50$ bonus vraagje

• 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi,
      ten eerste, welkom bij pokerstrategy.
      na een week had je het al wel moeten hebben, ik zal zo even navraag voor je doen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi, ik heb even navraag voor je gedaan.
      Je hebt je startkapitaal aangevraagd op een pokerroom, maar deze account is niet aan ons gelinkt. Dus het is voor ons niet mogelijk om je startkapitaal daarheen te sturen.
      Het kan zijn dat je hierover al een ticket ontvangen hebt, dit kun je HIER vinden. Daarin zal dan staan wat nu verder te doen.

Wanneer je hier nog geen nieuw ticket ontvangen hebt, kun je het beste zelf een ticket aanmaken voor onze support. (dit moet in het engels). Leg even kort uit dat je je ID opgestuurd hebt een week geleden, maar nog geen startkapitaal ontvangen hebt. Daar zullen ze je dan verder helpen.
    • dromz
      dromz
      Bronze
      Waw, thanks voor de snelle reply.

Als ik het goed begrijp moet ik dus een nieuw account aanmaken bij één van die andere pokersites, omdat mijn FT account niet met de juiste bonus code is aangemaakt geweest.

Ben ik verplicht om een andere site te kiezen, of is er toch een manier om nog die bonuscode te veranderen, zodat ik het op FT kan krijgen ?

Ik blijf voorlopig liever op 1 pokersite spelen :)

Greetz,