Wryzeth - Shotting NL25 Rush, agressief BRM woohoo!

• Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Bij een nieuwe variant en een nieuw begin hoort natuurlijk een nieuw blog. Welkom!

De overstap naar PLO

No Limit Hold'em blijft een geweldig spel. Ik heb en zal altijd met veel plezier met twee kaarten kunnen spelen en mijn taken als handjudge blijven vervullen. Door het volgen van heel veel blogs in de Nederlandse en Engelse community kom je echter in aanraking met andere varianten, waaronder PLO. Het lijkt een stuk lastiger, met veel grotere en langere swings. Maar daar staat wel tegenover dat het een fantastisch spel is en je edge, helemaal op de lagere limieten, een stuk groter kan zijn. Dit lijkt me echt de perfecte variant voor mij, waarmee ik me inhoudelijk qua spel en op mentaal niveau het meest kan testen en blijven uitdagen.

Planning

Vanwege de extreem hoge rake op de micro-limieten zal het up-moven niet zo snel gaan als ik hoop. Maar dat hoort er nou eenmaal bij en je moet toch ergens ervaring opdoen.

Ik volg een bankroll management van 50 buy-ins. Dat betekent dat ik moet beginnen op PLO5, aangezien mijn huidige bankroll nu op $294,- staat. Downmoven naar PLO2 zou moeten rond de $100,-. Ik ga er niet van uit dat het nodig zal zijn: als ik de rake niet kan beaten ben ik niet goed genoeg en daarom eis ik van mezelf dat mijn edge groot genoeg moet zijn om al te grote swings op de micro's te voorkomen en winstgevend te spelen.

Bij $500,- kan ik upmoven naar PLO10, enzovoort.

Ik speel nog steeds op Full Tilt Poker en zal daar PLO5 gaan spelen op de regular Full-Ring tafels.

Werken aan mijn PLO-game

[Done] - Alle strategieartikelen lezen over PLO.
      [In Progress] - Alle video's over PLO kijken met mijn huidge status.
      [Done] - Alle handjudgings van PLO lezen van de Nederlandse community.
      [In Progress] - Alle handjudgings van PLO lezen van de Engelse community.
      [Done] - Omaha Manager aanschaffen.
      [In Progress] - Contact zoeken en leggen met mede-PokerStrategen die PLO spelen om te sweaten, strategie-discussie mee te voeren, enzovoort. Speel je PLO (of ben je geïnspireerd en wil je het ook gaan spelen), laat het weten! Het lijkt me fantastisch om te leren van je ervaringen en wijsheid.

Blog-inhoud

Interessante handjes, met uitleg, vragen en opmerkingen.
      Progressie qua pokerstudie en -spel.
      Geen "lol-variance" gezeur, daar heb ik niks aan en jullie ook niet.
      Grafieken om de zo veel dagen.
      Alles wat me nog meer relevant of leuk lijkt.

De voorbereiding lijkt me wel aardig, nu is het tijd voor het echte werk. Ik ga nu mijn eerste PLO-sessie beginnen, wens me succes!

Bedankt en veel plezier met het lezen van mijn blog!

Wryzeth
  • 118 antwoorden
    • odacha
      odacha
      Bronze
      GOOD LUCK TO YOU SIR :s_biggrin:
    • 09024875
      09024875
      Bronze
      Good luck. Komt allemaal goed zo te zien.
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Leuke start, succes.
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Bolletje :) Veel succes kerel!
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Bedankt allemaal!

De eerste sessie zit er op, wegens een chronisch gebrek aan full-ring tafels heb ik 6-max gespeeld. 09024875 en odacha hebben een flink gedeelte meegekeken en 09024875 heeft me al heel wat goede tips gegeven.

Pre-flop is nog best lastig en op dit moment heb ik hier meer moeite mee dan post-flop. Ik weet over het algemeen wel welke handen goed of ronduit slecht zijn en welke handen er beter uitzien dan ze eigenlijk zijn, maar met de speelbare handen twijfel ik vaak of ik met die handen moet openlimpen, openraisen, mee-limpen, isoleren of moet 3-betten uit verschillende posities en situaties. Ik denk dat ik wel wat agressiever mag spelen en meer handen moet openraisen zodat ik het initiatief heb, vooral ook omdat het 6-max is en ik me had voorbereid op een multiway nut-peddling donkfest aan de full-ring tafels. Mijn red-line keldert op dit moment naar beneden en dat ben ik niet gewend. :f_biggrin:

