Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

0.25/0.50 - JTs

• Timbo925
      Timbo925
      Bronze
      Heb ik hier slecht gespeeld of niet? weet niet goed wat de beste move hier was om te doen

0,25/0,5 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.55 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG+2 with J:club: , T:club:
      UTG folds, UTG+1 calls, Hero calls, 3 folds, BU raises, SB 3-bets, BB calls, UTG+1 calls, Hero calls, BU caps, SB calls, BB calls, UTG+1 calls, Hero calls.

Flop: (20,00 SB) 3:heart: , 5:club: , Q:club: (5 players)
      SB bets, BB folds, UTG+1 raises, Hero calls, BU 3-bets, SB folds, UTG+1 caps, Hero calls, BU calls.

Turn: (16,50 BB) A:diamond: (3 players)
      UTG+1 bets, Hero calls, BU raises, UTG+1 3-bets, Hero caps (All-In), BU (All-In), UTG+1 calls.

River: (26,40 BB) 6:club:

Final Pot: 26,40 BB

Results follow (highlight to see):
      Hero shows een flush, vrouw high (Jc Tc)
      UTG+1 shows een flush, aas high (Ac 2c)
      BU shows een pair azen (As Jh)

UTG+1 wins with een flush, aas high (Ac 2c)
  • 2 antwoorden
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Voor meer inkopen! Je moet normaal altijd 25 big bets hebben zodat je altijd het maximum er uit kan halen en nooit all-in moet gaan.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Belangrijk is inderdaad dat je altijd met genoeg geld aan tafel moet zitten zodat je nooit allin bent.

Flop kun je 3-betten of callen, maakt niet echt veel uit. Zelf zou ik wel 3-betten omdat je waarschijnlijk voor ligt.

Op de turn kun je niet meer weg leggen met een flushdraw+gutshot, ik weet niet of je geraised of gecallt hebt, maar echt veel maakt het niet uit.