Aerynn in da forum

• Aerynn
      Aerynn
      Bronze
      Howdie,

Ik ben Aerynn (Erren), binnenkort 28, mannelijk en single. De pokermicrobe kreeg me ergens begin dit jaar te pakken. Sindsdien veel met vrienden gespeeld (5€ rebuys), massaal veel gelezen en bekeken (vooral RTL) op het internet, en wat online gespeeld.

Tot nu toe speelde ik alleen op Everest omdat je er gratis kan spelen en toch nog iets winnen. Ik sta nogal sceptisch op het toevertrouwen van mijn bankrekening-informatie over het internet.

Vandaag dan op pokerstrategy belandt. 50$ start bonus spreekt me wel aan natuurlijk. De basis strategie artikels gelezen en een paar dingen bijgeleerd. De quiz gedaan en geslaagd (man, was dit even een opluchting). Op dit moment dus geduldig aan het wachten tot mijn startbedrag afgeleverd wordt bij PartyPoker. Daarstraks nog aan een freeroll limit tornooitje meegedaan, was 4000ste van de 5800 of zo... niet zo helemaal tevreden hierover, maar limit is dan ook niet echt mijn ding.

Ik wou ook meedoen aan een andere freeroll, maar daar moet je blijkbaar eerst geld op je rekening zetten.

Is dit veilig? Wie van jullie heeft dit al gedaan?

Ik denk me ook te herinneren dat je niets mag storten om die account omdat je dan die 50$ van pokerstrategy dan niet krijgt? Of heb ik het mis?

Begin augustus verhuis ik naar Brugge, en daar ik altijd wel te vinden ben voor een pokeravond (alleen lage inzetten), mag je me gerust iets laten weten als je nog op zoek bent naar iemand om je tafel te vervoegen.

Zo, dat was een hele boterham,

Tot later en veel aces gewenst,

Aerynn
  • 7 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hoi aerynn!

welkom bij PS!
      ik zie dat je ondertussen je startkapitaal al ontvangen hebt. Goed om te zien dat je al massaal veel gelezen hebt. wanneer je steeds hoger in status komt, valt er hier nog massaler veel te lezen :D
      Maak ook gebruik van de handbeoordelaars en de coachings, zeker n aanrader!

je moet inderdaad bij partypoker geen storting doen, aangezien je extra bonus dan kan vervallen.

veel plezier en succes bij pokerstrategy
    • Aerynn
      Aerynn
      Bronze
      Wat was me dat een eerste fout handje!

Ik zet me neer aan een 0,02/0,04 tafel, pass de eerste paar handen en krijg vervolgens AA in mijn handen gestopt. Ik raise met 3 BB, één caller. 0,28$ in de pot. Flop 558. Ik bet 0,14$, hij raised naar 0,80$, en volgens de regels ga ik all in. Had die natuurlijk een 5 in zijn handen!!!

Nu ja, restaurant time, mijn pa is jarig... Morgen eens goed beginnen pokeren...
    • Aerynn
      Aerynn
      Bronze
      Wist niet echt waar ik dit moest plaatsen, dus heb ik het maar als reply in mijn hallo thread gezet:

Voorlopig nog maar een paar honderd handen gespeeld. In cash games 0,02/0,04 slaag ik erin om iedere keer mijn 2$ startgeld te verliezen tijdens een all in met een high pocket pair, of met een marginale winst te eindigen (0,04$ na 2 uur pokeren...). In SNG's echter eindig ik elke keer in de top 3. Vanaf nu is het dus SNG for the win.

Zijn er hier nog spelers die beter presteren in SNG's dan in cashgames? Ik speel in het begin van een SNG retetight, meestal liggen er al 3-4 man uit het spel vooraleer ik mijn eerste hand speel, maar haal wel 3/4 van de handen die ik speel binnen...

In cash-games, ga ik nogal vlug all-in met een pocket pair of nutflushdraw...

Voorlopige balans: 49,98$, bijna terug boven water.
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Aerynn
      Wist niet echt waar ik dit moest plaatsen, dus heb ik het maar als reply in mijn hallo thread gezet:

Voorlopig nog maar een paar honderd handen gespeeld. In cash games 0,02/0,04 slaag ik erin om iedere keer mijn 2$ startgeld te verliezen tijdens een all in met een high pocket pair, of met een marginale winst te eindigen (0,04$ na 2 uur pokeren...). In SNG's echter eindig ik elke keer in de top 3. Vanaf nu is het dus SNG for the win.

Zijn er hier nog spelers die beter presteren in SNG's dan in cashgames? Ik speel in het begin van een SNG retetight, meestal liggen er al 3-4 man uit het spel vooraleer ik mijn eerste hand speel, maar haal wel 3/4 van de handen die ik speel binnen...

In cash-games, ga ik nogal vlug all-in met een pocket pair of nutflushdraw...

Voorlopige balans: 49,98$, bijna terug boven water.
      ik maak ook meer geld uit sit n go's, en vind t ook veeeel leuker spelen.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Allereerst welkom hier!!
      Ik zie dat je al je vorderingen hier aan het bijhouden bent, het zou leuk zijn als je dat HIER zou doen, waar heel veel leden hun eigen blogje bijhouden.

Alvast even een tip, mocht je SSS aan het spelen zijn, dat kan eigenlijk niet op NL4.
      Met een BR van $50 kan je makkelijk op NL10 spelen. Het probleem met NL4 is dat je niet met 20BB aan tafel kan, maar met minstens 50BB, hierdoor loopt een groot gedeelte van 't SSS al in de soep. Dus ga lekker SSS op NL10 spelen en begin je eigen blogje, dan ben ik in ieder geval de eerste die je volgt :)
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Voor al je verhalen kan je een nieuwe thread maken by de leden nieuws. Dit is handig voor jezelf en voor anderen want die kunnen je tips geven hoe je je spel kan verbeteren :)

Welkom!

Na je $50+100 bonus van PS zal ik via Moneybookers of Netteller het minimum depositen op Party. Dit omdat je dan geld kan outcashen.

Moneybookers en NETeller gaat vrij makkelijk en veilig via iDeal (NL Online betaalsysteem van Rabo,SNS & Amro)

Ook kan de bankinstellingen niet zien waar jij het geld voor gebruikt ;)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey Erren,

Ook van mijn kant van harte welkom! Veel succes hier op PokerStrategy en vergeet vooral niet te laten weten hoe het met je gaat. Een blog is -zoals eerder vermeld- hier een heel interessant middel voor ;)

Groeten,
      Leo