$2.280 depositors freerolls bij PartyPoker

• 3 antwoorden
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Kan ik hier één keer aan meedoen na een deposit of gewoon zo vaak als ik wil?

En, er zit $1000 in de prizepool. Hoe kan het dan een $2280 toernooi zijn?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hoi djpj,

De freeroll wordt iedere donderdag gespeeld en je kunt meedoen als je van woensdag van de week ervoor, tot woensdag van de huidige week voor 05:59 een storting gemaakt hebt.

Je kunt dan steeds 1 keer meespelen en je speelt dus in een klein veld, tegen alleen de spelers die die week een storting gemaakt hebben. Je kunt dan wel met een volgende storting weer in aanmerking komen voor deelname aan de freeroll, maar iedere storting geeft je toegang tot 1 freeroll.

De prijzenpot van de de freeroll is $1.000, maar de nummer 1 en 2 van het toernooi krijgen bovenop het prijzengeld ook nog een ticket voor het grote Quarterly Million tournooi op PartyPoker, ter waarde van elk $640. Zo zit er dus totaal $2280 in de prijzenpot.

Hopelijk is het zo wat duidelijker? :s_biggrin:

Veel succes!!!
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hoi djpj,

De freeroll wordt iedere donderdag gespeeld en je kunt meedoen als je van woensdag van de week ervoor, tot woensdag van de huidige week voor 05:59 een storting gemaakt hebt.

Je kunt dan steeds 1 keer meespelen en je speelt dus in een klein veld, tegen alleen de spelers die die week een storting gemaakt hebben. Je kunt dan wel met een volgende storting weer in aanmerking komen voor deelname aan de freeroll, maar iedere storting geeft je toegang tot 1 freeroll.

De prijzenpot van de de freeroll is $1.000, maar de nummer 1 en 2 van het toernooi krijgen bovenop het prijzengeld ook nog een ticket voor het grote Quarterly Million tournooi op PartyPoker, ter waarde van elk $640. Zo zit er dus totaal $2280 in de prijzenpot.

Hopelijk is het zo wat duidelijker? :s_biggrin:

Veel succes!!!
      Dat wordt meedoen dan :f_cool:

Hopelijk beter dan die poker770 freeroll waar ik alleen maar bagger kreeg en dan een goede en gaat er in de software wat mis :rage: