[Fullring] Nl10 ATo freeplay

• eruk
      eruk
      Bronze
      0,05/0,10 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with T:diamond: , A:heart:
      UTG+1 calls $0,10, UTG+2 calls $0,10, 3 folds, CO calls $0,10, BU folds, SB calls $0,05, Hero checks.

Flop: ($0,50) 6:spade: , 6:heart: , 5:club: (5 players)
      SB checks, Hero checks, UTG+1 checks, UTG+2 checks, CO checks.

Turn: ($0,50) T:club: (5 players)
      SB bets $0,24, Hero raises to $1,75 (All-In), ????????????
  • 6 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      hier call ik, je wordt hier alleen gecalled door betere/zelfde handen en dan is het niet de moeite :)
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Maar er kunnen zoveel scarecards komen. alle 4'en, 7's J's Q's K's en :club: 's ben ik bang voor, dat is gewoon de helft van het deck. Daar en aangezien ik zeer waarschijnlijk de beste hand heb, moet ik me toch beschermen?

bdw: raden jullie in dit geval een goedkope flop zien aan, of limpers proberen te isoleren met ATo?
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Persoonlijk zou ik hier broke gaan. Je hebt TPTK op een relatief gevaarlijk board dus pushen om je hand te beschermen. Het is zeer waarschijnlijk dat je ook ver voorligt. Als hij een pocket preflop had zou hij geraised moeten hebben, dus heeft hij ofwel hoge sc, face cards of Ax. Alleen een 6 zou je kunnen verslaan maar hij bet op de flop OOP niets dus dat kun je wel uitsluiten.

Dat je op NL10 alleen gecalled word door betere/zelfde handen klopt eigelijk niet. Een groot deel called met ongeveer alle mogelijke trash handen.

Preflop isoleren wanneer zowel UTG 1 als 2 gecalled hebben lijkt me niet zo een goed idee. Normaal gezien hebben die wel redelijk goede handen. Dus als een freeplay aangeboden word, neem hem dan.
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      Ik zou callen ipv pushen. Ik tracht hiermee zo goedkoop mogelijk naar showdown te gaan. Al wie je push callt, beat je.
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Callen zou ik zeker niet doen. Als de turn J+ brengt dan is je TP ineens trash geworden.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Met zoveel limpers voor je zou ik niet proberen te isoleren (zeker niet op 10NL) en gewoon de freeplay nemen.

Zou een 6 zeker nog in z'n range houden. Dat hij op de flop niet bette wil niet per definitie zeggen dat hij geen 6 heeft. Zijn genoeg mensen die een c/r proberen hier.

Afgezien daarvan zou ik hem hier ook niet wegleggen op de turn. Dus pushen is hier ok imo, callen is geen optie iig. Dan heb je op de river weer een mogelijk moeilijke beslissing (en die willen we vermijden).