genoeg van die partypoker

• martyk32
      martyk32
      Bronze
      Hi
      Ik was er eindelijk een beetje van af met dat inet poker rigged is. En dan gisteravond ging ik na die freeroll van partypoker nog heel even aan zon cashgame tafel zitten...

En al die tijd dat ik op die partypokertafels zat te worstelen schoten even langs in mijn gedachten. Die ene buyin gaf precies weer wat voor gelul het telkens weer was. Die laatste hand was het extreemst omdat die gast me telkens dwarszat en zo tegen de potodds en kansen inging, en die preflop telkens van die bullshitraises zat te maken.

Twas 10 handed: Ik limpte ep/mp met JhQh (kweet het hoor je niet te doen, maar ik had hem inmiddels goed zitten), kwam die ene gast weer aan met zon niet serieuze raise naar 3 BB die iedereen met een redelijk goede hand hoort te callen qua potodds gezien.

Op de flop raak ik mijn Q en ik wilde hem checkraisen. Hij had zon hoge betfrequentie, maar gek genoeg checkt die lul hem door tot mijn spijt.
      valt er een 4 de vieren paren twee klaver. En ik was het zo zat geworden aan die tafel, want die beste hand op de flop werd telkens weer verkracht.
      En ik wist zeker dat ik op dit moment de beste hand heb. Ik had niet heel veel meer achter. 38ct pot ik allin 1,10 ofzo. Die debiel die called ook nog, wat gebeurt er hij heeft A9 van klaver en partypoker mietert er uiteraard nog een klaver op - flush. Kom niet aan met dat gebeurt gewoon van tijd tot tijd, bij partypoker gebeurt het supervaak. FU partypoker
      (denk ook even in hoe verschrikkelijk slecht gespeeld van hem. kans winst 27,3% potodds: 3X de pot betaalt hij; voor een 27,3% kans!!)

En ik weet het nog, vanaf januari heb ik heel veel op partypoker gespeeld, en het is constant dat gelul. Suckout na suckout, je breekt gewoon keihard even lijkt het wel. Die lui zijn niet van een hand te krijgen en dan verneukt die turn of river de boel weer. Altijd dik tegen de odds in. Niemand kan haast folden lijkt het wel en dat maakt het lastig, want je moet altijd wat hoger betten. Opzich mooi, maar niet als de beste hand te vaak ten onder gaat.

Nee ik ben het spuugzat daar bij partypoker, kheb er 160 dollar nu opstaan en het heeft zijn beste tijd gehad daar. Khaal de bende eraf daar en ik ga daar ook nooit meer spelen. Kheb absoluut niet het gevoel dat er gewoon een willekeurige kaart valt. Ook klote is dat multitablen daar, de manier waarop het verkleint wordt. Die knopjes worden zo verschrikkelijk klein om nog maar te zwijgen over die schuifbalk, daar komt nooit het gewenste bedrag in. Ook heb ik er de pest aan dat ze die kaarten niet direct openmieteren zodat je weet of je voor of achter staat en wat er wel of niet mag vallen. Die interface is k*t, heb het gevoel alsof ik met speelgoed speel. Nee spuug en spuugzat, bah!

En het stomme is omdat ik bij titan poker ook weleens een suckout heb, maar veel minder vaak en daar heb ik wel vertrouwen in dat de kaart willekeurig is. Daar kan ik er goed tegen als ik eens verlies want dat gebeurt niet zo vaak. Op party is het echt zo rollercoaster van flop yes turn shit river yes en dat kan, maar niet zo vaak.

Moest het even kwijt verloor dus 2 dollar gisteravond (kweet het is nix), maar het tekende dit hele halve jaar en ik was het zat. Kheb echt geen vertrouwen in dat het bij partypoker niet rigged is. Volgens mij willen ze dat iedereen even breakt ofzo, want dan hebben ze lekker veel klanten en rake. Zelfde met die AA en KK dat viel me ook op bij partypoker. Heeft er 1 aa heeft de ander KK, niet elke keer natuurlijk, maar wel behoorlijk vaak.

