BOD 100K gtd is deze week 2X dus 200Kgtd

• boschman123
      boschman123
      Bronze
      stars is met een zomeractie bezig om mensen aan de tafels te krijgen en uit de zon, daardoor zijn sommige prijzenpotten verdubbeld. zelfs aan de cashtafel kan er een popupje komen die je verteld dat je de gewonnen pot nog eens als extraatje krijgt. tis me al twee keer overkomen (helaas kleine potjes maar laten we geen gegeven paard in de mond kijken tenzij de MKZ crisis weer heerst).

MAAR wat betekend dit voor ons??? nou nou

nou dat de 100K gtd deze week de 200Kgtd wordt...
      wat zeggen we dan??? LEKKERRRRRR

de eerste prijs is dus geen schamele 25000 dollar of zoiets maar een aantrekkelijke 50000...LEKKERRRRR

en als je meespeelt heb je een grotere kans om dit te winnen dan die 25miljoen in de staatsloterij van vorige week. kheb gehoord dat de winnaar daarvan een oude oma is die al jaren thuis ziek op bed ligt en dat haar buren nu opeens wel langskomen om te kijken hoe het met haar is...

kzie jullie allemaal hopelijk as in de 200Kgtd
  • 6 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door boschman123
      stars is met een zomeractie bezig om mensen aan de tafels te krijgen en uit de zon, daardoor zijn sommige prijzenpotten verdubbeld. zelfs aan de cashtafel kan er een popupje komen die je verteld dat je de gewonnen pot nog eens als extraatje krijgt. tis me al twee keer overkomen (helaas kleine potjes maar laten we geen gegeven paard in de mond kijken tenzij de MKZ crisis weer heerst).

MAAR wat betekend dit voor ons??? nou nou

nou dat de 100K gtd deze week de 200Kgtd wordt...
      wat zeggen we dan??? LEKKERRRRRR

de eerste prijs is dus geen schamele 25000 dollar of zoiets maar een aantrekkelijke 50000...LEKKERRRRR

en als je meespeelt heb je een grotere kans om dit te winnen dan die 25miljoen in de staatsloterij van vorige week. kheb gehoord dat de winnaar daarvan een oude oma is die al jaren thuis ziek op bed ligt en dat haar buren nu opeens wel langskomen om te kijken hoe het met haar is...

kzie jullie allemaal hopelijk as in de 200Kgtd
      wrong dan let jij niet op :D
      normaal is de prijzenpot al 200k en dat blijft dus nu zo.
      Dus de 1e prijs blijft maar 25k

Ik snap niet dat mensen niet inzien dat die actie voor pokerstars eigenlijk weinig uitmaakt omdat de toernooien normaal toch al geen overlay hebben
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      hmmpff

het spijt me om toe te geven maar je hebt gelijk. sr voor de dooie mus
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      nice try :D

maar inderdaad voorde 100K maakt het niet zoveel uit. maar er zullen ongetwijfeld wel toernooien zijn waar normaal gesproken niet perse de dubbele GTD prizepool bereikt wordt. "probleem" is dat juist naar die toernooien extra mensen komen waardoor nu de dubbele prizepool ook met gemak gehaald wordt, wat dat betreft een beetje zinloze promo :D
    • boschman123
      boschman123
      Bronze
      ja, zat ook al aan de sunday million van vanavond te denken. die is dus nu ook 2X. vorige week speelden er 7131 players. dus haalde stars hun geld der ook weer uit, nu met 2M verwacht ik weer meer spelers erbij... maar of er 10000 spelers zullen komen???
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      die komen, speel dan de sunday warm up, daarin gaan ze de 5000 niet halen ;)
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Het is stars, je weet het echt niet.