NL20 SH Straight op river

• Qastorimon
      Qastorimon
      Bronze
      Absolute Life Poker Cullinan 0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop | [color:#C00000]saw showdown

Button [color:#C00000]Hero ($17.00)
      SB ($16.21)
      BB ($21.43)
      UTG [color:#C00000]UTG ($22.64)

Preflop: Hero is on the Button with Q :spade: K :club:
      UTG raises to 0.80, Hero calls 0.80, 2 folds.

Flop (1.90) 5 :club: 3 :club: J :club:
      UTG bets 1.00, Hero raises to 2.40, UTG calls 1.40.

Turn (6.70) T :heart:
      UTG checks, Hero checks.

River (6.70) A :diamond:
      UTG bets 3.40, Hero raises to 13.80, .......
  • 4 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ik zou betten op de turn. je hebt de 2nd nut flushdraw, een OESD. en twee overkaarten. Maar een freecard nemen is ook niet slecht. Riverbet zou ika lleen callen. dit ruikt echt naar een monster. Ik wil hier liever niet voor stacks spelen met een straight als er een flush mogelijk is. nog een reden om te betten op de turn is voor meer informatie. als jij had gebet op de turn en hij had gecalled of geraised dan had je hem hier veel makkelijker op een monster kunnen zetten en alleen kunnen callen.

Ik raise op de river is niet heel slecht want ik verwacht dat je ook gecalled word door A J of een dergelijke hand. maar ik speel zelf liever niet voor stacks met een flush op de board
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      goed gespeeld volgens mij
    • nonnemingere
      nonnemingere
      Bronze
      ik vind hem ook ok hoor, de turn zou je inderdaad kunnen semibluffen maar dit hoeft niet noodzakelijk.

Tenzij hij echt solid is reraise ik hem hier ook op de river, als hij hier de flush heeft is dit pech.
      Maar als je optelt dat het EP raise en een check op de turn van hem zijn er echt weinig handen die je kloppen.(aq aj )
      Ik zie hem niet echt vaak raisen met 87 QJ ofzo en zelfs als hij dit soort hand heeft,bet hij die flop en turn, een 4e klaveren wilt hij niet zien.

Je vindt hier op deze limits volgens mij genoeg setjes JJ, AA, A :club: J die je willen afbetalen.Mogelijks fold hij ook KQ :club:
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Nh.