Strategy points en bonus uitbetaling

• Akpobor
      Akpobor
      Bronze
      Ik heb eigenlijk een vraag vr de moderator...

Gisteren heb ik 89 strategy points en moet ik er nog 11 halen om mijn status op zilver te krijgen! Vandaag heb ik er ineens maar 77? Is daar een verklaring voor?

En dan ook ivm de uitbetaling van een bonus die ik gekregen heb op pokerstrategy met als titel: Top 100 uitbetaling!
      Ik heb dat bedrag laten overzetten op mijn titan account maar na 5 dagen is er nog altijd niets op gestort? Vorige keer stond het er na 1 dag reeds op, vandaar dat ik even wil checken of er niets misgelopen is?

Mvg en reeds bedankt vr de moeite
  • 4 antwoorden
    • dustje
      dustje
      Bronze
      speel je op full tilt ?
    • Akpobor
      Akpobor
      Bronze
      Nee, op Titan poker...
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin

Gisteren heb ik 89 strategy points en moet ik er nog 11 halen om mijn status op zilver te krijgen! Vandaag heb ik er ineens maar 77? Is daar een verklaring voor?
      dit komt waarschijnlijk omdat er punten zijn weggevallen die je eerder gehaald hebt. Alleen de punten die je de laatste 4 weken gehaald hebben tellen mee voor je status. je kunt de + en - gebruiken om het menu bij je titanpunten open te klappen. daar zul je bijvoorbeeld zien dat je 4 weken geleden een dag 10 punten gehaald hebt. wanneer je nu vandaag 5 punten haalt, zul je merken dat je punten over 4 weken gezien dalen met 5 punten.

En dan ook ivm de uitbetaling van een bonus die ik gekregen heb op pokerstrategy met als titel: Top 100 uitbetaling!
      Ik heb dat bedrag laten overzetten op mijn titan account maar na 5 dagen is er nog altijd niets op gestort? Vorige keer stond het er na 1 dag reeds op, vandaar dat ik even wil checken of er niets misgelopen is?
      ik heb hem zelf ook nog niet ontvangen. Normaal wordt de lijst met TAF uitbetalingen een keer per week uitgevoerd en uitbetaald, nu kan het echter iets langer duren door de grote hoeveelheid aanvragen na de summer frenzy. nog een beetje geduld bij deze uitbetaling waarschijnlijk.
      Wanneer je hem over n tijdje niet hebt,moet je echter nog maar een gilletje geven
    • Akpobor
      Akpobor
      Bronze
      Ok, hartelijk bedankt voor de snelle informatie... Dat was me dus ontglipt van die strategypoints op 4 weken :)

En die uitbetaling was gewoon een check-up, maar hiervoor ook bedankt vr de info...

Mvg