Morgen zal ik nog een paar extra handen uit deze eerste sessie posten waar ik zal proberen uit te leggen wat ik er nu over denk, omdat ik er op dat moment niet lang genoeg over na kon denken of gauw deed wat mijn coach in de rail zei. :f_p:

Hier vast hand 1:

Full Tilt Poker $0.02/$0.05 Pot Limit Omaha Hi - 6 players
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $5.09
      Hero (SB): $5.11
      BB: $6.86
      UTG: $4.95
      MP: $4.25
      CO: $7.10

Pre Flop: ($0.07) Hero is SB with 5 :heart: A :spade: J :heart: A :diamond:
      1 fold, MP calls $0.05, 1 fold, BTN calls $0.05, Hero requests TIME, Hero calls $0.03, BB checks

Flop: ($0.20) J :spade: A :club: Q :heart: (4 players)
      Hero bets $0.20, BB calls $0.20, MP folds, BTN folds

Turn: ($0.60) 2 :spade: (2 players)
      Hero bets $0.60, BB raises to $2.40, Hero calls $1.80

River: ($5.40) 7 :spade: (2 players)
      Hero checks, BB bets $4.21 all in, Hero requests TIME, Hero folds

Pre-flop: Geen 3-bet met deze Azen omdat de bijkaarten erg slecht zijn, ik in de SB zit en niet in een multiway pot wil komen met zo'n moeilijk speelbare hand uit positie.

Flop: Ik flop top-set en ik bet potsized, niemand zal me op AAxx zetten en ik wil value van slechtere sets, two pairs en draws (gutshots), ook omdat ik altijd outs zal hebben tegen de geflopte straat. Één iemand called.

Turn: Ik bet opnieuw, om dezelfde redenen. Villain raist nu en ik callde. Ik weet nog steeds niet of de call hier goed is. Als hij KTxx heeft heb ik niet de odds om naar een full-house te drawen. Ik heb ook echt geen flauw idee of mensen op deze limieten QQ of JJ (hier block ik een J van) hier zouden raisen omdat het board iets meer drawy wordt. Daarnaast block ik de nutflushdraw, dus als hij hier ooit een flushdraw heeft zal dat waarschijnlijk een redraw zijn omdat hij anders op de flop niet called. Met QQ of JJ hier raisen zonder een hele sterke redraw (bijvoorbeeld K:sQ:sQ:dx) lijkt me echt niet handig als villain zijnde omdat je nooit actie gaat krijgen van slechter. Ook omdat hij in de hand is gekomen door een freeplay denk ik dat hij juist vaker een slechte KTxx hand heeft dan een hand met een re-draw.

River: De flush komt aan, maar ik block de nutflush. Dan nog ben ik nog steeds beat als hij de straight heeft, laat staan een flush, dus een check/fold ook al krijg ik goede odds. Ik verwacht niet dat een goede speler hier slechter gauw gaat shippen, maar QQ/JJ/straight etc. behind-checked omdat mijn line ook erg sterk overkomt en ik niet met slechter ga callen. Of mijn tegenstander er ook zo over weet ik alleen echt niet.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Vanmorgen heb ik mijn hele sessie van gisteren geanalyseerd en wat notes gemaakt voor de volgende sessie. Waar ik vooral aan ga werken is meer handen openen vooral vanaf de BU en de CO, vanuit de EP lijkt limpen met de mindere handen beter. Maar goede pairs en sterke rundowns gewoon openraisen. Sterke overpairs als KK op hele droge boards niet te snel opgeven. Hopelijk gaat dit helpen om wat meer potten op te pakken voor de showdown en niet afhankelijk te zijn van mensen die met 2nd pair afstacken als ik een keer goed flop.

Ik ben nu een aantal video's aan het kijken, straks meer!
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Ben benieuwd naar meer handjes van je + natuurlijk jou analyse van die handen :D
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Hehe, leuk om te horen. :f_biggrin: Ik zal straks weer wat handjes kiezen, ik zit nou op een andere computer en dus geen toegang tot mijn HEM.

Ik ben op dit moment bezig met de [URL=http://nl.pokerstrategy.com/video/16118/][Color=blue]meest recente PLO video van Twisted1984[/color][/URL]. Echt huge hoe veel je kan leren van één video. Hier een greep uit mijn aantekeningen:

• Slechte AAxx alleen 3/4-betten - helemaal uit positie - als je het all-in kan krijgen op de flop met een enkele bet. Anders kan je beter flatcallen en een flop zien.

