$1.20 SNG , fout gespeeld of?

• Erdnase26
      Erdnase26
      Bronze
      Beste allemaal,

Hoe heb ik deze hand gespeeld? Ik probeerde voor value te betten zodat ik alles op de river erin kon rammen, de riverkaart was een zeer slechte kaart voor me. Had ik dit echter kunnen voorkomen door meer te betten ofzo?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Play hand

$40/$80 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP2:
      $1135.00
      MP3:
      $2565.00
      CO:
      $1200.00
      BU:
      $835.00
      SB:
      $3810.00
      BB (Hero):
      $1370.00
      UTG2:
      $780.00
      MP1:
      $1805.00

Preflop: Hero is BB with 7, Q.
      3 folds, MP3 calls $80.00, 2 folds, SB calls $40.00, Hero checks.

Flop: ($240) Q, 2, Q (3 players)
      SB checks, Hero bets $235.00, MP3 calls $235.00, SB folds.

Turn: ($710) A (2 players)
      Hero bets $500.00, MP3 calls $500.00.

River: ($1710) K (2 players)
      Hero raises to $555.00, MP3 calls $555.00.

Final Pot: $2820.

hij had three en five of spades voor een flush en won de pot, mij uit het toernooi schoppende

Bij voorbaat dank voor jullie adviezen.
  • 4 antwoorden
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      villian calt preflop ,dus zal waarschijnlijk geen monster hebben. je betsize op de flop vind ik prima, maar op de turn had ik met 2 flushdraws alles erin gegooid.als hij op een draw zit mag hij er duur voor betalen.
    • Erdnase26
      Erdnase26
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
      villian calt preflop ,dus zal waarschijnlijk geen monster hebben. je betsize op de flop vind ik prima, maar op de turn had ik met 2 flushdraws alles erin gegooid.als hij op een draw zit mag hij er duur voor betalen.
      2/2 had ie waarschijnlijk hetzelfde gespeeld. Ik vond zelf wel al dat ik hem er voor liet betalen. Waarschijnlijk kon turn bet hoger dan 500? Anderzijds, ik was sowieso al van plan om alles erin te sodemieteren dus misschien kon ik dit beter op de turn al doen inderdaad. Anderzijds.. dan fold ie.. Je wil hem toch niet laten folden op basis van een draw? Hij moet er juist voor betalen,
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Ik had dezelfde betsizing aangenomen. Je krijgt nu max value uit lagere made hands en draws.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Ik was wat handbeoordelingen aan het doorlezen, maar is deze river niet een c/f. Ik zie niet in wat je beat.

Zijn callingrange op de flop: flushdraw/pocket pairs/

turn: A high voor villian zijn pockets meestal scarecard. Toch called hij heel stevige bet. Ik zet hem hier eigenlijk altijd op :spade: -flushdraw/22/Q's

Op river komt de draw aan en heeft hij je eigenlijk quasi altijd beat. Af en toe misschien splitpot tegen QJ/QTs of win tegen JJ/TT die hij niet kon wegleggen.

Valuebetten op river lijkt mij uitgesloten en bluffbets om hem van splitpot af te krijgen zie ik ook niet lukken. Dus zoiezo al beter om te checken.

Welke handen kan hij hier eventueel dan bluffen. Missed draws zijn er eigenlijk niet. Of het moet al zieke float zijn van Jc9c op de flop en zie zelden villians die inzien dat ze hun JJ/TT hier best omzetten in een bluff.

River dus best c/f