Mijn SSS stats

• Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Aangezien ik maar geen winst maak en nu met 19$ verlies sukkel, heb ik besloten mijn stats even te geven en hopen dat jullie er commentaar of opmerkingen bij hebben...

Hou je niet in, vertel me gewoon wat ik verkeerd doe.
  • 6 antwoorden
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      3k handen is geen goede samplesize. Sowieso kan je obv stats geen leaks vinden. Je moet dan individuele handen bekijken (en evt posten).

Kan dus niet echt iets aanwijzen. Vraag me alleen af of "fold 3b" is wanneer jezelf raist en iemand anders reraist. Of is het wanneer er 2 bets zijn gemaakt.
      Als het optie 1 is, dan is het aan de hoge kant (voor m'n gevoel). Vaak ben je al committed en kan je obv stack:raise pushen. Maar daarvoor moet je de individuele handen doorlopen.
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Ik denk dat het het eerste is. Als ik 99 en AJ raise komt het wel eens voor dat mijn stackratio hoger is dan 1:2.5, waardoor ik dus moet folden, hoewel ik me afvraag of dit op NL10 wel het meest profijtelijke is.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Ruleza
      Ik denk dat het het eerste is. Als ik 99 en AJ raise komt het wel eens voor dat mijn stackratio hoger is dan 1:2.5, waardoor ik dus moet folden, hoewel ik me afvraag of dit op NL10 wel het meest profijtelijke is.
      daar kan je zeker van zijn ;)
      SSS is ontwikkeld voor microstakes dus :)
      Het kan dat je VP$IP beetje laag is maar dit lijkt me door de kleine sample size te komen
      groeten
    • wafelenbak
      wafelenbak
      Bronze
      off-topic: Met welk programma heb je die stats gegenereerd? En is dit freeware?
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wafelenbak
      off-topic: Met welk programma heb je die stats gegenereerd? En is dit freeware?
      pokertracker 3 lijkt me,
      free trial van 60dagen, anders 90$ denkik

groeten
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Of op google even torrenten, maar daarover moet je mij niet aanspreken ;)