Da's meteen een leak minder. Een van mijn grote verlieshanden vandaag was een raggy AAxx waarmee ik limp/raisde UTG om heads-up te komen, wat niet lukte. 150bb diep ging ik over twee straten broke tegen twee spelers op een Q725r board. Uiteindelijk ging een vis er met de pot vandoor door zijn runner-runner nutstraight te riveren, maar de andere speler had natuurlijk QQ. Had het kunnen weten, het board leek droog genoeg voor een c-bet, zelfs multiway, maar als ik door twee personen wordt gecalled moet ik gewoon opgeven.

• Slechte hoge pairs als QQxx zonder enige extra equity kan je best openfolden zelfs vanuit latere posities, omdat je met je hand alleen een set kan floppen.

• Overpairs kan je goed mee bluffcatchen op paired boards als villain niet op elke straat agressief heeft gespeeld en niet veel rept, je beat top-pairs, gebuste draws en ook top-two pair die villain licht valuebet.

• Draws die niet naar de nuts drawen (bijv. een rundown met T-high flushdraw die het board naast de flushdraw mist) kan je gerust folden omdat je hand redelijk face-up is door te callen, raisen overplayed is en je jezelf flink kan valuetownen tegen een betere flush.

Guilty.

• Betten is makkelijker dan callen!

• Flopjes kijken en de pot niet opblazen - helemaal uit positie - met niet al te sterke handen is veel geschikter in PLO dan in Hold'em omdat je in PLO minder vaak afgetroefd gaat worden door agressiviteit en men veel minder fold op 3-bets pre-flop.

• Het is geen schande om de verkeerde keuzes te maken in een game als PLO, zelfs de pro's doen het. Achteraf analyseren is altijd een stuk makkelijker. Conclusie: veel handen spelen, veel blijven analyseren zodat ik spots sneller herken, equity beter kan inschatten en de goede lines kan kiezen.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Hier hand 2:

Full Tilt Poker $0.02/$0.05 Pot Limit Omaha Hi - 5 players

UTG: $6.46
      CO: $2.60
      BTN: $7.67
      SB: $6.11
      Hero (BB): $6.28

Pre Flop: ($0.07) Hero is BB with 9 :heart: 8 :diamond: J :diamond: Q :spade:
      UTG raises to $0.17, 1 fold, BTN calls $0.17, SB calls $0.15, Hero calls $0.12

Flop: ($0.68) T :club: 2 :heart: K :diamond: (4 players)
      SB checks, Hero checks, UTG bets $0.40, BTN folds, SB calls $0.40, Hero raises to $2.28, UTG calls $1.88, SB folds

Turn: ($5.64) 2 :club: (2 players)
      Hero checks, UTG bets $4.01 all in, Hero folds

Pre-flop: de hand lijkt me niet goed genoeg om te 3-betten hier maar ook weer te goed om te folden. Je kan er best veel leuke straightdraws mee floppen die vaak drawen naar de nuts tenzij je dominated bent door een A-high broadwaydraw (AKQJ) waardoor, zoals op deze flop, je Q en J outs niet clean zijn.

Flop: ik flop een soort van wrap, elke A, Q, J en 9 geeft me een straat en daarnaast heb ik een backdoor -draw. UTG c-bet erg klein voor zo'n drawy board en hij krijgt een caller. Dus dit leek me een prima moment om te raisen en het erin te krijgen omdat ik ook reken op wat foldequity omdat zijn c-bet zo klein is multiway, de caller niet vaak een goede hand heeft omdat hij anders wel zou raisen en de pot groot genoeg zou zijn om het er op de turn in te shoven indien hij alleen called. Zelfs tegen een set KK heb ik bijna zo'n 45% equity op de flop:

board: T:club: 2:heart: K:diamond:

9:h8:dJ:dQ 44.51% (365 wins, 0 ties)
      KKxx 55.49% (455 wins, 0 ties)

Turn: de turn is echt een rotkaart omdat het board paired en elke set en sommige two-pair nu een full-house is geworden. Ik verwachtte niet dat hij ooit een shove zou callen met slechter, of met een draw. Als hij een draw had zou hij vaak ook wel behind-checken als het board paired of het er op de flop wel in hebben gegooid. Dus check/fold ik omdat ik niet verwacht ooit nog de beste hand te hebben of te kunnen krijgen op de river.