Ja helemaal klaar ermee na gisteren!!
  • 18 antwoorden
    • elrio
      elrio
      Bronze
      De fout die je maakt is dat je je spel afstemt op de spelers aan de tafels, maar dan niet op de goede manier. Ik heb me in het verleden ook veel betrapt op limpen en raises callen om van die enen speler maar m'n geld terug te krijgen, waardoor hij nog meer van mijn geld heeft en ik dan ging tilten.
      Natuurlijk moet je je spel afstemmen op spelers aan tafel maar dan op een goede manier.
      Als een gast je dwarszit en telkens je raised hij reraised en je dan moet folden, so what, als je dan echt een goede hand hebt betaald hij je dubbel af. Natuurlijk mag je hem dan niet callen met mindere handen want dan verlies je op lange termijn.

Mijn advies over zo een spelers:

Word je gereraised waardoor je moet folden, fold dan gewoon. Als je dan zeer goede kaarten hebt (AA, KK, QQ) dan reraise je hem gewoon terug, hij callt je wel in de vele gevallen. Als er een flushdraw op de flop ligt zou ik gewoon niet teveel betten tegen een Super-aggresive speler want ze blijven je toch callen met een flushdraw wat de bet ook moge zijn. Ik kom dat ook vaak tegen op stars

En als je echt maar wil blijven winnen van die ene persoon zou ik gewoon de tafel (PC? Huis?) verlaten en gewoon een andere tafel zoeken (Iets anders doen).

Grtz elrio
    • Maarten84
      Maarten84
      Bronze
      Word je gereraised waardoor je moet folden, fold dan gewoon. Als je dan zeer goede kaarten hebt (AA, KK, QQ) dan reraise je hem gewoon terug, hij callt je wel in de vele gevallen. Als er een flushdraw op de flop ligt zou ik gewoon niet teveel betten tegen een Super-aggresive speler want ze blijven je toch callen met een flushdraw wat de bet ook moge zijn. Ik kom dat ook vaak tegen op stars

En als je echt maar wil blijven winnen van die ene persoon zou ik gewoon de tafel (PC? Huis?) verlaten en gewoon een andere tafel zoeken (Iets anders doen).

Grtz elrio
      Dit klopt niet... als je met TPTK bijvoorbeeld tegen een flushdraw laag bet dan keer je de situatie om. Je moet juist hoog betten zodat hij niet de odds krijgt, maar wel callt.. waardoor het op lange termijn voor jou +EV is. Bet je laag, dan is dit niet meer zo en maak je het voor villain +EV op lange termijn.. Je geeft hem namelijk goede odds om te callen, of hij nu altijd callt of niet doet dan niet ter zake.

ps: marty.. leer er gewoon mee leven, je hebt nu éénmaal af en toe een suckout of suckouts. Dat dit volgens jou meer op partypoker gebeurd is om het cru te zeggen dikke zever... Ik heb nu al twee weken aan een stuk de ene suckout na de andere op Titan, wil dit nu zeggen dat zowal PartyPoker als Titan rigged zijn?
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      Nou dat is het dus juist, op titan gebeurt het natuurlijk ook weleens zoals ook hoort, maar op partypoker heb ik het gewoon keer op keer.
      Tis gewoon echt belachelijk. Kheb bij 75% kans gewoon altijd het gevoel dat ik zit te coinflippen en ik zie het ook bij handen van andere personen. Die 75% is geen 75%.

Ik geef toe 27% was het geloof ik deze hand is nog steeds even zweten,
      maar als ik terug ga kijken naar dit afgelopen half jaar gebeurt het me zo verschrikkelijk vaak daar. En plus tis daar echt van gooi maar raak, de kracht van je eigen hand inschatten is gewoon heel lastig, omdat je er soms gewoon geen onderscheid in kan maken.

