Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Nl50: AA met 30BB

• Herseel
      Herseel
      Silver
      Wat doe ik?
      Geen stats. Ik vond hem wel vrij loose spelen (voor wat mijn reads waard zijn)

Poker Room skin
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.25/$0.50
      9 players
      Converter

Stack sizes:
      UTG: $45.20
      UTG+1: $20.44
      Hero: $15.75
      MP2: $16.94
      MP3: $39.19
      CO: $42.90
      Button: $78.48
      SB: $125.02
      BB: $9.75

Pre-flop: (9 players) Hero is MP1 with A:club: A:diamond:
      2 folds, [color:#cc0000]Hero raises to $2[/color], 4 folds, SB calls, BB folds.

Flop: Q:diamond: 5:spade: Q:spade: ($4.5, 2 players)
      SB checks, [color:#cc0000]Hero bets $3.25[/color], SB calls.

Turn: 5:club: ($11, 2 players)
      SB checks, Hero???
  • 4 antwoorden
    • Daaromniet
      Daaromniet
      Bronze
      Check fold vanaf nu volgens mij. zeker als je nog geen stats of reads hebbt. denk dat hij je gecalled heeft met een A-Q of K-Q die hij niet kon wegleggen.
      Flush is ook mogelijk, zeker als hij loose speelt. Ik vind het bord toch te gevaarlijk en zou gewoon check fold verder gaan.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Zou hier broke gaan. Je hebt nog iets minder dan een potsize bet en ik zou dus de turn pushen.
      AQ/KQ is niet het enige dat hij zo kan spelen. Een PP of een draw callt je flopbet ook. Als hij een Q heeft is het een cooler, voor mij is dit een instapush.
    • Herseel
      Herseel
      Silver
      Ik ging voor check behind. Met een A op de river en SB (AKo) die zo vriendelijk was om $10 naar het midden te schuiven (en daarna ws enigszins teleurgesteld mijn raise naar $10.5 moest callen) had deze hand voor mij wel een goede afloop.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Een check behind op de turn is een andere lijn die je kan nemen. Zolang je hem maar niet fold op de river.