En hand 3:

BB: $10.81
      UTG: $6.50
      MP: $4.20
      CO: $7.28
      Hero (BTN): $5.71
      SB: $4.22

Pre Flop: ($0.07) Hero is BTN with A :spade: J :heart: 4 :diamond: Q :heart:
      1 fold, MP raises to $0.10, 1 fold, Hero calls $0.10, 1 fold, BB calls $0.05

Flop: ($0.32) 8 :heart: 7 :heart: 4 :heart: (3 players)
      BB checks, MP checks, Hero bets $0.32, BB calls $0.32, MP calls $0.32

Turn: ($1.28) 5 :spade: (3 players)
      BB checks, MP checks, Hero bets $1.28, BB calls $1.28, MP folds

River: ($3.84) 5 :heart: (2 players)
      BB checks, Hero checks

Pre-flop: ik denk dat deze hand wel goed genoeg is om te callen op de BU, ik heb 3 kaarten voor een broadway-draw en een Q-high -draw.

Flop: ik flop de 4e nuts (ben beat door de A-high flush, de K-high flush en 5:h6). Men zal niet gauw c-betten op dit board omdat er honderdduizend en één draws en made-hands liggen op deze flop, dus moet ik zelf betten voor value en protectie, andere flushes hadden zelf wel gebet. Ik rep natuurlijk keihard die flush maar echt veel kan ik daar ook niet aan doen.

Turn: zelfde verhaal, ik bet door omdat beide villains vaak een set hebben die drawen naar een full-house.

River: ergste kaart in het deck. Check-behind omdat ik nooit verwacht de beste hand te hebben en mezelf niet wil valuetownen tegen een full-house of een andere (slecht gespeelde) hogere flush.

Opmerkingen en reacties zijn altijd welkom, graag zelfs!
    • Marple08
      Marple08
      Bronze
      Hand 2:

Solid redenatie. Je wilt hier ook niet 3-betten omdat je je zelf niet uit de pot wilt laten 4-betten en bovendien wil je ook de cold callers erin houden.

Hand 3:

Ik denk dat je hier wel kunt raisen IP, je wilt met deze hand namelijk onder bepaalde omstandigheden snel all-in komen en dat lukt alleen als de pot al redelijk groot is. Die min-raises zijn vaak stop raises en stellen meestal niet veel voor en je kunt tegen een 4-bet ook best wel folden.

Stel je had pot geraised:

Pot op flop: 1.13

Met een nagenoeg pot bet op flop en ook 2 callers had je dan mooi all-in gekund op de turn (om dan tegen de nut flush aan te kijken :) )
      Maar als je hier niet broke wilt gaan met de flush, moet je de hand PF folden.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Hey Marple08, hartstikke leuk dat je mijn blog volgt en (inhoudelijk) reageert!

En natuurlijk bedankt voor de uitleg. :f_love:

Ik ga nu weer een sessie beginnen, waarschijnlijk komen er straks weer wat handjes in het handjudgingforum, dan weet je dat vast. :f_p:
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Yay, de eerste keer winnend afgestacked met Azen. Wat vinden jullie van het spel van mijn tegenstander? Ik kan me niet voorstellen dat wat hij pre-flop doet normaal of goed is. Want als ik hem 4-bet zal ik altijd AAxx hebben wat zo'n 65% equity heeft tegen zijn hand. Als hij de 4-bet called commit hij 50% van zijn stack terwijl hij 2 van de 3 keer gaat verliezen op de flop. Alleen het er in shippen is zo mogelijk nog slechter. Dus wat is het beste om te doen met zijn hand? Gewoon mijn openraise callen lijkt me en niet 3-betten?

Wat is PLO toch een geweldig spel. :f_love:

CO: $5.51
      BTN: $7.55
      SB: $5.00
      BB: $5.17
      Hero (UTG): $5.00
      MP: $4.37

Pre Flop: ($0.07) Hero is UTG with 4 :club: 3 :diamond: A :spade: A :club:
      Hero raises to $0.15, MP raises to $0.52, CO calls $0.52, 3 folds, Hero raises to $2.15, MP calls $1.63, 1 fold

Flop: ($4.89) 2 :spade: J :club: 7 :heart: (2 players)
      Hero bets $2.85 all in, MP calls $2.22 all in

Turn: ($9.33) 7 :spade: (2 players - 2 are all in)

River: ($9.33) K :spade: (2 players - 2 are all in)

Final Pot: $9.33
      Hero shows 4 :club: 3 :diamond: A :spade: A :club: (two pair, Aces and Sevens)
      MP shows Q :heart: A :heart: K :club: J :diamond: (two pair, Kings and Jacks)
      Hero wins $8.71
      (Rake: $0.62)

