vraagje deposit bonus

• bonte007
      bonte007
      Bronze
      hello

sinds een paar jaar geleden ben ik online beginnen pokeren via deze site.
      in het begin pokerde ik op partypoker, maar op aanraden van een maat van me ben ik overgeschakeld op fulltilt (vooral omdat er meer tornooien waren, maar je betaalt ook minder aan de site om sng's te spelen)

Maar de voorbije tijd bedacth ik mij dat ik veel winstgevender pokerde op party poker dan op fulltilt, bijkomend dat ik op mn full tilt account geen strategy points verdien, waardoor ik hier nog enkel mn bronzen status heb, en de artiekels niet meer kan lezen/video's bekijken/...

ik was er kortom dus aan aan het denken om terug te veranderen, eventueel naar partypoker.

ik heb op partypoker nooit zelf een storting gemaakt, maar enkel met die 50$ van deze site gespeeld, en hierna al mn geld er afgehaald.
      stel nu dat ik nu een storting maak, kan ik dan nog mijn first deposit bonus claimen, en evt wat extra geld op mn account krijgen?? of zal dit niet lukken en schakel ik best over naar een andere site??

zoja; kan iemand mij een goeie site aanraden? speel voornamelijk sng's, af en toe wat tornooitjes. ik zou toch minstens 4sng's tegelijk willen kunnen spelen zonder al te lang te moeten wachten
      niveau moet niet al te hoog zodat ik lekker wat kan winnen (ligt het ana mij of is full tilt hoger niveau dan partypoker? of is mijn stijl gewoon veranderd zodat ik minder win?)

thx alvast voor een lezende en antwoordend persoon:)

grtz
  • 9 antwoorden
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Zou niet weten hoe het zit op partypoker. Je had je thread in het party poker (onder pokerrooms) forum moet aanmaken.

Ik weet wel dat Ongame erg op partypoker lijkt op gebied van SNGs. Er zijn ook nog eens verschillende skins dus je kan meerdere bonussen vrijspelen. Er is wel veel minder volk, maar 4 SNGs is echt ez om te krijgen daar. Als je echt 12+ tabled kan je daar echter niet terecht. Max 8 tafels is daar te doen.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Staat ie goed toch? :p

Voor zover ik weet kun je inderdaad op PartyPoker nog je first-deposit bonus gaan vrijspelen.
      Alle andere sites die je hier vindt voldoen bijna allemaal aan je eisen.

Volg goed de instructies als je ergens stort zodat je je FDB goed krijgt.

Veel succes & als er nog vragen zijn, ga maar los!
    • bonte007
      bonte007
      Bronze
      oh thx
      ondertussen kreeg ik een brief in de bus dat partypoker me 10$ schenkt
      nog ff wachten met mn hele bankroll over te zetten en eens kijken wat ik voor de moment nog van party poker vindt
      van die 10 al ff snel 16$ gemaakt op tafels van 2/4cent
      lang geleden maar gaat wel makkelijk (kwartiertje gespeeld ofzo)
      eens ik 18$ heb kan ik me inkopen voor 3sng's van 6$
      en eens ik die win kan ik volop beginnen spelen!:)
      dan kan ik eindelijk ms trug wat artiekels lezen op de site hier
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Leuke BRM zal wel lukken zo :P
    • bonte007
      bonte007
      Bronze
      hmmmm, ik weet toch zo niet of pp zulke goeie keuze is..
      heb al een kleine 20$ en probeer wat sng's te spelen
      twee om te beginnen, maar eum, na zo'n 10 min op 2 tafels te zitten is er nog maar 1 iemand bij komen zitten, aan 1 tafel.
      (ok, net nog een tweede)
      hopelijk is dit toevallig, ofwel worden hier niet veel sng's meer gespeeld
    • bonte007
      bonte007
      Bronze
      ik word alvast zot van party poker
      raises worden totaal niet gerespecteerd, en er is altijd wel een caller die een goeie hand maakt.
      zelf minraisen ze allemaal, maar ook reraises worden vlot gecalld.
      net een aantal sng's verloren door zulke toestanden..
      (vb net raise gemaakt in late positie met AcKc, ervoor was 1 limper, die callt mn raise dan ook, hij heeft Q5. ik flop een aas, hij Q5.... ik eruit dus)

maar ok, ik ben nog in 1 sng, en heb daarna nog zo'n 9$, hopelijk geen bad beats maar welverdiende winst hiermee!
      als ik trug op 0 kom blijf ik gewoon bij fulltilt!!
    • bonte007
      bonte007
      Bronze
      daar begint een mens toch van te tilten hoor...
      had verdomme 8000 chips (denk dat er zon 20000 in totaal zijn in een sng bij pp) en we waren nog met 6-7man (dus supergoed bezig)
      maar komop echt

ik raise AQ op de button, BB calt met A10
      flop is QJ en iets laags
      dus ik maaak een raise van 2/3pot
      kerel callt, turn geeft een aas, hij bet 1BB, ik push all in, hij callt
      river is een fkn koning, ik verlies een groot deel van mijn superstack

paar handen later: ikke AK op button, zelfde kerel callt, dit keer met Q3
      ik flop top pair, hij een midpair ofzo, hij bet, ik raise (denk zelfs direct all in, niet zeker) en hij maakt een fkn 2paar op de turn

en nét ga ik all in met AK (nog 12BB ofzo over), gecallt door JJ
      ik flop een K, maar uiteraard rivert de caller nog een J

geen interessante post mss, maar vind het serieus onterecht allemaal en ben echt wat aant tilten, maar ben nog niet helemaal uit de sng

haha, verdrievoudig net mn 2 overblijvende BB door met A3 suited preflop all in te gaan tegen AK, en quads te maken... de slechtste handen blijven volop winnen hier

ondertussen maakte ik toch even écht nog wel kans om toch uitbetaald te worden.
      maar uiteraard ga ik eruit door met mn 66 all in tegaan en gecallt te worden door K2...

eigenlijk hoort dit niet meer echt bij dit topic, zal het int vervolg hier niet meer zetten.

mijn overblijvende 9$ wordt morgen pas mee gespeeld, misschien 3 3$ sng's ofwel gewoon 9$ in een cash game pompen.

grtz
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Mja of je stopt met huilen en pas je je gewoon aan.

Als je dit doet zijn de spelers waar je nu tegen speelt heeeeel winstgevend.
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      Meer dan voldoende traffic op de sng van partypoker!