m4cs3th reloading his guns

• m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Aangezien ik binnenkort eindelijk wat TAF-geld uitgekeerd krijg wil ik dit gaan gebruiken voor een herstart van mijn Poker-carriere. Ik verwacht hiermee over een week te kunnen beginnen.

Zonder plan zou het gewoon weer gewoon geld door de plee spoelen zijn en daar wil ik voor eens en altijd mee afrekenen.
      Vooral BRM nam ik niet altijd even serieus maar het kwartje is dan na 3/4 jaar eindelijk gevallen.... zonder BRM ga je toch echt broke ook al heb je af en toe een hot run.

Maar goed... waarmee ga ik dan die nieuwe start doen? Ik zuig vooralsnog op lange termijn in cashgames en de game die ik redelijk beat, FL, is bijna nooit beschikbaar in SNG's omdat iedereen NLH en Omaha speelt.
      Vooral na de veranderingen op SNG-gebied zijn er nog minder spelers actief dus dat wordt hem niet.

Toch wil ik toernooivormen spelen... en waar kan ik dan toch beter beginnen dan bij de laagste SNG's (NLH, 1 tafel, 9max).
      Ik heb deze nooit serieus qua volume gespeeld dus dit zal dan maar een eerste keer moeten worden.

Ik wil het volgende stappenplan volgen mbv de 2% regel (BI ex rake):

[] $1.15 9-mans turbo (spelen vanaf $50)
      [] $3.32 9-mans turbo (spelen vanaf $150.-)
      [] $5.43 9-mans turbo (spelen vanaf $250)
      [] $10.85 9-mans turbo (spelen vanaf $500)
      [] $21.70 9-mans turbo (spelen vanaf $1000.-)
      [] $32.55 9-mans turbo (spelen vanaf $1500.-)

Indien ik onder een drempel kom schakel ik terug naar een lager niveau en bij een bad run van 5-10 OTM achter elkaar of een tiltsessie ff een flinke pauze inlassen (als dat maar goed gaat!!!!).

Leaderboards/Battle of the Planets

Het idee is ook dat ik naast het grinden van SNG's ook probeer de leaderboards te bestormen.... eerste plek is leuk om te ambieren maar vooralsnog wil ik een plaatsing in de top 100 van de low orbit en high orbit behalen.
      Dit is me nog nooit eerder gelukt maar ben van plan dit met dit stappenplan te bereiken.

MTT's

Uiteraard wil ik ook af een toe een MTT spelen maar dat zullen er een stuk minder zijn dan vorige keer. Tevens zal ik deze volgens BRM gaan doen (ja ja!!! BRM BRM BRM... spread the word!), door satelites te gaan doen of me laten staken door een forumlid/forumleden indien ik iets hoger wil inzetten.

Tweelingen-challenge

Terwijl ik bezig ben met het samenstellen van een nieuw blog wil ik tevens proberen mee te dingen in de bounty op Tweelingen en de mooie prijzenpot.
      Naast dat het een bankroll-boost kan geven hoop ik er veel van op te steken. Je krijgt niet vaak de kans tegen experts te spelen.
      En doe ik niet mee omdat er iemand anders is die een veel leuker blog of meer fanboys heeft of simpelweg omdat mijn blog niet aan de voorwaarden voldoet dan kom ik wel een keer in HU tegen tweelingen wanneer ik zelf wellicht black member ben geworden ben of rolled ben voor zijn stakes :) .
      Ik prik er geen datum aan vast want het is waarschijnlijk dat ik dan al in een bejaardentehuis zit en iemand anders mijn kwijl aan het wegvegen is.

Slotwoord in dit nieuwe verhaal

Het is belangrijk gefocussed te zijn... door allemaal zaken op privegebied was dat niet het geval. Ik was ook niet evenwichtig en speelde eigenlijk gewoon veels te veel. Dus... minder pokeren maar wel beter is denk ik de sleutel.

Ook BRM is belangrijk... misschien wel het belangrijkst van allemaal. Ik las dat er hier sommigen zijn die nooit broke zijn gegaan maar wel begonnen zijn op ultralage limieten. Daar wil ik eindelijk lering uit trekken.

Wish me luck ... want zelfs met een perfecte mindset en een superstrategie moet je ook die factor een (klein) beetje mee hebben.
  • 80 antwoorden