Hier nog wat andere handjes, met argumentatie:

Hand 4

BTN: $4.66
      SB: $5.46
      BB: $11.10
      UTG: $14.94
      MP: $4.61
      Hero (CO): $5.61

Pre Flop: ($0.07) Hero is CO with 5 :club: A :heart: T :spade: J :club:
      2 folds, Hero raises to $0.15, BTN raises to $0.33, 2 folds, Hero calls $0.18

Flop: ($0.73) 6 :heart: Q :heart: Q :club: (2 players)
      Hero checks, BTN bets $0.36, Hero raises to $1.50, BTN folds

Final Pot: $1.45
      Hero wins $1.36
      (Rake: $0.09)

Pre-flop: openen is op het randje denk ik, mijn hand is niet geweldig. De 3-bet van villain was ik niet zo bang voor, villain 3-bette zo'n 20% en ik had een read op hem dat hij pot-sized 3-bet met AAxx en de hele goede rundowns, en met lage rundowns en andere handen een stuk lager.

Flop: de flop is behoorlijk droog, dus als ik mijn read klopte zou hij deze flop bijna altijd bricken. Als ik donkbet zal ik nooit gecalled worden door slechter en ik wou hem nog de kans geven om te bluffen. Hij zou met zijn AAxx en dergelijke deze flop ook betten. Zijn redelijk lage c-bet sterkte mijn gevoel en daarom ging ik voor een check/raise om hem van de hand te zetten. De kans dat hij een Q heeft is niet zo heel groot omdat er al twee op het board liggen en hij deze niet vaak in z'n hand zal hebben als mijn read klopte. Daarnaast heb ik de A waardoor ik de nut-flushdraw block en hij op een gepaired board alle lagere flushdraws wel opgeeft denk ik.

Hand 5:

SB: $6.67
      BB: $6.95
      UTG: $5.00
      Hero (CO): $5.08
      BTN: $6.03

Pre Flop: ($0.07) Hero is CO with J :spade: K :spade: A :heart: 9 :diamond:
      1 fold, Hero raises to $0.15, 1 fold, SB calls $0.13, BB calls $0.10

Flop: ($0.45) K :club: T :heart: 7 :heart: (3 players)
      SB checks, BB bets $0.31, Hero calls $0.31, SB folds

Turn: ($1.07) 4 :spade: (2 players)
      BB bets $0.74, Hero calls $0.74

River: ($2.55) 4 :diamond: (2 players)
      BB checks, Hero checks

Final Pot: $2.55
      BB shows A :spade: 6 :heart: 6 :diamond: J :heart: (two pair, Sixes and Fours)
      Hero shows J :spade: K :spade: A :heart: 9 :diamond: (two pair, Kings and Fours)
      Hero wins $2.38
      (Rake: $0.17)

Ik twijfel er nog steeds aan of dit borderline spewy is of dat mijn calldown te verdedigen is.

Pre-flop: lijkt me redelijk standaard open van de CO.

Flop: in eerdere handen check/raiste villain met al zijn made hands (een set en geflopte straat), dus ik zette hem hier op een non-nut -draw (ik block de A) of QJxx, ook vanwege zijn betsizing die lijkt alsof hij zichzelf odds wil geven. Aangezien ik naast mijn TPTK ook naar twee nut-straights draw, dus minstens 6 outs omdat de vaak niet clean zijn, besloot ik te callen.

Turn: de 4 is een brick, er is nog steeds geen enkele draw aangekomen. Dus het zou best slecht zijn om de flop te callen om op deze kaart te folden. Daarom de call.

River: de 4 is natuurlijk ook een brick, villain checked en aangezien er bijna geen enkele hand is om nog value van te halen check ik behind in de hoop zijn bluff gecatched te hebben. Het zou pas echt leuk zijn geworden als villain opnieuw had gebarreld, ik vraag me af of ik dan de ballen had gehad om te callen. :f_biggrin:
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Vind de AKQJ had niet eens zo slecht gespeeld. Geloof het maar dat ze op FT op de 5plo voor veel minder dan AAxx 4betten. Alleen hij had zijn hand pre moeten shoven.
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Goed bezig zie ik, leuk blog, en goed bezig met het spel. Keep it up!
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door upsssssss
      Vind de AKQJ had niet eens zo slecht gespeeld. Geloof het maar dat ze op FT op de 5plo voor veel minder dan AAxx 4betten. Alleen hij had zijn hand pre moeten shoven.
      Hmm, ik heb het nog niet gezien moet ik je bekennen. Misschien speel ik te weinig 's avonds? :f_biggrin:

Oorspronkelijk gepost door bobm78
      Goed bezig zie ik, leuk blog, en goed bezig met het spel. Keep it up!
      Bedankt Bob! :f_love:
    • AmsterdamCalling
      AmsterdamCalling
      Bronze
      hand 43AA: Prima, std. Wat hij doet is ook redelijk standaard, gewoon goede hand.

