Neteller Adres verification

• ethias
      ethias
      Bronze
      Hallo,

Ik heb reeds 10 documenten naar neteller opgestuurd met mijn adres op zoals mijn loonfiche , verzekeringspapier , paspoort met adres op , etc .. maar al deze papier worden steeds afgekeurd kan iemand mij misschien helpen welk papier ik moet opsturen dat ze wel accepteren ?

Ik ben 20 jaar en woon nog bij ouders. Ze maken van elk document een probleem dus ik weet niet meer welk document goed genoeg is voor hun.

Vriendelijke groet
  • 27 antwoorden
    • Annovic
      Annovic
      Bronze
      Jaarafrekening van het water moet voldoende zijn
    • ethias
      ethias
      Bronze
      ik woon bij mijn ouders staat op mijn ouders hunne naam.
      Ik heb loonfiche opgestuurd waar alles opstond was niet goed, verzekering van mij niet goed niks goed ik snap niet wat ze willen
    • vangansbekes
      vangansbekes
      Bronze
      Het beste is gewoon een document van de bank, met een handtekening van de bank op.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Welcome to my world, moet je weten dat ze bij mij hetzelfde doen en er meer dan 1.5k op men neteller staat waar ik nu niet aankan. Heb ook aleens een ragemail naar hun gestuurd en heb eergisteren weer doumenten opgestuurd, benieuwd wat ze daar van gaan zeggen.
    • ethias
      ethias
      Bronze
      oke ik zal morgen naar de bank gaan wat moet ik daar precies vragen ?
    • ethias
      ethias
      Bronze
      heb jij dan al bankdocumenten opgestuurd? zo ja wat was hun uitleg daarop?
    • vangansbekes
      vangansbekes
      Bronze
      Bij mij maakten ze er ook altijd prob van ...
      Maar gwn naar bank gaan en vragen achter een bewijsje dat je daadwerkelijk een bankrekening hebt, met je adres, e.d.
      Als je dat opstuurt zouden er normaal gezien geen prob mgen zijn.
      Ook als je een kopie van je ID opstuurt, maken dat de zijkanten van je ID goed zichtbaar zijn...
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      een papieren afdruk van je paspoort bij de gemeente/politie + een telefoonrekening + paspoort samen opgestuurd en dan wasset fixed bij mij
    • ethias
      ethias
      Bronze
      oke ik ga morgen naar de bank , maar ik heb een klein probleempje met mijn scanner. Ik heb een epson printer scanner maar die heeft het nogal moeilijk met de randen te scannen weet iemand hoe dit moet?

Als jullie documentatie opsturen naar neteller duurd het dan ook een week eer jullie antwoord krijgen? Als je die phone call doet kunnen ze dan misschien onmiddelijk kijken of het oke is ?
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Geven ze ook de reden waarom die documenten worden afgekeurd?

En welke documenten vragen ze precies (of aan welke eisen moeten ze voldoen
      )?
    • Skaryow
      Skaryow
      Bronze
      Ik moest enkel mn ID-card opsturen. Moet wel nog steeds die call aanvragen of wachten tot die mastercard er is voordat het volledig in orde is.

Hogere veiligheidseisen voor Nederlanders? ?(
    • ethias
      ethias
      Bronze
      loonfiche was niet goed omdat dat maar een eenmalig iets is zeiden ze , verzekering was niet goed omdat datum 1 maand te oud was , facturen waren niet goed omdat die op mijn vader zijn naam stonden , en id kaart officieel papier was ook niet goed.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ethias
      oke ik ga morgen naar de bank , maar ik heb een klein probleempje met mijn scanner. Ik heb een epson printer scanner maar die heeft het nogal moeilijk met de randen te scannen weet iemand hoe dit moet?

Als jullie documentatie opsturen naar neteller duurd het dan ook een week eer jullie antwoord krijgen? Als je die phone call doet kunnen ze dan misschien onmiddelijk kijken of het oke is ?
      Ik had bij een pokersite ook mijn gegevens doorgestuurd. Eerst gescand maar had ook problemen. Kwam later op het idee om gewoon met je mobiel (of camera) een foto te maken. Dit werd geaccepteerd. Poging waard dit te proberen?
    • joyceenbob
      joyceenbob
      Bronze
      pak een camrecorder... laat daarop duidelijk je straatnaambordje zien met jezelf en een big smile.

loop met je camrecorder aan naar je voordeur met huisnummer duidelijk in beeld. doe de deur open en loop naar je kamer toe en haal de tissues onder je bed vandaan. stuur dit naar die gasten op en ze kunnen je niet meer weigeren.... toch?
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik heb ooit 1 bankafschrift opgestuurd en het was ok...
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
      ik heb ooit 1 bankafschrift opgestuurd en het was ok...
      40 dagen in stress moeten wachten toen ik over dat bepaalde bedrag kwam (extended shit or whatever). Dus ik raad iedereen aan om eerst alles in orde te maken voordat je ''grote'' bedragen erop stort!
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Fcking langzame support daar en hoe vaak ik hetzelfde moest opsturen iets met 4 hoeken en hoe lang het duurde voordat ik weer respons kreeg.
    • ethias
      ethias
      Bronze
      ja idd dat heb ik nu ook maar heb nog niet limiet berijkt maar niets is goed voor die gasten ;)
    • ethias
      ethias
      Bronze
      lol nu hebben ze mijn acccount nog bevroren ben naar bank geweest heb 3 papieren gekregen ( zwart wit ) met mijn adres enzo op en handtekening zou dit goed zijn ? heb ze alle 3 ingescand
    • 1
    • 2