Tja... Kvind dit overigens niet echt onder tilten vallen (maar wel het begin, de twee potten ervoor werd ik ook al twee keer genaaid.) Twas 1 kleine buyin van 50BB geloof ik khad 30BB ofzo nog. als ik al hebt gelimped en iem. raised naar totaal 3BB ofwel 2 BB bijleggen, die call ik altijd, tis geen echte raise en anders wordt het wel heel slappe hap van jouw kant uit, je bent de pot al geentert en het kost je 2 BB plus de potodds. Je hebt voldoende blinden achter. Zelfs als hij azen heeft ben je al gewaarschuwd. Had hij er 5BB van gemaakt dan was het natuurlijk fold.

Op titan gaat het gewoon zoals het hoort, goed. Maar dat geld gaat er binnenkort af bij partypoker, tis daar echt belachelijk gewoon. Ben denk ik een partypokerofoob ofzo. Naja....

Gr!
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      leuke thread.

Mijn advies: stop helemaal met poker. Als je niet jezelf onder controle kunt houden, en geen vertrouwen hebt in de pokersoftware, dan heeft online poker spelen voor jou geen zin, zal alleen maar frustratie opleveren.

ps: partypoker is niet rigged.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
      leuke thread.

Mijn advies: stop helemaal met poker. Als je niet jezelf onder controle kunt houden, en geen vertrouwen hebt in de pokersoftware, dan heeft online poker spelen voor jou geen zin, zal alleen maar frustratie opleveren.

nee titan wel toch :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      IMO wel ja :D

Werd gisteren all-in gecalled door een 85s die 55 hit op de flop....

Nou was mijn push ook niet bepaald een teken van het licht hebben gezien met AQs, maar ja, ik dacht: ach, het is Titan.... :evil:

Evengoed afgelopen week ruim $100 verdiend op Titan, dus rigged? nej...

Of juist wel, want hoe kan ik nou winnen? :tongue: :tongue: :tongue:
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Stars is ook rigged. :D
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      leuke thread.

Absoluut niet mee eens, ik zeg alleen dat het altijd hetzelfde liedje is daar.
      Ik was er al helemaal vanaf met dat poker rigged gelul, maar bij partypoker komt het altijd direct in me op, want het wordt te vaak bevestigd. Tis haast een vaste regel die suckouts van partypoker. Khad er al tijden geen cashgames meer gedaan. Ik stop ook met poker, maar bij partypoker ja. en ja daar levert het mij frustratie op. En ik wantrouw absoluut dat er een willekeurige kaart zou vallen. En ook op titan maak ik meer winst omdat ik niet telkens dat belachelijke suckout liedje om mijn oren krijg. Dat is voor mij bewijs genoeg. Dus lijkt me obv. wat mijn oplossing is. Kmoest gewoon ff de frustratie kwijt van die partypoker. Die ene hand was gewoon de druppel en ik ben er daar klaar mee.

Titan in ong. 2, 1/2 maanden (+4350BB)
      Partypoker in ong. 5 maanden (+2125BB)
      Is toch belachelijk!?
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Misschien heb je wel een upswing op Titan? ;)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Interessanter is hoeveel handen je hebt gespeeld. Je kan makkelijk voor 100k+ handen hot of slecht runnen.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik kan je wel begrijpen.

Ik heb hetzelfde bij Titan. Daar kan ik in toernooien niets goed doen lijkt het. Terwijl ik dat gevoel helemaal niet heb bij PokerStars of Full Tilt. Maar volgens mij is het niet meer dan dat: een gevoel.

Een serie bad beats blijft tussen je oren hangen en rooft je vertrouwen.

Om die reden speel ik liever niet bij Titan. Maar het is puur gevoelsmatig volgens mij. Het probleem is dat je door dat gebrek aan vertrouwen in software, onzinnige beslissingen gaat nemen die je door de even onzinnige uitkomsten nog versterken in je mening.

