PokerStrategy.com wants you: Translators

• Arjon
      Arjon
      Bronze
      De editor is iemand die op zoek gaat naar nieuws, de vertaler laat het rustig op zich afkomen. Als freelance vertaler voor PokerStrategy.com zal je voornamelijk van het Engels naar het Nederlands vertalen. Lijkt dit bijbaantje jou op het lijf geschreven? Lees dan snel onderstaand profiel door en stuur jouw motivatiebrief naar ons op.

Jouw profiel

• Je bent vaak beschikbaar: van vertalers verwachten we dat ze minimaal 5 nieuwsberichten per week vertalen.
      • Je beheerst het Nederlands als moedertaal en je beschikt dus over een uitstekende (grammaticale) beheersing van de Nederlandse taal. Daarnaast heb je ook een uitstekende kennis van het Engels.
      • De pokerterminologie heeft voor jou geen geheimen: je kent het vakjargon.
      • Je beschikt over skype en e-mail. De communicatie met onze vertalers gebeurt voornamelijk via skype, dus dien je daar geregeld beschikbaar te zijn.
      • Je bent proactief en denkt graag mee over hoe bepaalde zaken het best vertaald of gecommuniceerd kunnen worden.
      • Kennis van powerpoint en de Duitse taal zijn pluspunten.

Heb je interesse in één van bovenstaande posities als freelancer? Aarzel dan niet en stuur je sollicitatie naar Dutch@pokerstrategy.com. Voorzie je sollicitatie alsjeblieft van je CV en een korte motivatie waarom jij denkt geschikt te zijn voor deze functie.

Laat het hier gerust weten als je nog vragen hebt. Hopelijk mogen we je sollicitatie snel tegemoet zien! :)
  • 38 antwoorden
    • Wekkerton
      Wekkerton
      Bronze
      *Contemplates the call*

Meh. Ik voldoe aan alle bovenstaande punten.
      Hmmmm.

Hoeveel tijd neemt dit ongeveer per week in beslag?

Gegroet,

Maikel/Wekkerton
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Je werkt op freelance basis, dus je beslist zelf hoeveel tijd zoiets per week in beslag neemt. Uiteraard verwachten we wel een engagement van je, met name minimaal 5 nieuwsberichten per week. Ik schat dus dat je, per week, minimaal 2 uur beschikbaar moet zijn. Werk je liever 20 uur, dan moedigen we dat enkel aan :P
    • federico422
      federico422
      Silver
      ik heb wel interesse in deze functie, vroeg me alleen af, wat er er mogelijk als vergoeding tegenover staat?
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Als freelance vertaler wordt men per woord betaald en dat tarief ligt voor beginners bij €0,025 per woord. Daarnaast is er ook nog een freelancers freeroll (exclusief voor onze freelancers), waarin er maandelijks voor een $2000 prijzenpot gespeeld wordt.

Naarmate je langer in dienst bent en we tevreden over het werk zijn, zul je gauw merken dat die basisvergoeding bijgesteld kan worden. Al is dat geen recht, eerder een gunst die je moet verdienen. Dus het is niet dat je na x-maanden loonsverhoging krijgt.

Om het iets concreter te maken, de meeste van onze nieuwsberichten zijn (gemiddeld) zo'n 5 à 600 woorden lang. Voor zo'n artikel krijg je dan ~€15. Hoelang zo'n vertaling duurt, hangt natuurlijk van jezelf af. Echter, voor een gevorderde (in het begin is het wat wennen aan de termen/bonuscodes) duurt het niet langer dan een halfuur, denk ik.

Hopelijk is het wat duidelijk zo, aangezien de vergoeding natuurlijk bepalend is voor jullie.

Ik ben zelf al een heel aantal maanden vertaler en ik kan je garanderen dat je in een leuk team terecht komt. Het vertalen zelf is overigens een erg leuke manier om een centje bij te verdienen, dus ik kan iedereen zeker aanraden om te solliciteren ;)
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Per woord betaald krijgen klinkt echt iets voor mij, lol :f_cool:

Good luck helping Arjon! :f_love:
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos

Ik kan je sollicitatie dus tegemoet zien? Nice! :D
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Arjon
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos

Ik kan je sollicitatie dus tegemoet zien? Nice! :D
      Ik ken heel geen Nederlands, laat staan Engels :(
    • schaapbeh
      schaapbeh
      Bronze
      Klinkt interessant!

