probleempje id chek

• elvinbino
      elvinbino
      Bronze
      hallo

ik heb me al tijdje geleeden ingeschreven en de quiz gedaan

tussen die tijd heb ik wat geoefend op pokerstars met een vriend zen account

nu willik echt wel zelf men account hebben maar die id chek blijft maar mislukken
      en ik had het opgegeven kort derna

nu willik het nog eens proberen

en de email die ze me zonden was in het frans de eerste was engels

er staat iets in dat er een probleem is met men account ik weet niet precies wat alles is correct ingevulled men telefoon enzo staat er op

en de laatste email die ze me stuureden vroegen ze men telefoon nummer

is dit normaal en wat kan er miss zijn ? ik heb mijn passpoort 2 keer op gestuurd

kunnen zij men nummer dan niet zien via men account dat ik geregistreerd heb

anyway ik heb het maar eens ge mailed nu nog wachten tot ze bellen

wat zouden ze zoal vraagen wat kan er miss zijn ?

ik ben hier al voor de helft verslaafd aan poker haha ;D

en ik ben zeker geen slechte speler meer :)
  • 1 antwoord
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hmm, wat ze exact vragen wanneer je gebeld wordt durf ik eigenlijk ook niet met zekerheid te zeggen. ik denk dat het gaat om een extra check voor je account informatie, misschien dat er iemand met exact dezelfde naam ofzo al aanwezig is in het systeem bijvoorbeeld. Wanneer je alles correct ingevuld hebt, zal het telefoontje verder niet veel problemen opleveren. Misschien had je er evt. wel bij kunnen zeggen dat je niet uit frankrijk komt. (ik weet dat ik bij mijn aanmelding een duitse mail terugkreeg, dat was voor mij niet zon probleem, frans was echter een ander verhaal geweest :D :D )