Ben ik echt zo slecht ? Video

• 20 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      wat is je sample size van die -8bb/100?
      heb het ook al gehad, een goede sample size is minstens 20k handen, SSS is nu eenmaal erg swingy

groeten
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      3000 handen... Echt niet veel dus. Maar wel jammer dat mijn mogelijke downswing net bij mijn start hier voorkomt.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Downswings zijn altijd jammer :)
      wees blij dat het op de lage limieten voorkomt!
      Het zal natuurlijk ook niet allemaal downswing zijn aangezien je beginner bent maar je post handen en doet veel moeite dus je zal er wel uitkomen :)
      speel je op mansion?
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Ja, en daar heb ik denk ik spijt van. Punten gaan zo traag, op andere sites veel sneller heb ik het gevoel. Snap niet erg goed waarom PS het aan beginners aanraad, misschien omdat ze bij MP de beste deal hebben?
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Mansion is een goeie site voor te SSS, veel fish en 10handed tafels, je strategypoints gaan ook goed vooruit in vergelijking met FT en pokerstars

groeten
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Op het Engelse forum zag ik dat weer iemand die op een weekje op Partypoker zijn bonus had vrijgespeeld, dat zie ik me echt nog niet doen.
      FT en PS zijn denk ik echt wel gevorderde sites.
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Bij mij was met 10.000 handjes op nl10 de $50 startgeld vastgezet op partypoker, bij nog eens 20.000 extra handjes zal ik de $100 extra bonus krijgen verwacht ik. Als je vergelijkingsmateriaal wilt.
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Weet het niet per handjes, maar na 15 uur spelen aan 6-9 tafels heb ik zo'n 90 points, moet er 1500 hebben... Ruw geschat 225 uur. Das echt wel veel.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      je vergeet dat je limieten omhoog kan :)

groeten
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Ja maar zoals ik nu bezig ben :( Ach we zien wel... Hoop gewoon dat ik eerst terug mijn 50$ kan halen.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Zeker FL eens overwegen, imo gemakkelijker om mee te beginnen dan SSS.
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Ach het was gewoon een simpele downswing ! Heb men startkapitaal vandaag terugverdiend!
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      4.45 AQo: raise ik iets meer preflop omdat ik oop ben, dus ~80 cnt. Waarschijnlijk push ik hier preflop, omdat 80 cnt zo'n groot deel van mijn stack is, en ik denk dat slechtere handen zullen callen.
      7.05 AKs: NH
      9.30 QKo: raise ik meer preflop (naar 0.60$) omdat ik oop ben. Dan push ik vervolgens de flop voor ~potsized. As played, speel ik ook zo postflop,
      13.15 AJs: nh

Ps: of het een downswing is maakt niks uit. Er is geen excuus om niet aan je spel te blijven werken. Post handen, en ga naar coachings, en de winst zal snel groeien.
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Helemaalnicks

Enorm bedankt voor de moeite die je hebt genomen! Ondertussen ben ik 5$ in het groen komen te staan, dus ik denk dat mijn inspanningen op het forum zijn vruchten beginnen af te werpen. Bedankt voor de steun en ook succes gewenst bij jou aan de tafels ;)
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Ik ga ook je video even kijken, even Cup-a-soup pakken ;)
      [edit]

4:45 , Ik zou All-In pushen sinds er 3 limpers zijn en je Pot committed bent als aggressor Post-Flop. Je kan ook gewoon raisen naar 7BB maar je hebt meer FE met je AQo als je pushed. Vooral als je OOP bent zoals Nicks aangaf.

Sinds Mansion een vrij Loose image heeft als Platform moet je wel veel notes noteren van plays die villains maken. Bijvoorbeeld 08:30 linksboven, die Charles115 limped vanuit MP1 - met wat later blijkt - A2o.
      Opponent bet out op de flop & turn waarnaar hij called, river checked opponent waarin hij het iniatief overneemt met 'Air' om vervolgens gecalled te worden door opponent die de pot wint.

Zulke dingen (Limps from MP1 with Ax, WTS with Air,Callingstation?) zou ik noteren bij hem. Het werkt alleen maar in jouw voordeel en zoveel tijd kost het niet ;)

Je 2de hand was goed gespeeld, no comments daarop.

Wat Nicks zei is een beetje advanced play maar het is wel de beste optie die je hebt.
      Nevertheless ik geef even feedback op je play in dat filmpje:
      PreFlop raise: OK
      PostFlop C-bet met 2 overkaarten & een FD (=14 outs en dat is dus ene monsterdraw) = OK

Alhoewel je hier nu al voor kan kiezen om te pushen omdat je op Turn automatisch pot committed bent.

Turn: Waarom check je? Je moet deze draw spelen als een made hand sinds jij de aggressor bent. Dus je zou hier moeten pushen met je hele stack gebaseerd omdat je stack 7BB is tegenover de POT die 26BB heeft, an easy push als je kijkt naar de equity die je hebt om de pot te winnen tegenover je outs (3.7:1 met je 14 outs die een equity geeft van 2.5:1)

Ook is de 2nd barrel theorie hier van toepassing gebaseerd op de Fold Equity.

14:00 linksboven, Meneer Jackazz90 overbets de pot met zn flushdraw. Overbetten in de trend van dat ie zijn opponent meteen all-in zet. Hier zou ik een note van maken.

At the same time zou ik rechtsboven rebuyen naar 20BB sinds je de komende blinds gaat betalen. Ik rebuy altijd nadat ik 1.5BB hebt betaald en mn stack rond de 16BB is.

Ik zou je niet te druk maken over je play, gewoon doorspelen tot 10k of zelfs 20k handen en dan weer evalueren.
      Tot die tijd: Kijk video's (Ik vind die niet echt nuttig door het Engels), Coachings, Sample Hands, zelf-analyse, eventueel meekijken bij een andere SSS speler via TeamViewer (Je mag bij mij meekijken evt. ;) ) & studeer de articles.

Succes & I hope this makes sense!
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Hey Gerv

Ik ben je echt enorm dankbaar voor deze post, echt leuk hoe je alles uitgebreid bespreekt. Mijn dank hiervoor! Je post is erg duidelijk en echt vragen heb ik hierover niet.

Kan je me echter iets meer vertellen over teamviewer ? Dit lijkt me namelijk een geweldige optie!
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      http://teamviewer.com/index.aspx

Je kan dan Peer-2-Peer met elkaar connecten zodat ik of jouw bureaublad kan of jij de mijne.
      Overige optie's die je uit moet zetten is dat ik je bureaublad kan controllen enzo.
      Zo kan je live zien wat ik doe of wat jij doet. Dit is vrij handig want dan kan je ook live discussiëren over handen of uitleg vragen.

No problemo ;) Je bent op de goede weg dus ik heb vertrouwen in je
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Gerv

Ik heb het programma eens bekeken en het ziet er werkelijk fantastisch uit, de mogelijkheden zijn eindeloos. Vertel het me maar wanneer je tijd hebt :D
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
    • 1
    • 2