Om die reden is het niet verkeerd om een site een tijdje links te laten liggen denk ik. Niet omdat het rigged is, maar omdat je vertrouwen in een eerlijke spelafwikkeling er niet is en je dus feitelijk een soort tilt ervaart, wat je spel weer beinvloeden kan.

De enige manier om werkelijk te zien of een site rigged is, is elke hand analyseren en statistieken bijhouden over elke spelafwikkeling. Ik denk dat je verbaasd zult zijn over de handen die je in dezelfde situatie wel hebt gewonnen.

Succes!
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Ik kan je wel begrijpen.

Ik heb hetzelfde bij Titan. Daar kan ik in toernooien niets goed doen lijkt het. Terwijl ik dat gevoel helemaal niet heb bij PokerStars of Full Tilt. Maar volgens mij is het niet meer dan dat: een gevoel.
      Daar kan ook gewoon een andere reden voor zijn. De toernooistructuur op Titan is gewoon crap..., waardoor het ook gewoon een ander spel wordt.
    • nonnemingere
      nonnemingere
      Bronze
      als iemand vaak op partypoker speelt geef ik je gelijk dat de interface niet goed genoeg is.Dat partypoker rigged is geloof ik echter niet. Als ik mijn database filter op Geld gewonnen versus All-in Equity zijn geeft dit nauwelijks verschil (licht verlies omdat ik vorige weken stevig onder verwachting flopte). Ik denk dat het voor eender welke site te gevaarlijk is om hier vals mee te spelen omdat dit makkelijk te testen valt met een voldoende grote database (want de mijne is zoals Yoghi aanhaalt eigenlijk niet groot genoeg voor exacte studie).

Anyways, hou de moed erin en richt je aandacht op de russen, die zijn over het algemeen de minste spelers op partypoker
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      nou ik geef wel toe. Ik begon pas met dat hele inet poker in januari pas, dus ben nog wel vrij nieuw. Pokerde voor het eerst vorig jaar september. In het begin, was het heel erg nieuw en moest nog wel behoorlijk veel leren -> dat JKs niet zon heel feest is etc. En ja dat kost meer tijd en geld. Maar met name toen ik op 125D daar stond. Twas het een naar het andere top set weg, runner runner straat, ik flop full house, runner runner hoger full house. Met KK was er telkens iemand met AA. dat was wel grappig. Als ik dan AA had was er vaak weer iemand met KK. (was ik toen ook met dat gezeik van die AA en KK) en ik zag het ook bij anderen. AA-> KK. Ik flopte supervaak een A met KK. Ik 3bette hem niet eens meer zodat ik hem op de flop ging dumpen met een A aanwezig. en anders was het wel weer een set. Die laatste hand hier was gewoon de druppel. Khad er schoon genoeg van dat het telkens beloond moet worden en jij voor nop zit te wachten op speelbare handen.

Tlastige is gewoon potcontrol is niet mogelijk. Een check is genoeg reden voor die gasten om zon onzinnige bet neer te leggen. Elke bet wordt gecalled. Ik zie niemand daar bijna folden. Je weet gewoon nooit of ze aan het slowplayen zijn of gewoon weer eens crap hebben die uiteindelijk weer de beste hand met een belachelijk verloop maken. Kvind het ook jammer. Vind het best leuk als ik merk dat die anderen ook hun best doen. Dan gebruik je de reads ook nog een beetje. Bet je, raisen ze ook nooit dat je gelijk kunt pushen. Vind het superlastig in dat aqaurium een goede betsize neer te leggen en overbet je de pot lichtelijk folden ze weer wel. Je weet gewoon nooit waar je goed aan doet daar. Ik vind dat ook nog eens hoogst frustrerend. Het lijkt niet eens op poker. Tis gewoon ik mieter het erin en we kijken eens wat eruit komt. bv. AA je raised 4BB want met 5 of 6 BB folden ze weer wel. en dan krijg je wel 4 callers, doe je 5 of 6 called er bijna geen 1. Khoef je niet uit te leggen dat AA tegen 4 lui niet lekker wegspeelt. Kging vaak op de flop all allin, want anders chasen ze alles, maar vaak is die 2 pair al gemaakt. Tis naast frustrerend ook gewoon niet leuk. Hebben ze geen 2 pair dan komt die op de turn of river wel. Dat die kaarten niet opengaan vind ik ook irritant, normaal is dat ook en dan weet je tenminste direct hoe je ervoor staat. Dan blijkt dat je alles goed deed maar dat die dealer weer liep te klooien.. En als het dan soms is.. oké, maar tis de hele tijd hetzelfde.

