Eerste Bonus vrij, wat nu?

• Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Ik ben een week geleden beginnen spelen op Titan met de PS bonus van 50$. Hiervoor moet je 2500 TP hebben waarvan ik er al 2100 heb. Die bonus zal ik dus zeker dit weekend vrijgespeeld hebben (br=100$).
      De vraag is nu: zou ik direct mijn geld wegpakken naar een andere site voor een nieuwe, betere bonus? Of zou ik bij titan blijven? ze hebben daar ook nog een bonus van 10$ per 35$ rake (heb al ong. 100$ rake) tot 100$.
      Welke is beter? Naar welke andere pokersite zou ik het beste gaan?
  • 4 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      tsja, die keus is een beetje aan jezelf natuurlijk.
      deze zomermaanden is er sowieso nog de summer time bonus voor onze members op titan. (wat neerkomt op 40% rakeback, wat een erg mooie actie is die je ergens anders niet zomaar haalt).
      als je je prettig voelt op titan (en je BR gaat iig omhoog zo te zien), is het uiteraard niet verkeerd om daar te blijven.

wanneer je toch een andere room wilt proberen ivm de deposit bonussen daar, zou ik kiezen voor bijvoorbeeld pokerstars omdat je daar, met je huidige BR, de volledige first deposit bonus zou kunnen benutten. of everest poker, daar is je bonus niet afhankelijk van je eeste storting.

maar uiteindelijk is de keus aan jezelf uiteraard.
    • rayvl
      rayvl
      Bronze
      hoe ken je dat doen dan...je geld van de ene site naar de andere pokersite krijgen?
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rayvl
      hoe ken je dat doen dan...je geld van de ene site naar de andere pokersite krijgen?
      uitbetalen en vervolgens op andere site depositen.....
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Of bij Neteller of Moneybookers een rekening openen. Ik heb er zelf een bij Neteller en dat werkt echt perfect. Nog nooit problemen mee gehad!