Opnieuw information sharing activeren?

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Guys,

Het schijnt dat enkelen van jullie bij het inloggen bij PokerStars opnieuw gevraagd worden om weer akkoord te gaan met de information sharing.

Zorg er voor dat je hier gewoon op "OK" (oid) klikt, zodat je gewoon StrategyPoints blijft ontvangen.

Ik weet echter momenteel nog niet waarom enkelen deze vraag krijgen. Mocht dit bij jou ook het geval zijn, laat het dan even hier weten zodat we met Stars kunnen uitzoeken wat er aan de hand is en of er een technisch probleem oid is.

Thanks!
  • 60 antwoorden
    • Duchesst
      Duchesst
      Bronze
      heb hem gehad, gewoon op oke geduwd zal wel in orde zijn denk ik
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Ik heb hem niet gehad, maar heb vandaag wel een update moeten installeren, die wat vreemd verliep (normaal krijg je tijdens het opstarten van de client al de melding dat er een update nodig is en kan je die vanaf dat punt laten uitvoeren, deze keer kwam er alleen een foutmelding en moest ik naar de site om opnieuw te downloaden en installeren).

Geen idee hoe of wat, maar er zijn ook wat emergency server restarts geweest begin van de avond. Misschien dat een en ander met elkaar samenhangt?
    • Upforgrabs
      Upforgrabs
      Bronze
      Heb het net even gecheckt en bij mij lijkt alles in orde.

Toch heb ik geen strategypoints gekregen voor 31 mei en er staat niet meer bij dat het in behandeling is.....Ik heb net even in elephant gecheckt en die dag heb ik wel gespeeld (niet veel, maar genoeg voor enkele punten). Kan iemand dit even checken?
    • Duchesst
      Duchesst
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Upforgrabs

Toch heb ik geen strategypoints gekregen voor 31 mei en er staat niet meer bij dat het in behandeling is.....Ik heb net even in elephant gecheckt en die dag heb ik wel gespeeld (niet veel, maar genoeg voor enkele punten). Kan iemand dit even checken?
      bij mij hetzelfde met PS punten, maar maakt me niet veel uit zal deze maand toch niet veel halen aangezien ik 3 weken weg moet voor het werk.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze

Hey,

Ik geef het in ieder geval intern door, maar ik raad je daarnaast aan om zelf ook even een ticket naar support te sturen. Dan zal het vast goed komen :) .

Groeten,
      Orodin
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Het gebeurt idd wel vaker dat je opnieuw moet bevestigen als er een update is geweest. Weet ook niet waarom.

Ik heb vandaag echter geen update gehad (of ik zat half te slapen, maar dat dacht ik niet).
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin

Hey,

Ik geef het in ieder geval intern door, maar ik raad je daarnaast aan om zelf ook even een ticket naar support te sturen. Dan zal het vast goed komen :) .

Groeten,
      Orodin
      Het Upforgrabs, de punten van PokerStars lijken nog niet bijgewerkt voor die dag. (ook al staat die niet meer als 'in behandeling'

Ik hoop dat de update snel verwerkt wordt.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey guys,

PokerStars wil graag uitzoeken wat er aan de hand is met de popup van de 'information sharing' maar heeft daarvoor een logfile nodig.

Deze is zeer eenvoudig te versturen:
      • Log in op je PokerStars account
      • Ga boven in de menubalk naar help
      • Ga naar "Log Files" en selecteer "send logfiles to support"
      • Paste deze tekst in het venster dat vervolgens verschijnt:
        "I am sending these log files so that you can review why my information sharing option keeps popping up after the latest update"

Done! en je hebt weer een goede daad voor jezelf en voor alle andere PokerStrategen verricht = goodrun :s_biggrin:
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Ik krijg geen SP meer van pokerstars. Honden... :facepalm:
    • Tmkremer
      Tmkremer
      Bronze
      raar ik krijg ook sinds 1 juni in eens geen punten meer!!
    • wauss
      wauss
      Bronze
      ze zijn op zoek naar mensen die SP verkrijgen maar daar misschien geen recht op hebben. als je geen SP krijgt zou ik even mailtje sturen naar support. ik kreeg gewoon te horen dat ze me afgesneden hebben van pokerstrategy.
    • Tmkremer
      Tmkremer
      Bronze
      Geen recht hebben? Hope kan je eerst wel recht hebben en later ineens niet meer?
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Tmkremer
      Geen recht hebben? Hope kan je eerst wel recht hebben en later ineens niet meer?
      Ik had toestemming om een nieuw account te maken. Deze heb ik gewoon aan pokerstrategy gelinkt. Maarja omdat ik dus op dat vorige account niet getracked was kan het nu dus niet meer. Maar ik zou ze wel even een mail sturen dan weet je waar je aan toe bent.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey wauss,

Heb je nog een bewijs van de toestemming van PokerStars? Een e-mail conversatie bijvoorbeeld? Als dat zo is, stuur dat dan alsjeblieft even door naar Dutch@pokerstrategy.com, dan zullen we kijken wat wij van onze kant nog kunnen doen.
    • Tmkremer
      Tmkremer
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wauss
      Oorspronkelijk gepost door Tmkremer
      Ik had toestemming om een nieuw account te maken. Deze heb ik gewoon aan pokerstrategy gelinkt. Maarja omdat ik dus op dat vorige account niet getracked was kan het nu dus niet meer. Maar ik zou ze wel even een mail sturen dan weet je waar je aan toe bent.
      Ik heb net stars ff een mail gestuurd, maar vind het wel vreemd als ze dan vermoeden dat je al een account bij stars hebt, waarom blocken ze dan niet je account ook, want dit is tegen hun policy,...
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey wauss,

Heb je nog een bewijs van de toestemming van PokerStars? Een e-mail conversatie bijvoorbeeld? Als dat zo is, stuur dat dan alsjeblieft even door naar Dutch@pokerstrategy.com, dan zullen we kijken wat wij van onze kant nog kunnen doen.
      Ik kan het wel proberen. maar de reden dat ik een ander account mocht aanmaken staat niet ter discussie. Ze zeggen omdat ik op mijn andere account ook niet Tracked was. Kan ik nu dus ook niet tracked spelen aangezien ik niet via jullie van hun heb gehoord.

Ik heb het opgestuurd.
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey Guys,

Het schijnt dat enkelen van jullie bij het inloggen bij PokerStars opnieuw gevraagd worden om weer akkoord te gaan met de information sharing.

Zorg er voor dat je hier gewoon op "OK" (oid) klikt, zodat je gewoon StrategyPoints blijft ontvangen.

Ik weet echter momenteel nog niet waarom enkelen deze vraag krijgen. Mocht dit bij jou ook het geval zijn, laat het dan even hier weten zodat we met Stars kunnen uitzoeken wat er aan de hand is en of er een technisch probleem oid is.

Thanks!
      Ik heb deze maand nog geen StrategyPoints gekregen.. Nogtans staat er bij verzoeken->informatie uitwisselen aangevinkt dat ik ermee in stem.

Greets
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LgnDe
      Ik heb deze maand nog geen StrategyPoints gekregen.. Nogtans staat er bij verzoeken->informatie uitwisselen aangevinkt dat ik ermee in stem.

Greets
      Hey LgnDe,

Heb je toevallig al eerder een account gehad op PokerStars?
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Oorspronkelijk gepost door LgnDe

Greets
      Hey LgnDe,

Heb je toevallig al eerder een account gehad op PokerStars?
      Neen.. dit is gewoon mijn eerste account, waar ik al een tijdje opspeel.. Tot vorige maand verliep alles goed.
      Of kan het zijn dat er een delay is van meer dan een week?