100NL KJo TP multiway

• TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      $0.5/$1 No Limit Holdem
      8 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG casper719 ($77.95)
      UTG 1 sturumm ($290.70)
      MP1 deadbeat51 ($79.45)
      MP2 tripod62 ($36.00)
      CO Hero ($27.80)
      BTN Charlie Moran ($106.50)
      SB LuckNotReal ($88.25)
      BB Mister Chicken ($26.20)

Pre-flop: ($1.50, 8 players) Hero is CO K:diamond: J:club:
      1 fold, sturumm calls $1, deadbeat51 calls $1, tripod62 calls $1, Hero calls $1, Charlie Moran calls $1, LuckNotReal calls $0.50, Mister Chicken checks

Flop: J:spade: 3:heart: 2:spade: ($7, 7 players)
      LuckNotReal checks, Mister Chicken checks, sturumm bets $7, 2 folds, Hero goes all-in $26.80, 1 fold, LuckNotReal folds, Mister Chicken folds, sturumm calls $19.80

Turn: 8:heart: ($60.60, 2 players)

River: T:spade: ($60.60, 2 players)

Final Pot: $60.60

goed zo?

groeten
  • 3 antwoorden
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Ik zou hem pre-flop al folden. Alleen K-Js zou ik de moeite waard vinden om een keer mee te limpen.
      As played, zou ik hem gewoon weggooien. Ik denk dat je hier of tegen een monster, of tegen een setje aanloop, met een limper van UTG1. TP is hier niet genoeg gok ik.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      idd, tp is hier naar mijn verwachting niet genoeg, maar dan nog is je play best winstgevend genoeg volgens mij. Ik snap je limp nog wel, maar ik snap de BB zoiezo niet, 6 limpers, dan lijkt mij een raise als ik BB was :P maar goed, je hit toppair met een flushdraw en een goede kicker.

flop komt, check, check, potbet, fold, fold, instapush, fold, fold, fold, call.

Wat zit in UTG zijn range?

Monster (A-A, K-K, Q-Q) een flushdraw, A-J, A-4 of 4-5 (onwaarschijnlijk) of een gehitte set, 2-2, 3-3, J-J niet wat die zou geraised zijn.

ik schat hier dus 6 combinaties die hij kan hebben die jouw verslaan,
      A-A, K-K, Q-Q, A-J, 2-2, 3-3.

Ik neem aan dat hij in een 7 way pot heel erg voorzichtig is op de flop met flushdraw als hij een monster vasthoud, streep A-A, K-K, Q-Q maar van de lijst.

Kan hij nog A-J, 2-2, 3-3 hebben, dit kun je niet afleiden aan zijn potbet in EP, want dit kan hij ook met A-K/ A-Q doen met 1 schoppen.

Ik zou zeggen, je push is hier vaak zat goed genoeg en je pikt een pot van 14 op, lijkt mij dus een goede play.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      KJo is een trash hand preflop, dus zou hem ook niet gelimpt hebben.

Met die limp kom je in een onzekere situatie. Zeker tegen unknowns heb je hier geen idee waar je staat. Zou met zoveel mensen meer nodig hebben om broke te gaan dan TPTK.

@ dopedopey; zou heel voorzichtig zijn om ervan uit te gaan dat hij dit kan doen met overcards in EP. Voor zo'n range wil ik toch wel stats/reads hebben en villain is hier unknown.