Ben vloeiend in Engels en Nederlands.
      Heb skype.
      Ben op zoek naar een baantje
      Heb al beetje ervaring met vertaalwerk
      Pokerenthousiast.
      Snap powerpoint, excel en word
      Mail is geen onbekende
      Freelance lijkt me ideaal.
      Duitse taal lukt me redelijk qua lezen en begrijpen. Schrijven niet maar goed.
      Vind het leuk om stukjes te schrijven

Plus ben goed in freerolls spelen:D

Ik denk dat ik binnenkort even een tijd ga maken voor een sollicitatie

Vraagje: Naar hoeveel vertalers zijn jullie op zoek? en voor wanneer willen jullie de sollicitaties binnen hebben?
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door schaapbeh
      Klinkt interessant!

Ben vloeiend in Engels en Nederlands.
      Heb skype.
      Ben op zoek naar een baantje
      Heb al beetje ervaring met vertaalwerk
      Pokerenthousiast.
      Snap powerpoint, excel en word
      Mail is geen onbekende
      Freelance lijkt me ideaal.
      Duitse taal lukt me redelijk qua lezen en begrijpen. Schrijven niet maar goed.
      Vind het leuk om stukjes te schrijven

Plus ben goed in freerolls spelen:D

Ik denk dat ik binnenkort even een tijd ga maken voor een sollicitatie

Vraagje: Naar hoeveel vertalers zijn jullie op zoek? en voor wanneer willen jullie de sollicitaties binnen hebben?
      Klinkt goed! :)

Het team kan best enkele versterkingen gebruiken (niet alleen op het gebied van nieuws vertalen overigens, er zijn ook diverse andere vertaalwerkzaamheden), maar er is geen vast aantal kandidaten dat we zoeken. Ook is er geen sluitingstermijn en kun je dus op elke moment je sollicitatie indienen. Als je lang wacht uiteraard wel met het risico dat er op dat moment geen plekje meer vrij is in het team :)
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Sollicitatie verzonden :)
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timBKR
      Sollicitatie verzonden :)
      Nice, thanks! We nemen hem mee :)
    • schaapbeh
      schaapbeh
      Bronze
      Net verzonden:

Één CV
      Één Motivatiebrief

Nou hopen op een positief antwoord.
      Ik heb er nu al zin in...
    • wcgrutto
      wcgrutto
      Bronze
      Als freelance vertaler wordt men per woord betaald en dat tarief ligt voor beginners bij €0,025 per woord.

Zijn dit dan de Engelse of Nederlandse woorden, die geteld worden. Kan een aardig duitje verschillen. =)

En daar gaat elke kans op freelancer :facepalm:
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
      Als freelance vertaler wordt men per woord betaald en dat tarief ligt voor beginners bij €0,025 per woord.

Zijn dit dan de Engelse of Nederlandse woorden, die geteld worden. Kan een aardig duitje verschillen. =)

En daar gaat elke kans op freelancer :facepalm:
      Dat zijn de Engelse woorden. Alles dat je vertaalt wordt geteld :)

Hoezeo gaat daar je kans op freelancer? Explain pls :D
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Net verzonden:

Één CV
      Één Motivatiebrief

Ontvangen, we nemen hem mee :)
    • schaapbeh
      schaapbeh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Arjon
      Net verzonden:

Één CV
      Één Motivatiebrief

Ontvangen, we nemen hem mee :)
      Mooi zo, kunnen jullie een indicatie geven van wanneer ik een antwoord kan verwachten?

Mochten jullie nog iets zien in mijn sollicitatie waarover jullie twijfels hebben, neem dan gewoon even contact met mij op via de mail. Ik ben een flexibele jongen, dus er kan ongetwijfeld het een en ander geregeld worden.

ps. Mijn skype stopt spontaan met werken, dus ik moet daar even een oplossing voor vinden. Waarschijnlijk is een keertje opnieuw installeren voldoende, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik daar even niet bereikbaar ben.
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Skype is op dit moment overal uit de lucht, dus het is een groter probleem.

Bij vragen of voor aanvullende informatie zullen we zeker contact met je opnemen.

Afhankelijk van de sollicitaties die de komende dagen nog binnen gaan komen zul je een antwoord kunnen verwachten. Als dit er veel zijn kan het nog langer dan een week duren, anders denk ik dat we over ca. een week gaan beginnen met het verwerken van al het binnengekomen materiaal.
    • Ipponmaster
      Ipponmaster
      Bronze
      send :)
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Ipponmaster
      send :)
      Is het niet "sent" :tongue:

:coolface:
    • 1