0.1/0.2 SH KQo

• Yoghi
      Yoghi
      Black
      PokerStars 0.10/0.20 Hold'em (6 handed) Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

Preflop: Hero is CO with K, Q.
      1 fold, MP calls, Hero raises, Button calls, SB calls, BB calls, MP calls.

Flop: (10 SB) 9, Q, 3 (5 players)
      SB checks, BB checks, MP checks, Hero bets, Button calls, SB calls, BB calls, MP folds.

Turn: (7 BB) T (4 players)
      SB checks, BB checks, Hero bets, Button raises, SB folds, BB folds, Hero calls.

Wou hier downcallen

River: (11 BB) Q (2 players)
      Hero bets, Button raises, Hero calls.

Final Pot: 15 BB

Met deze rivercard wou ik niet dat hij behind checkt, ook al had ik een vermoeden dat ik beat was...
  • 2 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      zijn c/r turn toont toch veel strenght dus denk niet dat hij chech behind zal doen dus ik denk dat ik c/C zou gedaan hebben,
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Het enige wat jij nouw beat hebt, en behind gaat checken, maar wel callen is T9. Een draw/bluff gaat hij nog een keer betten, een slechtere Q ook (QJ).
      Een Pocketpair zal op jouw Riverdonk waarschijnlijk folden, als hij dat crazy zou spelen.
      AJ gaat af en toe callen, af en toe folden.

Raisen gaat alles wat jouw beat heeft: Q9, QT, KJ, 99, 33, (TT). Deze zijn alle in zijn Range. Het enige wat misschien raised, en jij beat hebt, is QJ.

Een bet is also eigenlijk alleen tegen T9, af en toe tegen AJ en een kleine Pocket. Also een heel marginale Valuebet, en hij gaat met meer handen nog een keer betten, die jij beat hebt, als jij checkt --> c/c > b/f >>>> b/c

Folden kan hier niet op de Turn of River.