Bierpokkel moving back down 1,50 45s

• Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Jeukte bij mij al een poosje om een blog te beginnen dus vandaar.

Mijn naam is Bas, 19jaar en woonachtig in klein boerendorpje in drenthe. Zal gelijk mijn bijnaam maar even verklaren. Door al het bierdrinken en weinig sporten heb ik nogal een ronde buik gekregen. Pokkel is een drentse vertaling dus. Allemaal niet echt belangrijk maar nu komen er geen vragen meer over;) Zit in het 4de jaar van de hotelschool in zwolle. Heb me allerlaatste stage verkloot dus zal het 4de jaar overnieuw moeten doen. Werk daarom nu ook als oproep kracht in keuken. Mooie weer komt er weer aan dus voornamelijk fulltime en helaas weinig tijd om tepokeren. Op me 2 vrije dagen zit ik dan ook voornamelijk achter de laptop. Genoeg geluld over RL.

Mijn pokercarierre is denk ik zoals zovelen met een slecht BRM begonnen.
      1ste keer was op een avond samen met mijn vader. Wonnen die avond 300 dollar met cashgamen. Dat was het begin van mijn verliezen. 300 dollar was er zo doorheen en ik bleef maar storten. Heeft me intotaal ongeveer 1000 dollar gekost.

Toen kwam ik viavia op deze site. Ben begonnen met alle artikelen door te lezen van SNG en CC.

20 dollar gestort op pokerstars en begonnen met het grinden van de 1.75.
      3x omhoog gespeeld naar 100 dollar en elke keer 80 dollar uitbetaald.

Hoe staat het er momenteel voor:

BR= 730, mede door een storting van 400$ om die 200$ bonus vrij te spelen. Weet niet of dit slim is, maar hierdoor wel NL25 kunnen spelen en bijna me BR verdubbeld in 2 dagen.
      15% van de bonus is inmiddels vrijgespeeld.

Goals:

1000$ BR
      Goldstar op pokerstars.
      HEM aanschaffen(weet nog niet hoe dat moet)
      Table ninja aanschaffen(idem)
      Veel handen posten en leren van het comentaar.
  • 123 antwoorden
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Succes met je doelen!
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      Nice name, Zag dat je ook zo heet op Pokerstars haha, Zal deze blog volgen!
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      2x 10 3,40 10max

startroll: 730
      newroll: 760,18

stop er nu ff mee. Veel regs bezig nu en minder fish.

update:

cashgame sessie gehad.

startroll 760,18
      newroll 825
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      pfff ben de weg ff helemaal kwijt. Run al 1 week zo slecht. Alles zit elke dag tegen. Beats vliegen om de oren. Krijg alles er zo lekker in

Bv JJ vs 87 vs 87. Post flop allin met een 8 op de flop en toch moeten ze beide weer 2pair hitten.

van 900 afzakt naar 250, weer op kunnen bouwen naar 500 maar niks lukt.

Krijg het zovaak preflop allin met de beste hand en toch weer verliezen.
      Wat kan ik het beste doen? Gebruik geen icm trainer aangezien pstars dit verbied. Misschien toch maar HEM aanschaffen ondanks dat ik denk dat het weinig helpt op low limits
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Sterkte :D
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      als je elke keer de beste hand hebt als al het geld naar het midden gaat, dan zullen icmtrainer en of Hem echt geen verschil maken hoor :)
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Ik wordd geeeeeeeeeeeeeeeeek.

20sng gestart

7eruit door een 3outer
      5 eruit door een 60-40
      3 eruit met slechtste hand.

Opvallend vaak shorthanded met een Monster vs anders Monster.
      Video van DonBartos heeft ook niet geholpen. Hierin word verteld om in de eindfase gewoon licht te shoven. Werkt absoluut niet want al die morons callen met elke A/K/Q
    • EmmaDauwe
      EmmaDauwe
      Bronze
      Precies serieuze swings met je roll? Waarom?
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      ik heb geen idee hoe het kan. Ik weet gewoon zeker dat ik niveau op 1,75 en 3,40 beat. Maar niks lukt en dat is al een hele poos zo. Krijg gewoon het idee dat Pokerstars vind dat ik teveel speel ofzo, en dat ze willen dat ik stop.
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Lol solid laatste whine post. Heb inmiddels een hoop geleerd. Downswings en badbeats doen me niet meer zo veel.

