Reloadbonus van 100% tot $150 in mei

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Bij 888poker kun je in mei profiteren van een reload van van 100% tot $150! Hieronder vind je de details van de bonus:

• reloadbonus van 100% tot $150
      • 90 dagen om vrij te spelen
      • Voor iedere 10 punten speel je $1 van de bonus vrij (dit komt overeen met 20% extra rakeback)
      • Code: SPRING150

$10.000 depositors freeroll
      Wanneer je er snel bij bent profiteer je als PokerStrateeg dubbel! Als je namelijk voor 08-05 01:59 uur een storting maakt van minimaal $10, krijg je naast de bonus namelijk ook een ticket voor onze $10.000 depositors freeroll van komende zondag

Veel succes in mei bij 888poker
  • 6 antwoorden
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      extra rakeback? is hier rakeback voor dan?
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PrimaMike
      extra rakeback? is hier rakeback voor dan?
      Hopelijk begrijp ik je vraag juist:

Als je het bedrag dat je moet raken om de bonus vrij te spelen vergelijkt met het bedrag dat je daadwerkelijk vrijspeelt, kom je uit op ongeveer 20% rakeback.

Maar het heeft niks met een lifetime rakeback deal te maken.
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      ja dat was inderdaad mijn vraag, ik begreep de vraag verkeerd door 'extra' rakeback. alsof er een soort normale rakeback ook voor is (zoals bijvoorbeeld bij full tilt het geval is/was) dat zou het echt ideaal maken om te spelen!

maar goed, de grote hoeveelheid vis daar maakt ook een hoop goed hehe, gister wat 8+0.80 gespeeld, maar ik heb echt mijn ogen uitgekeken!! early callen zo veeel te veel, meeste mensen draaien daar 40/10 en postflop gaan ze broke op 2nd pair of worse. En late callen veel villains veeeeel te weinig.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Mike,

Het kan inderdaad een beetje verwarrend zijn zoals het opgeschreven is. Zoals DeKuip echter al aangaf bedoelen we er mee dat het gelijk staat aan 20% rakeback.

Dit komt dan bovenop de voordelen van het VIP-systeem. Bij 888poker krijg je namelijk geen vaste rakeback, maar verzamel je VIP-punten die je daarna in de shop kunt omwisselen voor geld, bonussen of electronica etc. Dit is dus eigenlijk ook gewoon een vorm van rakeback, al verschilt die iets van de manier waarop het bij FTP gaat.
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      oke ik snap het :)

ja bij FTP zit er nog een heel ingewikkeld verhaal van gross rake achter.

is er trouwens een plaats waar je een mooi overzicht kunt krijgen van de rakeback per site?

en in het geval van VIP bonussen iets dat het omgerekende % ongeveer is?

Ik vraag me af waar ik het best kan spelen als ik bij Full Tilt ongeveer silverstar was in verband met de rakeback.

---------------------------------------------
      [I]edit[/i]
      sorry als ik offtopic ben hier eigenlijk. Misschien hoort dit ergens anders thuis.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      [quote]Oorspronkelijk gepost door PrimaMike
      oke ik snap het :)

ja bij FTP zit er nog een heel ingewikkeld verhaal van gross rake achter.

is er trouwens een plaats waar je een mooi overzicht kunt krijgen van de rakeback per site?

en in het geval van VIP bonussen iets dat het omgerekende % ongeveer is?

Ik vraag me af waar ik het best kan spelen als ik bij Full Tilt ongeveer silverstar was in verband met de rakeback.

---------------------------------------------
      [I]edit[/i]
      sorry als ik offtopic ben hier eigenlijk. Misschien hoort dit ergens anders thuis.[/quote]PS mag dat niet doen. Als een room rakeback aanbied dan staat dat er wel bij at homepage anders staat er VIP ;)