Chat en Enter dodelijk!!!!

• m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Vandaag een toernooi verkloot op 888 door de enter toets!!!

Was in de chat en wilde iets uitleggen over een vorige hand en toen moest ik toevallig ook inzetten. Pats... halve stack er in... :O dit is echt niet de eerste keer maar als je op meer rooms tegelijk speelt (ben ook op stars bezig) is dat echt niet iets waar je altijd bij stil staat!

Ik hoop echt dat 888 dat aan gaat pakken tzt want het is zwaar kut!
  • 16 antwoorden
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Geewoon niet chatten op 888 die chat is al langer dan vandaag rommel en zwaar irritant
    • JinEX
      JinEX
      Bronze
      je kan het ook uitzette dat je niet met enter bet of raist
      had ook vaak dat probleem met chatte en druk je op enter en allin of re-raise
    • FriskyArt
      FriskyArt
      Bronze
      Toch daaraan zie je het verschil tussen slechte software (888 ea) tov goede software (Stars, FullTilt,...)

Langs de andere kant is chat toch een functie die ik nauwelijks gebruik en zelfs liever uitzet. Veel leer je niet bij met wat je leest en het haalt enkel de focus weg imo. Live ben ik ook een stille speler, daar natuurlijk nog meer om geen tells weg te geven.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ik zie eigenlijk alleen de mogelijk om het in het geheel uit te zetten. De optie om shortcut keys naar eigen wens te configureren zie ik niet. Lullig voor je desalniettemin. Heb je met de andere helft van je stack nog wel iets verder kunnen spelen of ging al je geld er die hand in met de hoop dan maar iets lucky te hitten?

Hier zit die optie:

• mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      net ook 3 keer gehad. Was aan de praat geraakt dus type veel, en tot 3 keer toe raisde hij. De helft van de pot. De derde keer had ik Q-10 en kreeg Q-10 maar ik had de shortkeys/cuts uitgedaan. Nog gaat hij raisen als ik op enter druk :( Nogmaals, vrij gelukkig met dat ik won maar het slaat nergens op om Enter een hotkey voor raise te maken en die tevens niet uit kan zetten, zelfs niet in dat menu dat ik eerder poste :s_cry:

• dude156
      dude156
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Ik zie eigenlijk alleen de mogelijk om het in het geheel uit te zetten. De optie om shortcut keys naar eigen wens te configureren zie ik niet. Lullig voor je desalniettemin. Heb je met de andere helft van je stack nog wel iets verder kunnen spelen of ging al je geld er die hand in met de hoop dan maar iets lucky te hitten?

Hier zit die optie:

hier staat onderin (vlak boven Restore default values) iets over waar de focus moet zijn als de tafel actief is: chat of betting box?

Dus misschien als je dat op chat zet, dat het foutje met de enter niet meer gebeurt?
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      ^^ ja, zal ik gelijk doen. Had het nu net weer in een sit en go. Gelukkig raised iemand maar 30 tot ik op enter drukte en 60 chips inzette (onbedoeld). Irritant dat dat standaard zo ingesteld is.
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      als je tijd hebt om te chatten speel je te weinig tafels :)
    • jessie35555
      jessie35555
      Silver
      Heb ik ook een keer gehad, met k8 halve stack erin, word gecalld door shorty en ik hit twee achten op de flop. :-) Ik zat een beetje met excel te kloten toen, dus niet chatten, maar ik ben daarna wel beter gaan opletten. :)
    • pollentier
      pollentier
      Bronze
      Been there done that :)
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      hmm..en ik maar table ninja kopen zodat ik met 1 knop all in kan gaan :P
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Waarom zou je andere spelers iets uitleggen over de vorige hand, dan maak je ze toch enkel wijzer? Ik chat echt nooit;/
    • NietzscheF
      NietzscheF
      Bronze
      Die enter knop is idd mega irritant, alleen als je fixed speelt mss. Zelf vind ik chatten wel grappig in een low mtt, niet in mijn regular games. Voordeel daarvan is dat het gewoon een vriendelijker spel wordt waar mensen je het ook gunnen, en je kunt prima TAF scoren natuurlijk.
    • kefkef
      kefkef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door JanJB
      Waarom zou je andere spelers iets uitleggen over de vorige hand, dan maak je ze toch enkel wijzer? Ik chat echt nooit;/
      Kan best leuk zijn.
      Ik zeg enkel: Nh

En enkel tegen speler die op de flop AI gaan met backdoorstraightdraw en hem uiteindelijk hitten. Zo moedig je ze aan om zo verder te blijven spelen...
    • didyouexpect
      didyouexpect
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door JanJB
      Je kan informatief chatten en jezelf helemaal bloot stellen. Je kan ook lucratief chatten door vrienden te maken en daarvan te kunnen profiteren.
      enkele voorbeelden volgen:

Ik zat is in een sateliet waar het einde bijna naderde. Ik was shortstacked, en was in gesprek met een Bigstack belg! practies gezien heeft hij mij er door heen geloods door blinds af te staan.

Ook zat ik is in een toernooi en was aan de praat geraakt met een engelsman( een gozer rechts van mij ). ik kwam $2.30 tekort voor de daily dollar 4x inschrijven. dus ik zeg tegen die gap dat als hij mij $1.70 stuurt dat ik hem dan vertel hoe je gratis 50$ kan krijgen ( PS.com :) )
      Hij stuurt mij 5$ en zegt '' laat maa zitten die 50$ '' Later werdt hij 3e in het toernooi en stuurde nog eens 6$ toe.
    • Punkyswhips
      Punkyswhips
      Bronze
      Ik snap niet hoe jullie dat klaarkrijgen. Ik speel veel op 888 en dat is me nooit overkomen (chat wel bijna niet).
      Ik vind die shortcuts (vooral F5/F6/F7) overigens superhandig, net zoals de standaardraise die je kan instellen. Alle pokerrooms moesten dat overnemen.