Heb momenteel een BR van 253 en grind daarmee de 3.50 fifty's
      Speel af en toe wat Mtt's. Gister nog een Deeprun gehad in een 4.40R. Helaas als 13eruit en 50dollar gewonnen, mehh..

Ben van plan om deze blog weer wat leven in te blazen zodat ik meer pokermotivatie heb.
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Ik wil niet meteen je motivatie neerhalen hoor, maar ehm, 4.40$ r/a, met een BR van 253$? Das echt vragen om problemen, en broke in no time...
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Ja heb je wel gelijk aan. Zijn ook maar wat shotjes en vind de nonturbo mtt met een veld onder de 500 wel lekker spelen. Zijn er alleen niet zoveel.
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Niks mis met wat shotjes hoor, maar 4$ r/a is daar wel weer paar stapjes boven lijkt me.
      Een gewone 4$ zou al op het randje zijn qua shots, laat staan een rebuy wat gemiddeld gezien 3x zo duur is (1 rebuy in begin en add on, wat beide echt wel moet).

Dat er weinig, of minder aanbod is in hetgene je het leukste vindt, vind ik ook niet echt een goede reden om eerlijk te zijn.
      Je doel is om zoveel mogelijk te winnen, zoveel mogelijk +EV kan halen dus, en je winst zoveel mogelijk kan optimaliseren.

Zolang je binnen BRM blijft, kun je natuurlijk zoveel mogelijk je voorkeur volgen, maar als het niet past, houdt het op, speel je maar 1 tafel minder.
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Ja heb je helemaal gelijk in, Thanks.
      Laat ze in het vervolg wel achterwege, hoe lekker ze ook zijn.

Maingame is atm 3.50 fifty's
      Bevalt goed.

Net een sessie van 20 tafels. 12BI up. Lekker tight in Early fase, double spots zoeken en dan tafel aanstampen. Midden fase lekker gaan stelen. en Late fase veel shoven. FE heel belangrijk. Bigstack op de bubble bijna atc shove.

Edit: Je lijkt zowel mijn privecoach :s_biggrin:
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Heb ooit je stats eens bekeken als ik ook nog in die 3.50 fifties zat. Was toch meer dan behoorlijk toen. Zou daar in verder gaan als ik jou was.

Weet niet hoe hoog je br momenteel is, maar als je op 350 $ komt, zou je best upmoven naar de 7$. Niveau is echt niet zo veel hoger.

Zelf hanteer ik als brm 50 buyins hoger niveau move up en 50 buyins lager niveau move down. Speel momenteel nog de 7 $ maar hoop binnen een maandje of zo toch up te moven naar de 15 $.
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
      Ja heb je helemaal gelijk in, Thanks.
      Laat ze in het vervolg wel achterwege, hoe lekker ze ook zijn.

Maingame is atm 3.50 fifty's
      Bevalt goed.

Net een sessie van 20 tafels. 12BI up. Lekker tight in Early fase, double spots zoeken en dan tafel aanstampen. Midden fase lekker gaan stelen. en Late fase veel shoven. FE heel belangrijk. Bigstack op de bubble bijna atc shove.

Edit: Je lijkt zowel mijn privecoach :s_biggrin:
      Haha, das mijn job he, mensen proberen te helpen, en te wijzen op foutjes. Vaak is een spiegel voorhouden al genoeg.
      Ik ben trouwens wel stuk goedkoper als een prive coach :D
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Zo goed als het gister ging bij de 3.50(12 BI up), zo slecht ging het vandaag. Nogal carddead. iets van 10 BI down. Maar we gaan gewoon verder. Volgende sessie word gestart.
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Nog nooit zoiets meegemaakt als vandaag!

Sessie van 20 tafels 45mans opgestart. Mix van 3.50 en 1.50.
      Startroll= 220
      Einde= 442

Van de 20 toernooien, 12itm.

Wou dat ik HEM had. Dit moet een zieke ROI hebben opgeleverd.
      Denk dat ik me hierop maar ga concentreren. Weet natuurlijk wel, dat dit nooit meer gaat lukken. Evenveel beats uitgedeeld dan dat ik normaal in 1 week zelf krijg.

* close the doors, so that the hotrun cant leave *
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Je kunt HEM toch gewoon installeren en 15 dagen gratis gebruiken?
      Of heb je die er al opzitten?