Top 100 Uitbetaling

• Joene86
      Joene86
      Bronze
      Hallo,

Ik heb $50 ontvangen voor de top 100 uitbetaling, maar ik zag dat ik dat alleen kan overmaken naar Partypoker & Titan poker.

Nu het probleem dat ik daar allebei al een account heb, die niet gekoppeld is aan Pokerstrategy.

Is hier een oplossing voor??

groeten
  • 5 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi,

hiervoor kun je het beste even een ticket aanmaken voor onze support afdeling.
      dat kun je HIER doen. (in het engels).
      geef hierbij ook even je accountnames aan. Je Titan account kan misschien alsnog aan pokerstrategy gekoppeld worden. Wanneer dit niet mogelijk is, zul je op een andere manier verder geholpen worden, zodat je iniedergeval je geld zult ontvangen.
    • skimon
      skimon
      Bronze
      Is er ook een uitbetaling voor de top 100 van elke community apart ? Ik vind hier niets over terug...
      Of is dit een andere top 100 dan de ranking ?
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      ik dach dat het om de uitbetaling van de summer frenzy ging?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door viewer88
      ik dach dat het om de uitbetaling van de summer frenzy ging?
      inderdaad, dit is de uitbetaling van de summerfrenzy. in dit geval is het header "top100" eenbeetje vreemd.
    • roycus
      roycus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Joene86
      Hallo,

Ik heb $50 ontvangen voor de top 100 uitbetaling, maar ik zag dat ik dat alleen kan overmaken naar Partypoker & Titan poker.

Nu het probleem dat ik daar allebei al een account heb, die niet gekoppeld is aan Pokerstrategy.

Is hier een oplossing voor??

groeten
      Titan is niet gekoppeld aan mijn PS account. Wel is mijn login name bekend bij PS.
      Ik klikte iets te snel om uit te betalen naar Titan. Maar een week later stond het er wel op. Dus ik denk, dat je wel geld kan ontvangen daar, mits je Titangegevens hier bij PS bekend zijn :)