> call, (geen reads, pas aan deze tafel, zou ik hem ook callen)
      villain loose (wat meer waarschijnlijk is) fold tegen z'n straatje
    • MiXzZ
      MiXzZ
      Bronze
      Omdat er geen andere draws liggen op de flop moet ie wel bijna een straat hebben gemaakt. Maar misschien heb je geluk en is hij gewoon erg slecht bezig met KQ oid.

Ik zou denk ik ook hebben gecalled als ik niks van villain wist verder maar ik denk dat het meestal niet de goede beslissing is.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      TJ tegen je?

Vind hem verder prima gespeeld, Denk dat call wel volstaat, als hij echt een beste value bet neerlegt en jij meer achter had, heb je een kl*** beslissing, want het kan best KQ zijn. Maar folden heeft dan de voorkeur.
      Kzou die turn hoger betten veel hoger, desnoods allin, verpest het feestje maar. Je verslaat alles daar op QQ na en het is een verschrikkelijk rotboard geworden, zitten 36 blinden in en ik zie eig. vaker TJ tegen je een KQ of AQ kan, niet iedereen raised AQ. Kzou die pot op willen pikken daar. Plus zon goede overbet met een interessant potje lokt nog weleens call uit.

een klaver is niet leuk een 8 is niet leuk een K niet, je weet niet welke hij heeft en je moet jezelf indekken, want je hebt een mooie hand, maar wel kwetsbaar.
      Ik ga voor een goede overbet op de turn. 9Q is nooit zo leuk bij een set. aan de ene kant kan KQ aan de andere kant kan TJ goed.
      GL
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      goed gespeeld, maar voel ook wel wat voor de overbet van marty. Je wilt hier geen flushdraw. Hoewel je bet statisch wel goed zat is zodat hij hem weg moet leggen (hij heeft geen odds voor een call 6,25 op een pot van 15 met alleen een flush.) maar hij kan idd ook een straightdraw hebben en dan kan ik me zn call nog voorstellen, gooi het er gewoon allemaal in op de turn, mocht jij van plan zijn de river allin te gaan, dan doe t op de turn.
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      Het lijkt me beter de river nog te folden, hier krijg je toch echt het gevoel dat je iets aan het afbetalen bent? Gewoon wachten op een betere spot om je geld erin te stoppen, play it safe :)
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Meer betton op de flop, maak je de pot ook groter, waardoor je het later lastiger voor hem maakt te callen op turn en river.
      Je kan deze echt niet meer wegleggen.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      er zijn maar 3 handen die ik kan bedenken die hij zo zou kunnen spelen. Dat zijn KQ, JT en A:cQ. Als hij normaal speelt heeft hij een van deze 3 handen, of een bluf. Er is natuurlijk altijd de kans op een rare 2 pair zoals Q4 maar die kans schat ik zodanig klein dat we die hier niet hoeven mee te rekenen. Je krijgt hier 2.5:1 en ik zou mijn setje niet folden als 10NL of 25NL was. Op 100NL weet ik niet of je hier kan callen omdat ik niet weet hoe graat de kans is dat hij een move maakt of TPTK zo overplayed.

Het maakt niet zoveel uit of je 30 behind hebt want je hoeft hier maar 16 te callen en niet 30. je odds zijn dan iets van 2.2:1 ipv 2.5:1

PS ben trouwens wel heel erg benieuwd wat hij had

edit: er is ook nog een hele kleine kans op 8:cT
    • nonnemingere
      nonnemingere
      Bronze
      hij had j10 offsuit
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Nh, betsizes zijn goed. Op de river kan je tegen eender welke tegenstander niet folden: je krijgt te goede odds en je kan evengoed tegen 2 paar aanzitten.