Geld afhalen en weer storten

• Napooo
      Napooo
      Bronze
      Ok ik heb dus ff wat topics gelezen maar geen enkele antwoordt precies wa ik wou weten.

Ik heb dus geld op FTP staan (ongeveer 400$) ik zou dit dus willen afhalen en meteen weer storten. Zodat ik eindelijk mijn FDB kan clearen en uiteraard nog belangrijker de rakeback...

Wat is nu de eenvoudigste en goedkoopste methode? Ik zou het via lokale banktransfer kunnen afhalen, dat is me ooit al eens gelukt, maar dat duurt dan weer 2-3 dagen. En het er dan nog eens trug opzetten duurt ook wel even. Dus nu hadk even moneybookers en neteller gelezen, maar ik snap niet goed de kosten etc.

Dus hopelijk kan iemand mij duidelijk uitleggen wat hier een goede oplossing is. (geld afhalen en meteen weer storten met zo weinig mogelijk kosten en zo snel/eenvoudig mogelijk)

Alvast bedankt!
  • 18 antwoorden
    • Napooo
      Napooo
      Bronze
      Moneybookers lijkt me niet echt een optie, want daarvoor moet je eerst storting op ftp maken om te kunnen afhalen naar moneybookers account. En ik ga geen 10$ storten, om zo mijn FDB te verkloten.

Dus iemand een goede oplossing?
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Hhm, dat is een beetje een kip/ei verhaal.

Ik vind neteller/moneybookers het makkelijkst, maar dan zou je tijdelijk wat geld van jezelf erin moeten stoppen.

Als je dat geld dan niet meerekent bij je bankroll en dan na het clearen van de FDB weer terug stort op je rekening. Brengt meer op dan de rente van tegenwoordig.
    • Napooo
      Napooo
      Bronze
      Mja, dat zou ik dus willen vermijden. Ik weet het wel, het komt op hetzelfde neer, maar toch zou ik liever niet zelf er geld in steken.

Maar het is dus steeds zo dat je niet naar moneybookers/neteller kan withdrawen als je er nog niet mee gedeposit hebt?
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Napooo
      Mja, dat zou ik dus willen vermijden. Ik weet het wel, het komt op hetzelfde neer, maar toch zou ik liever niet zelf er geld in steken.

Maar het is dus steeds zo dat je niet naar moneybookers/neteller kan withdrawen als je er nog niet mee gedeposit hebt?
      Als je het geld nou eens transfert naar een andere speler, die het vervolgens op je MB account overmaakt?
    • NietzscheF
      NietzscheF
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pieter1960
      Oorspronkelijk gepost door Napooo

Als je het geld nou eens transfert naar een andere speler, die het vervolgens op je MB account overmaakt?
      +1

Kijk wel met wie je dit wilt doen, en maak goede afspraken vooraf.
    • Napooo
      Napooo
      Bronze
      Hmm, dat kan inderdaad werken. Hoe zit het met de kosten hiervan?

Heb nog geen MB account, dus dat moetk ook aanmaken. Ik veronderstel dat er een (kleine) fee is op de transacties? Hoeveel is deze ongeveer?
    • Napooo
      Napooo
      Bronze
      Dus, iemand die mij de precieze kosten kan vertellen?

Ik zou 400$ overschrijven naar iemand anders ingame, die zet het naar zijn MB (kost 1) en die stuurt het dan van zijn MB naar mijn MB (kost 2)

Ik veronderstel dat MB account aanmaken gratis is?

Is er trouwens een verschil in MB en Neteller? Anders neem ik hetgeen met laagste kosten. Ik heb sommigen gezien die beiden hebben voor dollar en euro, maar ik zal amper uitcashen, eerder switchen tussen rooms, dus enkel eentje in dollars is goed genoeg.

Dus, iemand die de exacte kostprijs kent? Dan kan ik eens beginnen aan mijn rakeback voor FTP en evt bonuswhoren :p
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Als ik het goed heb is het als volgt:

- Geld afhalen en op MB laten zetten is gratis (dacht ik)
      - Geld transferren naar andere speler is limiet van 1%, tot 0,50 euro max.

Hier vind je ook info:

http://www.moneybookers.com/app/help.pl?s=fees

Ik heb het even snel getypt, hopelijk zeg ik geen foute dingen :D
    • Napooo
      Napooo
      Bronze
      Ok, merci, dan zal ik MB account eens aanmaken en op zoek gaan naar iemand die betrouwbaar is en mij kan helpen :p
    • CrookedFingers
      CrookedFingers
      Bronze
      Hoe zit dit dan met Neteller. Moet je hier ook kosten voor betalen voor het terugboeken of laten storten van Neteller naar je eigen bankrekening?

thnx.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Moneybookers
      Storten op pokersites gratis
      Afschrijven van pokersites gratis
      Overschrijven naar bankrekening $2.60 + 1,99%
      Cheque (verzonden naar je adres) $4.90 + 1,99%
      Prepaid kaart ATM €1,80 + 1,99%
      Prepaid kaart in winkels 0 + 1,99%

Neteller
      Overschrijven naar bankrekening $10 + 2,5%
      Cheque (verzonden naar je adres) $10 + 2,5% WIS
      Prepaid kaart ATM $6 + 2,95% WIS
      Prepaid kaart in winkels WIS 0 + 2,95%

Neteller VIP account
      Overschrijven naar bankrekening 0 + 1,5% WIS
      Cheque (verzonden naar je adres) 0 + 1,5% WIS
      Prepaid kaart ATM $6 + 1,95% WIS
      Prepaid kaart in winkels 0 + 1,5% WIS

WIS betekent dat er wisselkoerskosten berekent worden.
    • CrookedFingers
      CrookedFingers
      Bronze
      Kortom Moneybookers is hier het gunstigs. Bedankt! :D
    • raremax91
      raremax91
      Bronze
      Ik krijg deze melding maar er wordt totaal niet gereageerd? Zou iemand mij kunnen helpen:

Moneybookers, as an FSA (Financial Services Authority of the United Kingdom) regulated non-banking financial institution, is obligated to collect personally identifiable information.

A member of the Moneybookers team will be in contact with you shortly and will provide you with further information on the status of Moneybookers your account.

Dit heeft niemand gedaan en het lijkt erop alsof me tegoed bevroren is?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Heb je al een mailtje gestuurd naar de support van MoneyBookers?
    • raremax91
      raremax91
      Bronze
      Ook daarvan al geruim 2 weken geen reactie gehad haha
    • misipokeraar
      misipokeraar
      Bronze
      Beetje raar max
    • Grunn17
      Grunn17
      Bronze
      Dus zoals ik het zie wil je geld van Full Tilt poker afhalen, en er hierna weer op zetten, zodat je een FDB en Rakeback krijgt.
      Hoe wil je dit gaan doen ? Heb je nog nooit een storting gemaakt ? hoe kom je dan aan je BR?

BVD,

Grunn17
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door raremax91
      Ook daarvan al geruim 2 weken geen reactie gehad haha
      Je kan ze het best laten terugbellen:

request a callback