Beter effe niet op Party Poker spelen

• KaiserSochez
      KaiserSochez
      Bronze
      Dankzij de nieuwe updates van vandaag wordt echt iedereen er om de seconde afgegooid/verbinding verbroken.
      Echt waardeloos!! Moete ze snel fixe.
      Zat net lekker in een SNG, ben gelukkig en op puur geluk tweede geworden, maar dit zuigt gigantisch. X(
  • 30 antwoorden
    • Unix7G
      Unix7G
      Bronze
      Ja, t'is vreselijk! Kan hier niet weg want heb op 2 tafels geld in het spel en dit duurt al bijna 2 uur :facepalm:
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      aah dat is het dus. Ik kwam er niet eens in!
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Verplaatst!
      Hopelijk hebben jullie snel wer verbinding! :D
    • KaiserSochez
      KaiserSochez
      Bronze
      Yep, het schijnt dat ze hem dan eindelijk ook offline gegooid hebben voor tijdelijk onderhoud.
      Oei oei oei, zal dr wel een flink op zn kop krijgen daar, hahaha. ;)
    • Mrwricked
      Mrwricked
      Bronze
      Ik had me net ingeschreven voor een toernooi op Partypoker maar begint helemaal niet, en als dat toernooi nu ineens vanavond rond een uur of 10 begint wordt het voor mij niks meer. Dus dan betekent dat zeker dat ik me $2,- gewoon kwijt ben?
      :s_confused:
    • Beowolff
      Beowolff
      Bronze
      grr nog steeds bezig bij mij
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      het is klote inderdaad.
      Vanmiddag was party trouwens wel opvallend snel.

Hopen dat het snel is opgelost, ik heb nog een bonus te clearen onder tijdsdruk! Maar ik neem aan dat de bonussen wel een dag extra speeltijd krijgen door vandaag.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mrwricked
      Ik had me net ingeschreven voor een toernooi op Partypoker maar begint helemaal niet, en als dat toernooi nu ineens vanavond rond een uur of 10 begint wordt het voor mij niks meer. Dus dan betekent dat zeker dat ik me $2,- gewoon kwijt ben?
      :s_confused:
      als dat het geval zou zijn , mailen naar de support en vragen om vergoeding .
      Als je nog kan , unreg je gewoon :)
    • KaiserSochez
      KaiserSochez
      Bronze
      Wat zulle ze eigenlijk doen met zo'n massa onderbreking?
      Iedereen dan zn buy-in terug geven, dus alles zeg maar resetten naar voor de onderbreking? Of iedereen zn buy-in terug geven en de winnaars de winst laten behouden? Of het laten voor wat het is...?

Kan me voorstellen dat sommige mensen die multitabele met 4 $25 SNG's ofzo niet zo happy zullen zijn, als ze zonder hun schuld alles plotsklaps kwijt zijn. Anderzijds snap ik dit ook van diegene die sterk aan de winnende hand waren...
      Het is natuurlijk ook een moeilijke situatie omdat het geleidelijk aan is ontstaan. Dus moeilijk in te schatten hoe, wie, wat, waar en hoeveel.

Ik zou het logisch vinden als ze iedere winnaar van dat moment gewoon hun winst laten behouden, en de rest hun buy-in terug gaven.
      Maar dat kost ze bergen met geld...

Iemand die hier iets meer van weet hoe dat gaat?
    • faithless1
      faithless1
      Silver
      Kan weer spelen op Partypoker maar ik heb het idee dat de partypunten niet berekend worden, eventjes maar in de gaten houden aangezien ik al dichtbij het vrijspelen van mijn starting kapitaal zit :-)
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door faithless1
      Kan weer spelen op Partypoker maar ik heb het idee dat de partypunten niet berekend worden, eventjes maar in de gaten houden aangezien ik al dichtbij het vrijspelen van mijn starting kapitaal zit :-)
      ja ik heb ook het gevoel dat de points niet helemaal kloppen, en ik krijg bovendien geen scratchcards.
    • faithless1
      faithless1
      Silver
      ik had partypoker een mail gestuurd en het probleem met de punten is bekend bij ze.
      ze verwachten binnen 24 uur het probleem opgelost te hebben en uiteraard de opgebouwde punten aan je totaal toe te voegen.
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Nog niet opgelost toch? Ik heb iig geen partypoints sinds gisteren.
    • KaiserSochez
      KaiserSochez
      Bronze
      Nope, hier ook niet en ook nog geen card ontvangen :(
    • faithless1
      faithless1
      Silver
      nee ik heb ook absoluut nog niet punten ontvangen van gisteravond, wel wat ik nu aan het pokeren ben.
      mmm beetje vreemd dit
    • oewems
      oewems
      Bronze
      mijn pokertracker doet raar, zou mooi zijn als ik het daar op kan steken ?
      die geeft winst aan, terwijl ik zeker ben dat ik onder 0 ben gegaan
    • donksandme
      donksandme
      Bronze
      is het inmiddels al fixed?
    • Ownerizor
      Ownerizor
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KaiserSochez
      Wat zulle ze eigenlijk doen met zo'n massa onderbreking?
      Iedereen dan zn buy-in terug geven, dus alles zeg maar resetten naar voor de onderbreking? Of iedereen zn buy-in terug geven en de winnaars de winst laten behouden? Of het laten voor wat het is...?

Kan me voorstellen dat sommige mensen die multitabele met 4 $25 SNG's ofzo niet zo happy zullen zijn, als ze zonder hun schuld alles plotsklaps kwijt zijn. Anderzijds snap ik dit ook van diegene die sterk aan de winnende hand waren...
      Het is natuurlijk ook een moeilijke situatie omdat het geleidelijk aan is ontstaan. Dus moeilijk in te schatten hoe, wie, wat, waar en hoeveel.

Ik zou het logisch vinden als ze iedere winnaar van dat moment gewoon hun winst laten behouden, en de rest hun buy-in terug gaven.
      Maar dat kost ze bergen met geld...

Iemand die hier iets meer van weet hoe dat gaat?
      als je in een SNG zit krijg je gewoon je geld terug, en als je in een MTT zit wordt het prijzengeld verdeeld onder de mensen die er nog inzitten (gebaseerd op stacksize)
    • 1800GP
      1800GP
      Bronze
      ik was zaterdag aan het spelen. Werd er uitgegooid en het toernooi werd afgeblazen. Ik had 15 dollar ingezet.

Ik kreeg dezelfde dag nog 68 dollar terug. De berekening staat in de FAQ over verbindings bescherming op hun site.
    • 1
    • 2