Hoe multitablen we?

• RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Ik zit bij Titan en ik kijk een beetje naar de mogelijkheden om op meerdere tafels tegelijk te spelen. Ik speelde eerst met zo'n 5 of 6 tafels tegelijk op normaal formaat, daarbij de tafels trapsgewijs van linksboven tot rechtsonder in het scherm. Hierbij is de overlapping heel groot. Probeerde toen tile tables, waarbij je minischermpjes hebt, maar mijn beeldschermformaat is wat ongelukkig. Er passen en net geen drie boven elkaar, de actieknoppen vallen bij de onderste dan buiten beeld. Drie naast elkaar gaat al helemaal niet, red misschien net twee en een half. Nou goed, met een beetje overlapping krijg ik dus zes schermen en soms doe ik daar dan nog twee bij rechtsmidden in het scherm. Ik geloof dat ik 19 inch scherm heb. Weet nog dat je bij pokerstars de tafels precies zo groot kon doen als je wilde. Dit kan helaas niet bij Titan.

Hoeveel tafels spelen jullie tegelijk? Met of zonder overlapping? Hoe groot beeldscherm (of gewoon twee beeldschermen)?
  • 5 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ik zo:

Samsung Syncmaster 2032BW op resolutie 1680x1050
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Ik speel ook op titan met mini tables (duh) en ik zet er 3 naast elkaar die wat overlappen, maar ik zet die zo dat ik overal mijn kaarten kan zien en 3 onder elkaar, waar de onderste de buttons van de middelste wel overlappen als ik 9 tafels speel.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      hm, dan ben ik de enige die t zo kan blijkbaar :P

Vraagje, als ik 12 tafels open heb, dan moet ik echt zonder hud gaan werken, anders wordt ik gillend gek, hoe doen jullie dit met 9 tafels? wel met hud of ook dat niet?
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Met m'n 6 tot 8 tafels heb ik geen hulpprogramma's lopen. Dat is voornamelijk luiheid aangezien m'n proeftijd van elephant erop zit en ik pas halverwege de 2000 SP zit. Verder speel ik SSS, want met BSS zou ik sowieso op niet meer dan 6 tafels tegelijk spelen. Bovendien speel ik winstgevender met SSS dan met BSS op het moment.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      ja, met 12 tafels speel ik uiteraard ook SSS, lekker op de automaat schakelen, maar soms kijk ik toch ff in mn pt3 of ik een bepaalde push kan callen tegen een bepaalde speler. Normaal staat dat in mn hud, maar ik kan er echt niet tegen die flikkerende cijfertjes over en dwars door namen met 12 tafels