En toen ik het allemaal eens om zat te rekenen en het dubbele in de helft van de tijd haal (mb moet ik wel de eerste paar maanden schrappen sinds ik toen nog maar net begon) dan is het nog het dubbele in dezelfde tijd, weet ik wel op party wil het niet. Misschien de algemene speelstijl waar ik niet goed mee klik of tis echt die dealer <- kwil er ook niet echt in geloven in dat rigged, maar ik kom nergens anders op. Want van 70/30 in mijn voordeel, die verlies ik vaker dan de 3 op de 10 keer. Kheb daar zovaak quitte gespeelt, de marginale handen doen het wel weer beter daar. De goede handen die vaak op allin eindigde verloor ik dan met het ergste dat ze op de flop heel goed stonden.

pff kan er zo een heel rijtje voor de geest halen en ja op een gegeven moment voel ik me genaaid, natuurlijk een suckout hoort erbij, maar ik vertrouw er gewoon niet meer in daar. En als ik dan op titan speel, heb ik gewoon echt zoiets van: daar krijgen we wel een willekeurige kaart. Heb daar ook geen moeite met een AA die tegen een OESD verliest, want het gebeurt gewoon niet zo vaak. Had gister KK tegen A4 flop AK5 - 3 - 2. Tja het gebeurt gewoon soms. En op titan is het soms, en op party is het bij mij vaak, heel vaak. Zovaak dat ik meestal alleen maar voor partypoints zat te werken, want dat winst leek wel onmogelijk met zon dealer.

Maarja, tzal wel aan mij liggen. Kzet dat geld op Absolute poker, die beviel me altijd heel goed. Uiteindelijk van 25 dollar naar 160dollar, maar met echt keihard werken. Tis mooi zo. Op titan stijg ik behoorlijk easy en dan is het ook leuker. Mwha echt een upswing. Kspeel eigenlijk vrij hetzelfde als op party,
      Maar kom pls niet meer aan van "buh buh moet je stoppen", dat vind ik wel zo stom gelul. Kzeg alleen dat ik superveel suckouts krijg en zwaar bovengemiddeld vaak en dat ik daar problemen mee heb. En wie niet... Dat ik daardoor aan de integriteit van de software twijfel is nogal wiedes. En tis gewoon een feit: als iedereen quitte zou spelen, zou dat fantastisch zijn voor de pokersite. Ik heb er weleens van gehoord dreampoker schijnt er ook zo n een te zijn dat het gewoon humoristisch is dus blijkbaar bestaat het wel.

Keej genoeg geluld en geklaagd weer :) . Kan nu in ieder geval weer met schone lei verder, dus thnx in zekere zin. GR!
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      Moet je Titan eens proberen, lol

Ik ben vorige week begonnen op titan om SP op te doen. BR was $180.
      Ben gestart op FL .25/.50, suckout na suckout later ben ik terug moeten stappen op FL .10/.20.... wederom gaat het helemaal mis. In totaal heb ik ongeveer 80% van mijn handen verloren, en ik sta nu op een schamele $88

Dit is de ergste downswing die ik heb gehad in lange tijd. Ik ben ooit van Titan weg gegaan omdat ik ziek werd van de suckouts. Nu kom ik terug maar Titan leeft op naar zijn eer. Ik weet niet waarom, maar ik verlies vrijwel alles op Titan.