Hand 4: standaard.

Hand 5: Fold flop
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
      hand 43AA: Prima, std. Wat hij doet is ook redelijk standaard, gewoon goede hand.

Hand 4: standaard.

Hand 5: Fold flop
      Bedankt voor je advies PkingNanne. Door je reactie heb ik nog even nagedacht over hand 5 en een fold lijkt me inderdaad wel veel beter of zelfs noodzakelijk. Er zijn 10 -kaarten's die ik niet wil zien (13 -2 die op het board liggen en -1 omdat ik zelf de A heb), en een A, J en 9 (en in wat mindere mate een 6, al denk ik dat villain lagere straightdraws hoort te folden op dit board) zijn ook heel gevaarlijk omdat die heel veel straightdraws completen, en dat zijn 7 kaarten (ik heb één A, één J en één 9 en de 9 en J zijn al gerekend bij de ). Een K of T is ook lang niet altijd geweldig, omdat ik dan kan aanlopen tegen een full-house en dat zijn ook al weer 4 kaarten (de K en de drie overgebleven T's). Two-pair is wel een typische hand waar mensen mee uitdonken.

Ik wil alleen een Q of een 8 zien voor de nuts en dan nog kan ik gefreeroll'd worden.

21 kaarten die op de turn kunnen vallen waardoor mijn hand niet relatief beter wordt en heel vaak slechter. Dat is zo'n beetje het halve deck, de conclusie lijkt me duidelijk... :f_biggrin:

Vandaag heb ik weer een kleine sessie gespeeld en dat ging prima. Ik kreeg veel speelbare handen, al helpt het wel dat ik steeds meer durf te openen en post-flop te spelen. Ik zie al steeds vaker spots waar villain vrij weinig rept en waar je goed kan bluffcatchen, waar je meteen moet opgeven of waar agressie loont. Het verschil tussen mijn eerste sessie en mijn laatste, vierde sessie is ook duidelijk terug te zien in de stats van respectievelijk de laatste en eerste sessie:

De samples zijn te klein om te stellen dat het verschil echt zo groot is, maar er is wel degelijk verschil (vooruitgang? :f_biggrin: )!

Hier nog een leuk handje van vandaag, je flopt wel eens slechter, hahaha. 84% equity in PLO... :f_love: Of de hand pre-flop goed gespeeld is weet ik niet zeker, dus die ga ik nog wel posten.

Hero (BTN): $5.25
      SB: $5.06
      BB: $5.17
      UTG: $5.56
      CO: $10.31

Pre Flop: ($0.07) Hero is BTN with K :heart: A :diamond: K :club: Q :diamond:
      1 fold, CO raises to $0.15, Hero raises to $0.52, SB raises to $1.76, 2 folds, Hero calls $1.24

Flop: ($3.72) K :diamond: 8 :diamond: T :club: (2 players)
      SB bets $3.30 all in, Hero calls $3.30

Turn: ($10.32) A :heart: (2 players - 1 is all in)

River: ($10.32) 2 :diamond: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: $10.32
      Hero shows K :heart: A :diamond: K :club: Q :diamond: (a flush, Ace high)
      SB shows 6 :spade: 7 :heart: 9 :club: 8 :heart: (a pair of Eights)
      Hero wins $9.64
      (Rake: $0.68)
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Zo, het werd hoog tijd om de blog van onze Wryzeth eens door te nemen!

Wat een mooie uitgebreide posts man en wat leuk sowieso om er weer een PLO blog bij te hebben :)

Ik zal proberen regelmatig bij te lezen en hopelijk nog wat PLO kennis op te doen. Sowieso wel handig voor morgenavond als we met het CM team in het Ladbrokes Championship aan een PLO toernooi moeten gaan beginnen :D

Keep up the good work en veel goede resultaten toegewenst!
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Awesome blog! Goede posts en PLO rulez! Ga de blog zeker volgen!