NL50: AQo na minraise

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $8,65
      MP3:
      $22,80

0,25/0,5 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.53 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with A:club: , Q:heart:
      4 folds, MP3 raises to $1,00, Hero raises to $3,00, 3 folds, MP3 calls $2,00.

Flop: ($6,75) 9:spade: , 8:diamond: , 9:club: (2 players)
      MP3 bets $1,50, Hero raises to $5,65 (All-In), MP3 calls $4,15.

Turn: ($18,05) 8:spade:
      River: ($18,05) 9:diamond:

Final Pot: $18,05

Ik wist niet hoe ik deze minraise en de lage bet op de flop moest interpreteren...
  • 6 antwoorden
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Ik denk toch dat ik hem hier gefold had op zijn kleine bet. Blijven lastige situatie's dit.
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Had je enige stats/history op de villain? ALs ik niets weet ik zou ik bijna altijd folden, maar als zijn Vpip 25+ dan zou ik het wel lezen als een call.
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Kraelog
      Had je enige stats/history op de villain? ALs ik niets weet ik zou ik bijna altijd folden, maar als zijn Vpip 25+ dan zou ik het wel lezen als een call.
      De stats staan er gewoon bij de in first post Krealog. Scherp blijven he. :D
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      maar 35 handen dus kan je niet echt conclusies trekken, mss dat zen VPIP wat hoog is maar dat is het dan ook :)
      ik denk dat ik hier hetzelfde doe maar weet eigenlijk niet wat het beste is

groeten
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
      Oorspronkelijk gepost door Kraelog
      De stats staan er gewoon bij de in first post Krealog. Scherp blijven he. :D
      :D

Wel in dat geval nice hand. Maar wat Timothy zegt klopt ook wel, met 35 handen kan zijn werkelijk Vpip sterk verschillen met wat je ziet.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Hoi DeKuip,

Je hebt niet zoveel handjes van hem, maar je kan wel een tendens zie nu. Wanneer villain een limp/call had gedaan preflop, dan had ik hem op de flop ook gepushed omdat z'n range daar heel groot is.

Je reraise preflop na de minbet vind ik ok. Vertrouw die lage bet helemaal niet op de flop. Zou toch wat meer info willen hebben om daar te pushen. Villain kan dit zeker doen met overcards, maar daar zou ik niet vanuit gaan.