Op Pokerstars heb ik ook wel wat downswings, maar die kosten me niet mn halve BR. Op Titan heb ik nog nooit een upswing meegemaakt. Ik verlies hier constant. Waarom? Geen idee, maar het is wel zo.

In een week tijd ben ik van FL .25/.50, terug gestuurd naar FL 0.05/0.10 Het is gewoon niet meer leuk. Zeker 80% van alle handen die ik speel verlies ik. En nee, ik ben niet aan het tilten, en ja, ik weet verdomd goed waar ik mee bezig ben.
    • SonataWolf
      SonataWolf
      Bronze
      .
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      hmmm echt raar is dat, lurker...

als ik het zo hoor heb jij precies hetzelfde als ik maar dan op titan... :) misschien moet jij op partypoker spelen en ik op titan ofzo :D . Op titan vaar ik altijd superlekker. hooguit twee buyins wil ik nog weleens verliezen maar dat is dan max. Vind het altijd fijn als ik verlies dat het ook echt aan mezelf lag. Op party ligt het ook gewoon niet meer aan mijn spel. Tis gewoon niet te verslaan lijkt het wel.

Als ik jou zo hoor zou ik hetzelfde doen, gewoon pleitte bij titan, dan maar geen SP punten. Schiet je toch weinig mee op anders dan dat je wat artikelen extra kan lezen (al zijn die best aardig geloof ik mits je wat betere status hebt). Kan je beter een goed pokerboek halen d8 ik zo als het alleen om de sp punten zijn.
      T leidt gewoon verschrikkelijk af als je telkens bang moet zijn dat die dealer je hand weer gaat verkrachten. Speel je volgens mij ook slechter van. Heb mezelf iig voorgenomen daar ook nooit meer te gaan spelen. ^^

Trek jij die FL trouwens een beetje? Kvind die zo kut om je goede handen te "beschermen". Grove fouten kunnen ze niet echt maken, vind die lastig, sinds ik meestal vrij weinig handen speel om meestal wel grote potten. Ligt me niet zo heel erg goed.

Hey maar succes in ieder geval. grootste downswing die ik had gehad op PP uiteraard was 28 dollar op de 0.02/0.04 NL dat zijn heel veel BBtjes, was ik ook flink ziek van geworden.

Succes!
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      FL is een leuke variant, maar ik ga denk ik toch weer terug naar NL, voorlopig. Vooral omdat er op de micro stakes er geen touw aan vast te knopen is wat mensen doen, je kunt wel makkelijk readen als ze iets hebben gehit, maar er wordt daar zo los gespeeld dat je heel vaak tegen een of andere wazige suckout aanloopt.

Het enige wat je kan doen is de schade beperken, maar de verschillende aspecten die je bij FL kunt en moet gebruiken worden buiten spel gezet omdat niemand snapt waar je mee bezig bent, en niemand kan zijn hand weg leggen. Als je dan in een downswing zit, dan gaat het soms erg hard. Het lijkt af en toe wel of iedereen zijn 2 outer hit :(

Aan de andere kant, als je hot runt, dan kun je er ook heel veel value uithalen. Ik maak me ook niet zo druk over Titan, mijn echte BR staat op Stars, Titan is meer een bijzaak, daar speel ik eigenlijk alleen MTT's maar deze tegenslag dit weekend komt toch wel erg lullig uit, en ik heb nog steeds geen 100 SP maar ben wel mijn halve BR kwijt.... lol.

Ik stap wel netjes terug in limieten dus ik ga me weer gewoon rustig omhoog grinden (Als deze giga downswing voorbij is)