NL50: AQo, minraise + call

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10,00
      UTG+1:
      $9,25
      MP1:
      $78,75

0,25/0,5 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.53 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with A:spade: , Q:club:
      UTG+1 raises to $1,00, UTG+2 folds, MP1 calls $1,00, 5 folds, Hero raises to $10,00 (All-In), UTG+1 folds, MP1 calls $9,00.

Flop: ($21,25) K:spade: , 4:spade: , Q:spade:
      Turn: ($21,25) 6:diamond:
      River: ($21,25) 3:spade:

Final Pot: $21,25

Direct pushen?
  • 5 antwoorden
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Hmm zou je niet beter 3x de raise +1 gedaan hebben? Direct all-in gaan in deze situatie lijkt me voorbarig, ik denk ook niet dat het ergens voorkomt in sss strategie regels (kan verkeerd zijn natuurlijk :) )
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oh, was m'n verhaaltje vergeten erbij te zetten.
      Ik push altijd na een 4BB raise preflop.
      Hier heb ik een minraise UTG en een caller, waardoor er ook 4BB in de pot zit.

Als ik nu $4 ga betten ben ik committed op elke flop.
      Ik dacht hiermee ook wat meer FE te krijgen.

Ik zal het even voor het gemak opsommen:
      Bij een 4BB preflop bet push ik.
      Bij een 3BB preflop bet weet ik het eigenlijk niet.
      Bij een minraise + 2 callers push ik.
      Bij een minraise + 1 caller weet ik het ook eigenlijk niet.
      Bij 3+ limpers push ik.

Dus wat zou ik bij het 2e en het 4e punt het beste moeten doen, uitgaande van een 20BB stack en geen stats?
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Ik zou deze situatie gewoon naar $4 raisen Kuip. Dan ben je toch nog niet commited op de flop? Je zit in position en hou $6 over. Mocht er iemand callen, kan je zien op de flop of je het eringooi. Bet je tegenstander en je heb op de flop een trashhand kan je folden en scheelt het je $6. Vind ik nogal veel! Mocht er zo'n flop komen als nu kan je het er natuurlijk gewoon ingooien.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      ik ben zat maar ik kan toch zeggen dat je hier kan pushen, commited op elke flop enzo, pintjes,...
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Ondanks dat TimothyVdp1 zat was (of mss wel juist daarom), ben ik het met hem eens.
      Je zit hier uit positie en met een normale reraise naar 4, push je als cbet met een caller. Ik zou hier niet OOP willen spelen, dus zou het of pushen of folden zijn.
      Die UTG+1 minraise vertrouw ik hier eerlijk gezegd niet zo. Dus zou aan m'n reads liggen of ik hier zou pushen.

@ KeesAZ; Je kan hiermee niet fit or fold spelen. Je mist in 2/3 van de gevallen, dus dan heb je al automatisch verlies. Je kan ook beter niet kijken naar het $ bedrag, maar denken in BB.