NL10 AKs UTG+1

• BrightNet
      BrightNet
      Bronze
      Poker Room skin
      No Limit Holdem Ring game
      Blinds: $0.05/$0.10
      8 players
      Converter

Pre-flop: (8 players) Hero is UTG+1 with K A
      UTG folds, Hero raises to $0.4, MP1 folds, MP2 calls, CO calls, 2 folds, BB calls.

Flop: :10c 2 2 ($1.65, 4 players)
      BB checks, Hero bets $1, MP2 raises to $4, CO folds, BB calls, Hero folds.

Turn: Q ($10.65, 2 players)
      BB checks, MP2 is all-in $6.43, BB calls all-in $5.6.
      Uncalled bets: $0.83 returned to MP2.

River: 6 ($9.82, 0 player + 2 all-in - Main pot: $10.65)

Results:
      Final pot: $9.82

Volgens mij was de preflop raise goed, was de c-bet op de flop wel verstandig of was die te laag?
  • 3 antwoorden
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      de grootte vind ik opzich goed. je kan er wat in varieren 1,10 is denk ik iets mooier.

of je moet cbetten is de vraag.

er zit 1 villain achter en 1 voor je.

het is een optie maar de flop is heel droog. dus je cbet gaat of de pot oppikken hier of je verliest de hand.

ik zou het laten afhangen van hoe graag jij hier AK uit positie wilt spelen.
    • HoofdVogel
      HoofdVogel
      Bronze
      UTG cbet ik bijna altijd, grootte van cbet beter 1.20$ i.v.m. T:club: 2 :club:
      uiteraard moet je hier folden op z'n raise
    • Timor83
      Timor83
      Bronze
      Nh. Op een dergelijk droog bord is het niet waarschijnlijk dat Villains hier iets gehit hebben dus een cbet is nog steeds +EV. Je hoeft hem echter niet groter te maken wegens de droogte van de flop. Villains zullen hier, op een flushdraw na, vrij straightforward spelen: wanneer ze callen hebben ze hoogstwss een pocketpair dat ze niet meteen zullen folden, wanneer ze gemist hebben met overcards of andere suited connectors zullen ze folden.