Waar zijn er tegenwoordig nog full ring tafels?

• pollentier
      pollentier
      Bronze
      Hoi, ik speel al een tijdje PLO, maar ik ben veel te tight.
      Ik heb het boek 'Pot Limit Omaha Poker: the big play strategy' van Hwang (ofzo) gelezen, maar hij zegt zelf in een interview dat dat eigenlijk te tight is om 6max te spelen.

Maar op Full Tilt bestaan er amper Full Ring tafels en op Stars mag ik straks op die ***** .be site gaan spelen...

Ik ben van plan om heeeeeel laag te beginnen ( met 50$ ofzo op 0.01/0.02). Op 888poker zijn daarvan 6 tafeltjes tijdens de piekuren.

Zijn er nog sites die Full Ring aanbieden? Desnoods speel ik op 2 clients tegelijk...moest het op een site zijn die ik ng niet heb staan, dus die ik nog kan linken met PokerStrategy zou dat natuurlijk mooi meegenomen zijn

grtz
  • 3 antwoorden
    • kat135
      kat135
      Bronze
      Ik ben sinds dat Full Tilt offline is gegaan ook PLO full ring beginnen spelen.

Mijn hele bankroll stond op Full Tilt, behalve 12$ die ik nog had op europoker.

Ik speel daar PLO fullring, maar de laagste tafels daar zijn 0.10$/0.10$ en er zijn ook max 6 full ring tafels.

Ik heb ondertussen wel van mijn 12$, 75$ gemaakt en ben ook op zoek naar een site waar lage limieten PLO full ring te vinden zijn. Maar ik vrees dat de enige site Pokerstars is.
    • SUKIT
      SUKIT
      Bronze
      PKR has 4NL PL full ring Omaha (Hi-low) tables. Will warn you, level of play will get you tilted sooner or later.
    • SUKIT
      SUKIT
      Bronze
      PKR has 4NL PL full ring Omaha (Hi-low) tables. Will warn you, level of play will get you tilted sooner or later.
      Ow and traffic is low , 1 table of both at best.